Ja ik vond het ook echt een heel erg raar verhaal, wie weet heb je gelijk hoor!
@Torquay thanks!
Update. Net ook een beetje in m’n broek gekakt omdat ik met de baby op wilde staan van de bank. Heb nu zo’n mega dik kraamverband in (had ik nog liggen haha). 39 graden koorts inmiddels en echt overal spierpijn en barstende koppijn. Wat is dit voor ellendige ziekte / virus?!
Heb je ook nog die matjes van je kraampakket voor in bed? Ik heb een paar maanden terug een strandlaken in mn bed gelegd. Had suuuuper erge diarree en 2x een klein ongelukje gehad snachts
Waar koop jij het? Ik wil het ook proberen maar ik twijfel want ik heb geen eigen wasmachine en ik weet niet of mensen dat smerig vinden?
Bij Tanterosa.be, wel een Belgische winkel, maar denk dat ze misschien wel naar Nederland verzenden.
Misschien kan je een ondoorzichtig waszakje gebruiken?
Ik snap wel dat het gevoelig ligt als je geen eigen wasmachine hebt, maar de bedoeling is dat je ze na gebruik eerst grondig uitspoelt (met koud water, want bloed + warm water = een slechte combinatie), en mijn ervaring is dat je na het uitspoelen niet zo veel bloed meer ziet. Maar ja het zal voornamelijk het idee zijn
Op etsy heb je ook verschillende makers! L ingonveckaclothpads maakt fijne (al heb ik alleen inlegkruisjes)
Oh super slim!! Ja die heb ik inderdaad nog.
Had t ook al in een ander topic gepost maar ik heb een probeersetje besteld!
Ik gebruik het ook en vind het meeeega fijn! Je kunt het na gebruik klein opvouwen en dan in een speciaal zakje doen. Bij thuiskomst even uitspoelen en in de was gooien en weer klaar voor gebruik! Met gewoon maandverband kreeg ik altijd last down under maar met dit niets. Gebruik deze set nu ongeveer 3 jaar denk ik
Misschien een iets te persoonlijke vraag, maar hoeveel gebruik je er per menstruatie? Als je dat wil beantwoorden natuurlijk! Ben ook geïnteresseerd maar zie toch nog wat ongemakken haha
Ik was nooit mega heftig ongesteld. Gebruikte er 3 op een dag. 1 in de ochtend, na de middag een nieuwe er in en voor het slapen gaan de speciale voor de nacht er in (lekker groot) en waste het eigenlijk om de dag in de avond zodat ze smorgens droog waren
Ja dat is zo kut. Moeder zijn en ziek zijn.
Als ik ziek ben, ben ik zelf altijd een baby.
Ik vind het ook altijd de hel.
Ik heb het tot gisteren volgehouden!!! Echt nooit geweten dat ik zoveel haar kon hebben daar Nu weer kaal, vind ik nu alweer fijner.
Ooh naar zeg! Had dit 3weken geleden ook, bleek waarschijnlijk het norovirus te zijn. Is megabesmettelijk dus een paar dagen later kreeg mijn man precies hetzelfde. We voelden ons allebei wel redelijk snel beter. 2e dag was al stukken beter en 3e dag was het zo goed als over. De (niet mega erge) misselijkheid en weinig eetlust duurden wel nog een week.
Maargoed, dat van jou kan natuurlijk een heel ander virus zijn. In ieder geval veel beterschap!!
Ik heb zo’n strip op mijn neus gehad. Ik vind het resultaat wel mooi, maar weet niet of het bijzonder genoeg is om hier te delen. Ik heb wel een foto gemaakt.
Mijn neus voelt heel zacht en glad nu. Wil morgen zo’n strip op mijn kin doen.
Ja ik voel me vandaag al wat beter. Veel minder koorts ook zo te voelen! Heb me maar wel ziekgemeld van werk, ff goed bijkomen eerst.
Nu maar hopen dat je man/kind het niet ook krijgen later deze week
Ik had al een week last van een amandelsteen in mijn keel en ik heb hem er eindelijk uit kunnen wroeten na een week. Ik ben zo relieved!