Het TMI topic

Ik hou ervan hoe mijn lichaam zichzelf ‘‘reinigt’’ tijdens mijn menstruatie.
Buiten de bloederige bende zit ik ook minstens 1x per dag op de wc voor een grote boodschap en kan ik alle mee-eters en puistjes van mijn gezicht verwijderen/uitknijpen.

Voel me altijd dan zo een beetje herboren erna.

3 likes

Als ik dr pimple popper kijk VOEL ik dat overal

Dit heb ik ook al 3 keer gehad deze week! Normaal had ik het 1 dag tijdens mijn ovulatie, maar nu ineens heel veel? Echt fascinerend om te zien

Dit youtubekanaal is trouwens ook echt de bom.

4 likes

Huh ik zag water en een berg zand en een soort van vissen :confused:
Maar het zijn dus twee vingers op een velletje.

3 likes

Ik heb mijn benen nu een maand ofzo niet geschoren, mijn haren zijn in jaren niet zo lang geweest al zijn ze nog maar 0,5mm? Groeit dat nog verder? Bij mannen zie ik altijd veel langere en meer “wollige” haren. Mijne zijn ook kaarsrecht en het is zoo raar verdeeld. Heel ondicht met grote gaten en aan de achterkant niks. Ik kan er natuurlijk alleen maar achter komen of het verder groeit door te wachten maar eigenlijk wil ik het scheren haha.

1 like

Beetje erin knijpen zodat het vacuüm verbreekt en dan kun je m er uithalen, vergt wel wat oefening. Ik vind het het makkelijkste op het toilet, even soort van persen zodat ie naar beneden zakt en dan kun je m pakken. Steeltje breekt echt niet zo makkelijk af!

1 like

Ja dan pers je m naar buiten zeg maar! Ik vond de video van beautygloss er over heel leerzaam, maar zou misschien wel aanraden het eens te proberen voordat je ongesteld bent, gewoon paar keer in en uit doen, had bij mij wat stress gescheeld de eerste keer haha.

2 likes

Ja dat denk ik ook hoor! In een van de filmpjes vertelt ze ook dat ze het geluid weghaalt en een voice-over doet, omdat het inderdaad pijn doet en klanten wel eens geluid maken omdat het vervelend voelt.

1 like

Ik weetniet waar ik dit kwijt moet maar ben al lang overtijd en normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus. Ik heb al 2 testen gedaan en die waren beide negatief waar ik ook vanuit ging want ik voel niks en de keren dat ik zwanger raakte voelde ik dat gelijk aan o.a. mn borsten. Nou zit ik steeds te googlen waarom mijn menstruatie dus uitblijft en mn date zegt dat ik naar de gyneacoloog moet, alsof je daarvoor naar de gyn wordt gestuurd… meh, ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen zijn. Ik moet denk ik maar voor nu accepteren dat het deze maand laat of niet komt? Vind het het iig echt kut.

Stress kan ervoor zorgen dat je laat ongesteld wordt.
Relax, en het komt vanzelf!

1 like

Ik had voorheen ook altijd een regelmatige cyclus en na m’n zwangerschap soms wel een cyclus van 60 dagen of langer. Ben je recent zwanger geweest of heb je lang bv gegeven?

Nee beide niet. Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik ben 2 keer zwanger geraakt van m’n ex terwijl ik anticonceptie gebruikte. Eerst de pil, later de nuvaring. Wel belangrijk te vermelden dat ik hier juist heel secuur mee omging in gebruik. Daarna heb ik een koperspiraal genomen. Die heb ik inmiddels ruim 4 jaar en kan 10 jaar blijven zitten. Ik denk/hoop echt dat het stress is. Normaal heb ik een cyclus van 26-28 dacht ik. Ik twijfel nou aan alles wat natuurlijk ook niet heel handig is, want dan ervaar ik weer meer stress. Bleh. Maar ik denk dat een huisarts ook niks voor mij zou kunnen betekenen in dit geval?

Als het je geruststelt zou je naar een huisarts kunnen gaan, maar ik denk dat diegene ook gaat zeggen wat je zelf al weet haha. Namelijk: stress kan een menstruatie uitstellen dus wacht nu nog even en kijk wat er gebeurt. Als er twee testen negatief zijn, dan is er volgens mij een kleine kans dat je zwanger bent. Je kunt ook even de doktersassistent bellen om het voor te leggen? Misschien dat dat wat geruststelling geeft!

1 like

Off topic maar dat zijn waarschijnlijk maden van de meelmot geweest dan ! Die had ik ook in m’n keukenkastjes en de ‘bron’ van alle nieuwe meelmotten was ook een zakje met walnoten vol met maden ! Zo ranzig. Maar als je die bron hebt geëlimineerd en je kastjes goed schoonmaakt moet je er vanaf zijn. Die dingen gaan overal in zitten :nauseated_face:

3 likes

Oke normaal houd ik wel van dit topic, maar nu is mn ontbijt (waarin walnoten zitten) wel even voor een tijdje verpest :sweat_smile: @SpeedOfSound Wat naar!

6 likes

Ik heb dit ook lange tijd gehad. Ik gebruik tampons en dacht dat ik allergisch voor die dingen was geworden. Heb alle merken geprobeerd, ook ongebleekte etc etc. Wat bij mij de oplossing was: ob pro comfort tampons gebruiken en het touwtje niet losmaken. Dat is ff lastiger met eruit halen, maar ik heb al een jaar nooit meer last van jeuk :v:

Help heb een zak walnoten al een tijdje in de kast staan, zodirect gelijk weggooien :scream::nauseated_face:

1 like

Heb je tussen de testen een paar dagen gelaten? Ze zijn heel betrouwbaar. Toevallig vakantie gehad de afgelopen weken. Soms kan je lichaam daar ook op reageren. Het is vervelend voor je, vooral wat je eerder hebt meegemaakt, maar ik denk het zelfde als crazyplantlady, stress zorgt ervoor dat een ovulatie wordt uitgesteld waardoor je menstruatie later is.

Haha jongens je hoeft niet meteen alles weg te gooien als er bij iemand ooit beesten in hebben gezeten :stuck_out_tongue: die motjes zijn echt mega irritant (had ze zelf ook in de havermout en meel enzo) maar ik heb ze na 1x grondig reinigen en alles goed opbergen nooit meer gehad. Dus kijk eerst gewoon eens in je kast of je uberhaupt iets ziet en ga dan pas dingen weggooien

6 likes