Hahaha dat is een goed alternatief
Misschien is dit ook nog een optie Kan gewoon!
https://viraaltjes.nl/paaldanseres-heeft-midden-op-straat-ineens-last-van-hardnekkige-jeuk/
@Haai, @crazyplantlady, @JaneWhiskers, @HvO, @Quinoa, @DahliaDavin,
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en tips! Betekent echt wel wat voor me, voel ik me minder alleen en gek! Dus thanks
Paar dagen geleden wakker geworden met een onderhuidse ontsteking op mijn neus.
Heel veel pijn, maar uiteindelijk is hij geknapt.
Kwam doorzichtig vocht uit, en daarna kwam er een korst op.
Vandaag lopen pulken aan de korst tot ik wat vocht voelde. Deze hoeveelheid x3 kwam er uit
Niiice
Misschien een hele domme vraag, maar hoe zit dat met zo’n cup als je al met moeite een Ob normaal inkrijgt op heftige dagen? Ik had ook altijd ellende met de nuva ring namelijk…
Als ik dan gevingerd word is het bevredigend op een heeel andere manier
Heb je die zelf ook? Ik wilde die bestellen uit Amerika, maar ik vond de shipping costs echt veel te hoog.
Nee, ik heb nu een saalt regular (wilde een stevigere cup) en als het goed is krijg ik een kleinere maat, vanwege hun tevredenheidspolicy. Heb via amazon (Duitse versie) besteld, daar heb je geen last van shipping en douane.
Ik moest heel de dag al poepen maar ik vind dat niet fijn in het openbaar dus heb gewacht tot ik weer thuis was
Nou, die drol was dus ongeveer 23 centimeter lang. Heel fascinerend. Heb er een foto van gemaakt maar die zal ik maar niet delen haha
Please delen
Dat durf ik echt niet En ik ben een beetje ongesteld dus er ligt ook wat bloed bij hahahaha
23 cm is echt. Enorm.
Ja het voelde ook echt aan als een anale bevalling
Dit weet ik inderdaad maar wel lief dat je er op wijst. Nu kan het bij ons niet meer want mijn vriend heeft er een ‘knoop’ ingelegd. Super relaxed
Hahaha inderdaad!
Ik ben dus ongesteld. 's Nachts ook enorme krampen gehad en nauwelijks kunnen slapen. Ga ik 's nachts voor de vierde keer naar de wc omdat het voelt alsof ik moet poepen en floept er een stolsel uit ter grootte van een koekje. Waarna vervolgens er nog een eruit floept. Voor de Stranger Things-fanaten; het voelde alsof er een demogorgon uit me kwam en zo zag het er ook uit.
Mijn vriend sprak zojuist de magische woorden “wil jij eeltsokken voor me halen?”.
Ik zit nu dus in de van der valk, te brunchen en het is een drama.
Ik dacht dat m’n ongesteldheid bijna voor bij was, dus alleen een inlegkruisje ingedaan. Ga ik zitten na het halen van mn eerste bord en er glijdt gewoon een stolsel uit. Dus ik naar de wc, alles netjes proberen te maken, ben ik echt massief doorgelekt.
Mn moeder merkte wat op, dus die heeft me geholpen met vlekken eruit krijgen enzo, maar nu zit ik hier met enorme krampen, te wachten tot we naar huis kunnen, en ik kan omkleden, douchen en niet bewegen. Echt naar dit.