Ik heb mijn benen nu een maand ofzo niet geschoren, mijn haren zijn in jaren niet zo lang geweest al zijn ze nog maar 0,5mm? Groeit dat nog verder? Bij mannen zie ik altijd veel langere en meer “wollige” haren. Mijne zijn ook kaarsrecht en het is zoo raar verdeeld. Heel ondicht met grote gaten en aan de achterkant niks. Ik kan er natuurlijk alleen maar achter komen of het verder groeit door te wachten maar eigenlijk wil ik het scheren haha.
Beetje erin knijpen zodat het vacuüm verbreekt en dan kun je m er uithalen, vergt wel wat oefening. Ik vind het het makkelijkste op het toilet, even soort van persen zodat ie naar beneden zakt en dan kun je m pakken. Steeltje breekt echt niet zo makkelijk af!
Ja dan pers je m naar buiten zeg maar! Ik vond de video van beautygloss er over heel leerzaam, maar zou misschien wel aanraden het eens te proberen voordat je ongesteld bent, gewoon paar keer in en uit doen, had bij mij wat stress gescheeld de eerste keer haha.
Ja dat denk ik ook hoor! In een van de filmpjes vertelt ze ook dat ze het geluid weghaalt en een voice-over doet, omdat het inderdaad pijn doet en klanten wel eens geluid maken omdat het vervelend voelt.
Ik weetniet waar ik dit kwijt moet maar ben al lang overtijd en normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus. Ik heb al 2 testen gedaan en die waren beide negatief waar ik ook vanuit ging want ik voel niks en de keren dat ik zwanger raakte voelde ik dat gelijk aan o.a. mn borsten. Nou zit ik steeds te googlen waarom mijn menstruatie dus uitblijft en mn date zegt dat ik naar de gyneacoloog moet, alsof je daarvoor naar de gyn wordt gestuurd… meh, ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen zijn. Ik moet denk ik maar voor nu accepteren dat het deze maand laat of niet komt? Vind het het iig echt kut.
Stress kan ervoor zorgen dat je laat ongesteld wordt.
Relax, en het komt vanzelf!
Ik had voorheen ook altijd een regelmatige cyclus en na m’n zwangerschap soms wel een cyclus van 60 dagen of langer. Ben je recent zwanger geweest of heb je lang bv gegeven?
Nee beide niet. Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik ben 2 keer zwanger geraakt van m’n ex terwijl ik anticonceptie gebruikte. Eerst de pil, later de nuvaring. Wel belangrijk te vermelden dat ik hier juist heel secuur mee omging in gebruik. Daarna heb ik een koperspiraal genomen. Die heb ik inmiddels ruim 4 jaar en kan 10 jaar blijven zitten. Ik denk/hoop echt dat het stress is. Normaal heb ik een cyclus van 26-28 dacht ik. Ik twijfel nou aan alles wat natuurlijk ook niet heel handig is, want dan ervaar ik weer meer stress. Bleh. Maar ik denk dat een huisarts ook niks voor mij zou kunnen betekenen in dit geval?
Als het je geruststelt zou je naar een huisarts kunnen gaan, maar ik denk dat diegene ook gaat zeggen wat je zelf al weet haha. Namelijk: stress kan een menstruatie uitstellen dus wacht nu nog even en kijk wat er gebeurt. Als er twee testen negatief zijn, dan is er volgens mij een kleine kans dat je zwanger bent. Je kunt ook even de doktersassistent bellen om het voor te leggen? Misschien dat dat wat geruststelling geeft!
Off topic maar dat zijn waarschijnlijk maden van de meelmot geweest dan ! Die had ik ook in m’n keukenkastjes en de ‘bron’ van alle nieuwe meelmotten was ook een zakje met walnoten vol met maden ! Zo ranzig. Maar als je die bron hebt geëlimineerd en je kastjes goed schoonmaakt moet je er vanaf zijn. Die dingen gaan overal in zitten
Oke normaal houd ik wel van dit topic, maar nu is mn ontbijt (waarin walnoten zitten) wel even voor een tijdje verpest @SpeedOfSound Wat naar!
Ik heb dit ook lange tijd gehad. Ik gebruik tampons en dacht dat ik allergisch voor die dingen was geworden. Heb alle merken geprobeerd, ook ongebleekte etc etc. Wat bij mij de oplossing was: ob pro comfort tampons gebruiken en het touwtje niet losmaken. Dat is ff lastiger met eruit halen, maar ik heb al een jaar nooit meer last van jeuk
Help heb een zak walnoten al een tijdje in de kast staan, zodirect gelijk weggooien
Heb je tussen de testen een paar dagen gelaten? Ze zijn heel betrouwbaar. Toevallig vakantie gehad de afgelopen weken. Soms kan je lichaam daar ook op reageren. Het is vervelend voor je, vooral wat je eerder hebt meegemaakt, maar ik denk het zelfde als crazyplantlady, stress zorgt ervoor dat een ovulatie wordt uitgesteld waardoor je menstruatie later is.
Haha jongens je hoeft niet meteen alles weg te gooien als er bij iemand ooit beesten in hebben gezeten die motjes zijn echt mega irritant (had ze zelf ook in de havermout en meel enzo) maar ik heb ze na 1x grondig reinigen en alles goed opbergen nooit meer gehad. Dus kijk eerst gewoon eens in je kast of je uberhaupt iets ziet en ga dan pas dingen weggooien
Ik heb in de maanden arpril/juni/juli erg veel stress ervaren, ook paniekaanvallen gehad waardoor ik wel door mn lichaam gedwongen werd rustiger aan te doen. Er was geen andere optie. Ik voel me nu wel wat rustiger maar misschien is het opgebouwde stress? Ik weet het niet meer en ik moet dat denk ik loslaten. Ik heb bijv. Wel pijnlijke tepels maar is dat dan menstruatie of zwangerschap? En dan gaat dat gevoel weer weg etc.
@monkeyslut @crazyplantlady ik gooi heus niet zomaar van alles weg. Maar deze zak stond er al een half jaar en hij stond ook al een tijdje open omdat de sluiting het niet meer deed. Dus vandaar dat ik ze heb weggedaan. En ja had er een elastiekje om kunnen doen ofzo…maar niet gedaan helaas.
Vandaag had ik de hik op 't werk en het klonk beetje als een boer (was het niet). Zei een collega: ‘dat leek wel een boer.’ Ik: ‘nee, dat had je wel geweten.’
Lachen blabla en toen vroeg hij of ik ook boer waar mijn vriend bij is. Ik: ‘tuurlijk.’ Collega: ‘wow, je bent echt een halve man. Maar je laat toch zeker geen scheten in het bijzijn van je vriend?’
Ik: ‘ja hallo, ik loop echt niet elke keer weg hoor.’
Nouuu hij begon z’n eigen een partij aan te stellen: ‘waaat? Wow dat doet mijn vriendin nooit en ik ook niet bij haar in die 10 jaar dat we bij elkaar zijn’ (ze hebben nog nooit samengewoond meen ik). Ik: ‘wow, is zij een super human? Iedereen laat toch weleens scheten? Stel je niet aan. Dat wordt nog wat als jullie gaan samenwonen.’
Is dat zo raar dan? De andere collega die erbij zat was ook verbaasd. Zijn mijn vriend en ik zo raar? Ik vind het juist fijn dat ik mezelf zijn kan bij hem…anders was ik allang een keer geëxplodeerd.
Zij zijn raar
Nee je bent niet raar joh! Ik laat ook gewoon scheetjes en boeren in het bijzijn van mijn vriend en stiekem vind ik dat je dan pas een goede relatie hebt. (Je zou maar om elk scheetje naar buiten moeten rennen, mij niet gezien!)
Ja hoe dan laat je geen scheetjes bij elkaar haha.
Speaking of scheetjes, we zijn op vakantie en zijn een gedeelte ervan bij schoonfamilie. En ik ben vandaag ZO opgeblazen maar het geboel verdwijnt abrupt als ik naar wc ga en komt alleen als we allemaal samen in een kamer zitten
Edit; nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen scheetjes laten bij hun partner. Poll anyone? geen idee hoe ik dat maak