Bah. Ik kan tegen veel (verhalen van kots, bloed etc doen me niets), maar bij dit keert mijn maag toch om.
Yes dit bericht ook in dat topic geplaatst. Dacht vraag het hier en daar. Tis hier net wat drukker. Dat wat jij zegt doe ik al. Maar kennelijk nog niet goed genoeg. Dus even door oefenen.
Oh besef me opeens wat voor lucht er uit dat smoelwerk gekomen moet zijn.
Maar zon maden therapie lijkt mij ook echt de hel hoor. Zie je idd vaak bij grote wonden.
Nou amputeer het been dan maar of breng mij in slaap want zal dat echt niet trekken die beesten.
Dit ja!! Liever geen been dan een been vol maden.
Ik ben vannacht ongesteld geworden GODZIJDANK. Meestal word ik dat 's ochtends maar ik ben echt opgelucht. Die stress is zo vervelend he, denk ook dat dat de oorzaak was. Ik vertelde dat hem net, ivm tijdsverschil pas net gebeld al belde ik hem alsnog wakker maar zijn reactie was “ohhh…ok…wat vind je ervan?” Nou eh dat was duidelijk dat ik nu niet op een zwangerschap zat te wachten. Ik weet nu iig voortaan dat ik niet direct met hartkloppingen in bed wakker hoef te liggen of denken dat ik een geval “i didnt knew i was pregnant” word.
Oooh ik voel de opluchting! Fijn
Ik ben de afgelopen twee nachten zonder tampon in gaan slapen. Je raadt het niet, maar dat moest natuurlijk een keer fout gaan (hoewel eigenlijk niet eens ernstig) dus nu ben ik alle tips van Oma weet raad aan het uitproberen op deze vroege druilerige zondagochtend.
Koud water en zout. En als dat niet werkt ga ik shampoo proberen.
Ik gebruik ook wel eens soda! Dat wil ook nog wel helpen op bloedvlekken
En @Chesirecat
Ik had die tips ook voorbij zien komen bij Oma, alleen die twee heb ik niet standaard in huis
Aaaah oke. Ik heb toevallig soda in huis vandaar ook mijn tip
Als ik soda hoor dan krijg ik flashbacks naar de vele ontstoken teennagels van vroeger
Ik heb een tijdje geleden ook direct soda op de bloedvlek in m’n laken gestrooid en laten intrekken, geen water gebruikt overigens. Het is er wel allemaal uitgegaan.
Mijn vriend heeft echt een mega grote puist, dus ik was helemaal enthousiast en wil hem uitknijpen. Maar het mag niet, want hij is nog niet rijp. Normaliter mag ik het ook nooit doen, maar als die morgen rijp is dan mag ik hem wel uitknijpen want dan ben ik jarig dus dan is dat een cadeautje . Ben helemaal enthousiast en hoop zo dat die morgen rijp is
Ik heb gisteren voor m’n vriend en mij een gestoord gerecht gemaakt waarin 40 teentjes knoflook zaten, en ohh jongens zelfs m’n plas ruikt gewoon exact naar knoflook, het is echt bizar haha. Ik vind het ook wel ongemakkelijk steeds als mensen na mij naar de wc gaan…
Oehhh wat heb je gemaakt? Klikt hemels.
Dit was tempeh uit een kookboek van Chloe Coscarelli, maar ik geloof dat het een soort variatie is op een recept met kip! Als je zoekt op ‘40 cloves of garlic’ kom je best wat recepten tegen.
Recept recept recept
Heb net echt een idioot lange drol gedraaid, ben nog steeds onder de indruk. En ik voel me een stuk leger
Oh en ik heb gisteren 2 koppen zelfgemaakte uiensoep gegeten dus m’n scheten zijn ook echt niet te harden.