Huh wat een onzin?
Ik heb in de maanden arpril/juni/juli erg veel stress ervaren, ook paniekaanvallen gehad waardoor ik wel door mn lichaam gedwongen werd rustiger aan te doen. Er was geen andere optie. Ik voel me nu wel wat rustiger maar misschien is het opgebouwde stress? Ik weet het niet meer en ik moet dat denk ik loslaten. Ik heb bijv. Wel pijnlijke tepels maar is dat dan menstruatie of zwangerschap? En dan gaat dat gevoel weer weg etc.
@monkeyslut @crazyplantlady ik gooi heus niet zomaar van alles weg. Maar deze zak stond er al een half jaar en hij stond ook al een tijdje open omdat de sluiting het niet meer deed. Dus vandaar dat ik ze heb weggedaan. En ja had er een elastiekje om kunnen doen ofzoâŠmaar niet gedaan helaas.
Vandaag had ik de hik op 't werk en het klonk beetje als een boer (was het niet). Zei een collega: âdat leek wel een boer.â Ik: ânee, dat had je wel geweten.â
Lachen blabla en toen vroeg hij of ik ook boer waar mijn vriend bij is. Ik: âtuurlijk.â Collega: âwow, je bent echt een halve man. Maar je laat toch zeker geen scheten in het bijzijn van je vriend?â
Ik: âja hallo, ik loop echt niet elke keer weg hoor.â
Nouuu hij begon zân eigen een partij aan te stellen: âwaaat? Wow dat doet mijn vriendin nooit en ik ook niet bij haar in die 10 jaar dat we bij elkaar zijnâ (ze hebben nog nooit samengewoond meen ik). Ik: âwow, is zij een super human? Iedereen laat toch weleens scheten? Stel je niet aan. Dat wordt nog wat als jullie gaan samenwonen.â
Is dat zo raar dan? De andere collega die erbij zat was ook verbaasd. Zijn mijn vriend en ik zo raar? Ik vind het juist fijn dat ik mezelf zijn kan bij hemâŠanders was ik allang een keer geĂ«xplodeerd.
Zij zijn raar
Nee je bent niet raar joh! Ik laat ook gewoon scheetjes en boeren in het bijzijn van mijn vriend en stiekem vind ik dat je dan pas een goede relatie hebt. (Je zou maar om elk scheetje naar buiten moeten rennen, mij niet gezien!)
Ja hoe dan laat je geen scheetjes bij elkaar haha.
Speaking of scheetjes, we zijn op vakantie en zijn een gedeelte ervan bij schoonfamilie. En ik ben vandaag ZO opgeblazen maar het geboel verdwijnt abrupt als ik naar wc ga en komt alleen als we allemaal samen in een kamer zitten
Edit; nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen scheetjes laten bij hun partner. Poll anyone? geen idee hoe ik dat maak
Ik ben pas 2 maanden samen met mijn vriend en laat nu ook gewoon scheetjes. Tenzij ik weet dat ze gaan stinken, dan loop ik wel even naar een andere kamer ofzo. Laatst ook heel hard om gelachen omdat ik op bed lag en iets van de grond wou pakken (hoog bed) en toen ik dus bukte een soort trompetter geluid maakte toen dr een scheet ontsnapte. Hij bleef dat maar herhalen dus half uur de slappe lach gehad
Huh, dus de jeuk kwam door het touwtje? Want ik heb ook altijd jeuk dan.
Dit klinkt als levensmiddelenmotten. Zijn echt heel lastig om vanaf te komen helaas.
Edit: Ooh spuit 11 zie ik.
Bij mij is het helaas wel echt een terugkerend ding eens in de zoveel tijd.
PffâŠ
Boer, scheet en kak met de deur open terwijl ik tegen hem praat. Kan hem zelfs in zijn ogen staren als ik aan drukken ben of me reet afveeg.
Wat zal die collega wel niet van mij denken hahaha.
Dat denk ik ja! Maar alle jaren daarvoor had ik nergens last van. Is het proberen waard iig!
Nee totaal niet raar! Je bent in een relatie, de minder charmante dingen horen er nu eenmaal bij.
Ik ben overigens niet in staat scheetjes in te houden, wat al eens tot irritaties kan leiden bij mijn man. Hij beweert dat ik niet volledig zindelijk ben maar is dit echt zo uitzonderlijk??
Echt amper. Maar ik hoef eigenlijk maar weinig te scheten? Vaak alleen als ik op de wc zit. Verder door de dag bijna nooit? Boer ook alleen als ik prik heb gedronken en dat is niet zo vaak.
Haha wij hebben regelmatig de slappe lach om scheten (of zijn heel verontwaardigd als de ander een vieze scheet laat). Soms scheten we zelfs in een soort harmonie, dat de 1 er 1 laat en dan de ander weer hahaha #geenechtevrouw
Het zou goed kunnen dat het hier mee te maken heeft gehad. Je lichaam heeft de tijd nodig om in balans te komen.
Mân vriend en ik hebben laatst een boeren-wedstrijd gelaten omdat we erachter zijn gekomen dat we beide boeren kunnen laten op commando.
Waarom?
Ik vraag of ik even romantisch zal doen en laat er dan een vliegen
Mijn broer zegt dat ook altijd, maar ik geloof het niet haha. Laat je op je werk enzo dan ook scheten? Als je er niks aan zou kunnen doen zou je het overal en altijd doen.
Ik vind boeren trouwens minder erg dan scheten. Als ik ze (boeren en scheten) laat bij een date/relatie dan is het meestal niet van joh boeien, maar meer per ongeluk. Maar een boer voel ik me minder opgelaten over dan een scheet.
Als ik met mân zusje ben boer ik wel enorm veel, dan probeer ik ze niet eens in te houden. Scheten probeer ik dan ook wel in te houden. Of we moeten echt een week op elkaars lippen zitten, dan gaat die rem wel iets minder erop.
Helaas wel ja Ik voel ze vaak wel aankomen, dus dan ren ik naar het toilet in de hoop er op tijd te geraken, maar is vaak niet het geval. Sorry collegaâs.