Ik kwam er gister achter dat m’n vader mega veel grote mee-eters op z’n rug had. Echt van die ‘pluggen’ en ook sommige met meerdere kanaaltjes waar de mee-eter dan zat. Echt OMG haha. Toen mocht ik ze er daarna uithalen, met zo’n mijnbouw hoofdlamp op
Nouja mijn hele schimmel komt denk ik doordat ik pas een spiraal heb en blijf vloeien dus gebruik alleen maar tampons, inlegkruisjes en maandverband. Las in de bijsluiter dat de creme ook minder effect heeft als je ongesteld bent.
En op dit moment zit ik op de wc met diaree dus uit alle gaten komt wel iets gelopen
Wat een pret
Fotoooo’s!!!
Ik probeer voor de fun eens mijn schaamhaar te laten groeien, puur omdat ik wil zien hoeveel ik nou eigenlijk heb en hoe lang het kan worden. Vanaf m’n 14e/15e is het eigenlijk altijd kaal of alleen stoppels geweest, dus ben benieuwd. Maar ik krijg nu al de neiging om alles weer weg te scheren, het jeukt als een malle en ik krijg allemaal rode bultjes door mn onderbroek die steeds over de haartjes schuift
Haha ik ben dit ook aan het proberen (ook omdat m’n vriend het heel interessant vind ) en na 'n week of 2 was de ergste jeuk wel over. Nu af en toe nog dat ik denk ahh irritant maar dat is meer kortdurende jeuk die je bijvoorbeeld ook wel eens aan je neus hebt ofzo haha
Haha mocht niet
Ooh echt jammer, dit had zooo’n mooie registratie kunnen zijn.
Ik heb vanochtend een ingegroeide haar/puist op m’n schaamlip weggehaald. Woow ook zoveel pus for obvious geen foto’s haha
Heb de afgelopen weken vrij gezond gegeten en veel gesport.
Vanavond wat biertjes en lekkers genomen vanwege anniversary met mijn vriend, 3x raden wie er nu al de halve avond schijtend op het toilet zit
Ooh ik heb deze ingeving ook gehad. Maar de jeuk is niet te doen. Dus alles er weer af. Maar ben stiekem ook zo benieuwd hahaha. Kan wel 15 jaar geleden zijn.
Uienscheten zijn zoooo raar, heb ik ook altijd als ik uiensoep heb gemaakt en gegeten
Hahah. Ik at een paar dagen geleden uiensoep, maar die scheten roken zeker niet naar warm eten. Leek wel alsof er iemand was overleden. We hebben zelfs de deur opengelaten om door te waaien en ik heb 2x gekokhalst door m’n vriend z’n uitlaatgassen. Ik denk dat het lang duurt voor wij weer uiensoep gaan eten
Ik vind havermout met sojamelk echt HEEL vies, heeft soja(kook)room dezelfde sterke smaak?
Soja heeft wel een specifieke smaak inderdaad, maar ik moet zeggen dat als ik sojakookroom in een volledig gerecht verwerkt heb ik er niks meer van proef.
Mocht je het toch niet aandurven, er zijn ook allerlei soorten plantaardige kookroom die niet op basis van soja zijn.
Bij de Ekoplaza hebben ze dit bijvoorbeeld allemaal:
Maar ook bij de ‘gewone’ supermarkten hebben ze vanalles.
Thanks! Ik zie haver er ook tussen staan, dat vind ik wel heel lekker! Maar ik zal alsnog eens sojaroom proberen.
Ik kan je die van oatly aanraden, gewoon te koop bij de ah. Al die biologische vind ik zo duidelijk plantaardig. Maar die van oalty is heel romig, heeft ook een hoger vetpercentage en ik proef geen verschil als ik het in gerechten gebruik.
Zojuist kroop er voor de 4e keer een gruwelijk dikke spin voorbij. 4e keer! En hij keek mij zo arrogant aan!
Ik heb mijn slipper naar heb gegooid en DIT is het resultaat!
Omggggg echt mijn angst zulke spinnen in huis
Aah dit heb ik ook. Dacht altijd dat ik gevoelige darmen had, maar eet gewoon teveel shit. Als ik netjes eet is mijn stoelgang echt perfect.
Mijn oorbelgaatje is ontstoken en ik was net met een alcohol watje een het schoonmaken. En opeens duw ik er zooveeel pus uit.