M’n maag is echt een dramaqueen haha, maar is uiteindelijk goedgekomen!
Ik heb maandagavond 4 keer diarree gehad en heb sindsdien niet meer gepoept. Is dus morgen een week. Ik moet wel overmorgen ongesteld worden dus ik hoop echt dat dat alles een beetje in gang zal zetten
Anders misschien roosvicee laxo halen? Helpt bij mjj echt goed altijd. Je gaat er niet van aan de diarre maar maakt het net wat prettiger.
Bedankt voor je tip, maar het was gelukkig niet nodig omdat ik net eindelijk weer heb gepoept!
Wat is dat toch, iedere keer als ik hier zoiets post (bijvoorbeeld als m’n ongesteldheid te laat is) dan gebeurt het heel snel opeens haha.
Oh en gefeliciteerd!
Hahaha gelukkig!
En thanks!
Zeg me asjeblieft dat je eraan geroken hebt
Hahaha nou omdat m’n piercing echt in de douchebak viel, in het water + zeep, was ik eigenlijk alleen maar bezig met zorgen dat ie niet door het putje zou spoelen . Dus nee, helaas. Maar ik weet inderdaad hoe goor het ruikt.
Ik wil dus heel graag een menstruatiecup gaan gebruiken, maar ik heb altijd heel veel kramp daar beneden als er ook maar iets in de buurt komt. Nu heb ik besloten dat ik elke menstruatie één keer een tampon ga gebruiken, om te oefenen. Net heb ik de eerste na veel pijn en 10 minuten pielen er eindelijk in gekregen! Ik ben zo trots, haha. (mijn vriendinnen zien dit als TMI, dus dan maar hier)
Ja, ik doe het omdat ik het wil. Ik ben altijd erg bezig met het milieu, dus ik zou graag voor minder afval willen zorgen ook als het gaat om mijn menstruatie. Maar ik betwijfel wel of het ooit gaat lukken. Ik heb kramp, maar dat zal niet door de tampon komen. Ik weet het niet, ik vind het raar ofzo. Ik ben nooit gediagnosticeerd met iets, maar het is gewoon stom dat het zo vaak niet lukt. Ik heb wel bedacht dat ik het alleen ga proberen bij mijn ouders thuis, want die hebben een bad, dus dat gaat makkelijker. Ik voel hem ook een beetje zitten, dus misschien zit hij niet diep genoeg? En ik durf niet weg te gaan, want ik wil hem er niet uithalen en ik ben bang dat ik ineens doorlek omdat je natuurlijk niet kan zien of hij vol zit.
Misschien is dit echt klein voor anderen, maar voor mij is het echt een vrij groot ding
Ik heb dit ook met tampons, ik heb het een paar keer geprobeerd maar het lukt niet. Nou 1x dan en toen heb ik echt gehuild van de pijn. Het is al wel een hele tijd geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb maar ik durf niet meer haha. Dus ik snap dat het voor jou echt een groot ding is!
Mocht je de cup gaan gebruiken in de toekomst: ik gebruik al een paar jaar met veel plezier de cup maar heb ook op sommige dagen dat het gewoon heel gevoelig en verkrampt is ofzo. Dan kan ik ‘m ook echt nog een beetje voelen. Misschien nog tips waar je iets aan hebt; ‘m even onder de warme kraan houden zodat ie iets soepeler wordt, richting je billen richten en niet recht omhoog want zo loopt je vagina en probeer echt je onderlijf te ontspannen als je het doet. Die laatste twee gelden natuurlijk ook voor tampons! En qua volheid is het idd echt even leren inschatten hoevaak je moet wisselen. Goed dat je het probeert!
Er bestaan ook tampons met een inbrenghuls. Normale tampons krijg ik ook nooit in, maar deze zonder.moeite eigenlijk
Er zijn ook video’s waar ze de dreads of vlechten er uit halen en daarna het haar stijlen, vind dat ook zooooo ontspannend om te kijken.
Misschien een gekke vraag hoor, maar merk je met inbrengen verschil tov voor dat je bevallen bent? Is het dan makkelijker ofzo?
Jaaa love dit
Als je een cup gaat overwegen, er zijn cups speciaal voor mensen met veel krampen! Zoals de saalt soft.
Misschien echt een open deur maar ik gebruik altijd de o.b. Procomfort. Deze hebben een laagje eromheen waardoor hij minder stroef is en makkelijker naar binnen gaat. Was voor mij echt een wereld van verschil.
Edit: oh zie net dat deze tip al boven mij is gegeven. Nou dubbele bevestiging dan maar
Ik heb een schimmelinfectie en tering erge jeuk. Ik wil nu vaker seks omdat er dat zo lekker ‘ragt’ daar beneden. Het helpt eigenlijk averechts maar op dat moment is dat zooo lekker.
Haha ja zo waar