Het TMI topic

Ik ben pas 2 maanden samen met mijn vriend en laat nu ook gewoon scheetjes. Tenzij ik weet dat ze gaan stinken, dan loop ik wel even naar een andere kamer ofzo. Laatst ook heel hard om gelachen omdat ik op bed lag en iets van de grond wou pakken (hoog bed) en toen ik dus bukte een soort trompetter geluid maakte toen dr een scheet ontsnapte. Hij bleef dat maar herhalen dus half uur de slappe lach gehad

8 likes

Huh, dus de jeuk kwam door het touwtje? Want ik heb ook altijd jeuk dan.

Dit klinkt als levensmiddelenmotten. Zijn echt heel lastig om vanaf te komen helaas.

Edit: Ooh spuit 11 zie ik.

Bij mij is het helaas wel echt een terugkerend ding eens in de zoveel tijd.

2 likes

Pff

Boer, scheet en kak met de deur open terwijl ik tegen hem praat. Kan hem zelfs in zijn ogen staren als ik aan drukken ben of me reet afveeg.

Wat zal die collega wel niet van mij denken hahaha.

12 likes

Dat denk ik ja! Maar alle jaren daarvoor had ik nergens last van. Is het proberen waard iig!

Nee totaal niet raar! Je bent in een relatie, de minder charmante dingen horen er nu eenmaal bij.
Ik ben overigens niet in staat scheetjes in te houden, wat al eens tot irritaties kan leiden bij mijn man. Hij beweert dat ik niet volledig zindelijk ben :roll_eyes: maar is dit echt zo uitzonderlijk??

1 like

Echt amper. Maar ik hoef eigenlijk maar weinig te scheten? Vaak alleen als ik op de wc zit. Verder door de dag bijna nooit? Boer ook alleen als ik prik heb gedronken en dat is niet zo vaak.

Haha wij hebben regelmatig de slappe lach om scheten (of zijn heel verontwaardigd als de ander een vieze scheet laat). Soms scheten we zelfs in een soort harmonie, dat de 1 er 1 laat en dan de ander weer hahaha :joy: #geenechtevrouw

5 likes

Het zou goed kunnen dat het hier mee te maken heeft gehad. Je lichaam heeft de tijd nodig om in balans te komen.

M’n vriend en ik hebben laatst een boeren-wedstrijd gelaten omdat we erachter zijn gekomen dat we beide boeren kunnen laten op commando. :+1:

2 likes

Waarom?

Ik vraag of ik even romantisch zal doen en laat er dan een vliegen :rofl:

3 likes

Mijn broer zegt dat ook altijd, maar ik geloof het niet haha. Laat je op je werk enzo dan ook scheten? Als je er niks aan zou kunnen doen zou je het overal en altijd doen.
Ik vind boeren trouwens minder erg dan scheten. Als ik ze (boeren en scheten) laat bij een date/relatie dan is het meestal niet van joh boeien, maar meer per ongeluk. Maar een boer voel ik me minder opgelaten over dan een scheet.
Als ik met m’n zusje ben boer ik wel enorm veel, dan probeer ik ze niet eens in te houden. Scheten probeer ik dan ook wel in te houden. Of we moeten echt een week op elkaars lippen zitten, dan gaat die rem wel iets minder erop.

Helaas wel ja :cry: Ik voel ze vaak wel aankomen, dus dan ren ik naar het toilet in de hoop er op tijd te geraken, maar is vaak niet het geval. Sorry collega’s.

1 like

Gatver ik zag weer zo’n ranzig filmpje op fb van een man die allemaal maden in zn mond had. Ik vraag me ook af hoever het zo kan komen.

Link!

Vandaag voor het eest de menstruatiecup gebruikt.

Organicup maat B. Ivm bevalling.

Moet zeggen dat ik het wel een flink ding vind om in te brengen en sorry heel goor maar moet vrotten.

Vind hem verder wel heel fijn in gebruik. Geen omkijken meer na de rest vd dag, schoon, goed voor milieu en geen jeuk of vervelende touwtjes.

Nu alleen nog tips gevraagd hoe ik het beste het vacuĂŒm kan verbreken bij het eruit halen.
Gevoel of ik steeds mijn halve baarmoeder ermee uit trek en half uur erna voelt het ook nog steeds beurs aan.

1 like

Heb ik niet, ik vind dat zo naar om te zien dat ik op bericht verbergen op fb heb geklikt. :sweat_smile: Maar als je erop googlet vind je sowieso wel meerdere video’s. Ik doe dat mezelf nou niet meer aan haha. Krijg dat beeld dan heel slecht weg. Het zat trouwens in zn tandvlees.

Iel. Hoe dan he. Bah

Ja bah😭 maden zitten graag in rottend vlees. En soms worden ze gek genoeg weer gebruikt omdat van die speciaal geteelde maden dan weer een wond schoon kunnen vreten(iel) maar dat was in dat geval van die man niet zo. En als tandarts moet je dat ook maar schoonmaken, de hel.

1 like