Het TMI topic

Ik heb ook een spiraal en dit dikke slijm! Kan ik er dan gewoon uit trekken, alleen nog nooit zo groot gehad. Je hebt dit volgens mij elke maand, maar is dit de eerste keer dat je het ziet?

Update: het kwam wel door koffie :weary: Einde van de dag was het zo goed als weg gelukkig

Misschien ben ik spuit 11 hoor, moet nog bijlezen, maar ik houd altijd het puntje van mijn tong vast met een handdoek zodat ik niet ga kokhalzen. Werkt uitstekend!

Dankje! Ga ik proberen. Ik kom echt niet verder dan de helft terwijl de meeste aanslag achteraan zit

1 like

Heb ik idd ook, die meeste aanslag achterin. Ik vind een tongschraper wel een uitkomst hoor, voel me daarna altijd superschoon

Ja, ik heb dit nog nooit eerder gezien. Misschien onbewust wel eens gehad?

Pff ik heb vandaag al drie keer aandrang gehad om te poepen en iedere keer komt er dan een mini keutel uit. Nu heb ik weer aandrang :weary:. Tijd voor weer dulcolax (last van obstipatie door pijnstillers) maar daar heb ik dus geen zin in maar ik kan het nu echt niet meer uitstellen pffffff

Ik heb een TMI over mijn kat, ik weet niet of hij hier thuishoort, maar het is wel echt TMI.
Ze heeft een onverzadigbaar hongergevoel. Soms is het zo erg dat als we haar 's ochtends eten geven, ze het eten zo hard naar binnen schrokt dat ze daarna moet overgeven. Dan geeft ze haar hele ontbijt over, maar als we dan niet snel zijn met opruimen, eet ze de brokjes weer op uit haar braaksel. Echt hele brokjes dus, vies beest

3 likes

Ik heb de laatste tijd dat ik echt vaak ineens moet kokhalzen. Ben dan niet misselijk ofzo, maar alsof mn huig wordt geprikkeld?? Kei irritant. Komt gelukkig nooit spuug, maar iel zo naar

Ik ben voor het eerst blij met een grote onderhuidse puist omdat ik nu de blarenpleister truc kan proberen! :slight_smile:

1 like

Ik heb precies hetzelfde! Vervelend hè :sob:

1 like

Oef ik heb gisteren iets te veel trekdrop gegeten en m’n poep is nu helemaal zwart. Was deze bijwerking alweer vergeten :sweat_smile:

6 likes

Ik had vorige week ineens een vreemd gevoel in mijn dikke teennagel (iiiieeee tenen). Ik was op vakantie en kon de inspectie niet goed uitvoeren omdat die nagel gelakt was. Het eerste wat ik gedaan heb toen ik thuis kwam was aan de slag met aceton.

Mijn hele teennagel is zwart en ik voel af en toe gewoon iets los ’ knappen’. Die ga ik waarschijnlijk verliezen… Het doet gelukkig geen pijn maar ik vind het zelf vies als andere mensen dit hebben.

2 likes

Mijn vriend heeft dit ook vaker (het lijkt op ‘berg’ wat voorkomt bij baby’s). Ik vind het zelf wel leuk om er af te krabben, maar het is wel vervelend.

Ik heb heel de nacht ieder half uur naar de wc kunnen rennen oh men. Het is ondertussen gewoon alleen nog water. Ik ga echt kapot van de buikkrampen. Morgenavond vlieg ik terug naar Nederland dus ik hoop dat het dan voorbij is.

Mijn kat had precies dit altijd. Wij hebben toen een speciale voerbak gekocht met van die stekels/noppen waartussen de brokjes dan liggen. Dan moest hij met z’n pootjes de brokjes eruit vissen. Hierdoor was hij veel langer bezig met eten en kon hij niet meer schrokken! Duurde even een paar dagen voor hij gewend was maar nooit meer gekotst daarna.

4 likes

Ik werd vannacht wakker omdat mijn shirt helemaal zeiknat was, of het was een zweetaanval of ik heb mezelf super erg onder gekwijld. Moest echt afdrogen en een nieuw shirt aandoen :thinking:

Goeie! Wij proberen nu de brokjesbal, dan heeft ze er maar eentje tegelijk

1 like

Ff inhaken op de blarenpleister op puisten maar je hebt daar ook gewoon puistenpatches voor. Die werken bij mij iig goed. Als ik een puist voel opkomen doe ik er 1 op en laat zolang mogelijk zitten, ook snachts. Dan de volgende dag komt er geen puist. Op bestaande puisten werkt het ook, dan is hij plat en leeg. Ik heb ze bij de action gekocht maar zag ze de laatste tijd niet meer, dus heb ze nu op alie besteld.

2 likes

Ah oke! Ik heb altijd geleerd dat het absoluut niet mag. Waren ze bij ons heel streng op