Ik heb buikgriep en heb zojuist een nieuw dieptepunt bereikt; in mijn broek gepist tijdens het kotsen.
(Wel opgelucht nu trouwens)
Ik heb buikgriep en heb zojuist een nieuw dieptepunt bereikt; in mijn broek gepist tijdens het kotsen.
(Wel opgelucht nu trouwens)
Ja, gelukkig wel. Heb even gedouchet en omgekleed, maar dit was echt een tijd geleden.
Heb wat paracetamol genomen, en zit nu op de bank met een warme kruik, en het lijkt te helpen.
@Andreya en @360 wat vervelend voor jullie allebei, ik hoop dat jullie je snel beter voelen!
Een vriend van me vertelde een aantal verhalen over wat hij heeft meegemaakt in het huis waar hij woont (voornamelijk studenten). Zo had een gast tijdens een feestje eens in de afwasmachine gepoept. Waarom en wie hadden ze geen idee van.
Een oude huisgenoot had een keer een meisje mee naar huis genomen vanaf een huisfeestje om de hoek. Nadat ze klaar waren ging de jongen weer terug naar het feestje en liet het meisje bij hem thuis achter. Had hij waarschijnlijk beter niet kunnen doen want het meisje in kwestie had in de tijd dat hij weg was op de keukentafel gepoept. Waarschijnlijk omdat ze de wc niet had kunnen vinden omdat als de achterdeur openstaat deze voor de deur naar de badkamer zit. Maar dan nog: waarom op tafel en niet buiten of in een hoekje op de grond??
Ik ben in shock?! Zal het niet gewoon wraak zijn geweest? Als ze het écht niet meer hield wn de wc oprecht niet kon vinden had ze het toch wel gewoon meegenomen?
Ik reageer op een vrij oud bericht, maar ik gebruik nu al een tijdje wasbaar maandverband en ik wil niet meer anders! Superzacht en irriteert niet. Heb de cup een paar keer geprobeerd maar het wilde niet lukken bij mij Dus vind dit echt een topoplossing!
Ja ik vond het ook echt een heel erg raar verhaal, wie weet heb je gelijk hoor!
@Torquay thanks!
Update. Net ook een beetje in m’n broek gekakt omdat ik met de baby op wilde staan van de bank. Heb nu zo’n mega dik kraamverband in (had ik nog liggen haha). 39 graden koorts inmiddels en echt overal spierpijn en barstende koppijn. Wat is dit voor ellendige ziekte / virus?!
Heb je ook nog die matjes van je kraampakket voor in bed? Ik heb een paar maanden terug een strandlaken in mn bed gelegd. Had suuuuper erge diarree en 2x een klein ongelukje gehad snachts
Waar koop jij het? Ik wil het ook proberen maar ik twijfel want ik heb geen eigen wasmachine en ik weet niet of mensen dat smerig vinden?
Bij Tanterosa.be, wel een Belgische winkel, maar denk dat ze misschien wel naar Nederland verzenden.
Misschien kan je een ondoorzichtig waszakje gebruiken?
Ik snap wel dat het gevoelig ligt als je geen eigen wasmachine hebt, maar de bedoeling is dat je ze na gebruik eerst grondig uitspoelt (met koud water, want bloed + warm water = een slechte combinatie), en mijn ervaring is dat je na het uitspoelen niet zo veel bloed meer ziet. Maar ja het zal voornamelijk het idee zijn
Op etsy heb je ook verschillende makers! L ingonveckaclothpads maakt fijne (al heb ik alleen inlegkruisjes)
Oh super slim!! Ja die heb ik inderdaad nog.
Had t ook al in een ander topic gepost maar ik heb een probeersetje besteld!
Ik gebruik het ook en vind het meeeega fijn! Je kunt het na gebruik klein opvouwen en dan in een speciaal zakje doen. Bij thuiskomst even uitspoelen en in de was gooien en weer klaar voor gebruik! Met gewoon maandverband kreeg ik altijd last down under maar met dit niets. Gebruik deze set nu ongeveer 3 jaar denk ik
Misschien een iets te persoonlijke vraag, maar hoeveel gebruik je er per menstruatie? Als je dat wil beantwoorden natuurlijk! Ben ook geïnteresseerd maar zie toch nog wat ongemakken haha
Ik was nooit mega heftig ongesteld. Gebruikte er 3 op een dag. 1 in de ochtend, na de middag een nieuwe er in en voor het slapen gaan de speciale voor de nacht er in (lekker groot) en waste het eigenlijk om de dag in de avond zodat ze smorgens droog waren
Ja dat is zo kut. Moeder zijn en ziek zijn.
Als ik ziek ben, ben ik zelf altijd een baby.
Ik vind het ook altijd de hel.
Ik heb het tot gisteren volgehouden!!! Echt nooit geweten dat ik zoveel haar kon hebben daar Nu weer kaal, vind ik nu alweer fijner.
Ooh naar zeg! Had dit 3weken geleden ook, bleek waarschijnlijk het norovirus te zijn. Is megabesmettelijk dus een paar dagen later kreeg mijn man precies hetzelfde. We voelden ons allebei wel redelijk snel beter. 2e dag was al stukken beter en 3e dag was het zo goed als over. De (niet mega erge) misselijkheid en weinig eetlust duurden wel nog een week.
Maargoed, dat van jou kan natuurlijk een heel ander virus zijn. In ieder geval veel beterschap!!