En???
Helaas is hij nog niet rijp
Mijn buik doet hele dag al raar (luid pruttelen, aandrang, meerdere keren gepoept). Zonet had ik slijm bij mijn ontlasting. Had dat nog nooit gezien en schrok er een beetje van zelfs. Net soort gekke spuug joh.
Vandaag gaat de pleister van mijn operatie wond eraf. Ik zie er erg tegen op maar ik kan niet wachten om allemaal foto’s te maken van mijn hechtingen en opgedroogd bloed
Plz deel ze
Haha nee sorry! Die blijven in de privé collectie. De wond zit op mijn borst dus dat vind ik iets teveel van het goede om openbaar te delen
Ah ja dat is net iets te tmi helaas haha
Ik vind het heeeerlijk ontspannend op mijn schaamhaar met een pincet uit te trekken. Kan ik spijtig genoeg maar een kwartier volhouden, want dan krijg ik nekpijn. Normaal heb ik een grijzige waas na het scheren, maar nu is het echt mooi clean. Ze zitten echt zo diep! Echt bij van die stoppels zit nog een heel stuk onder de huid verstopt.
Ik doe dat ook! Wel enkel aan mijn Venusheuvel, de rest is te gevoelig.
Is een epilator geen optie?
Dit doe ik ook altijd! Vooral de haartjes meer richting de liezen vind ik geweldig om er uit te halen.
Ik deed dit wel eens bij mijn oksels maar kreeg dan zo snel schele koppijn. (Duh)
En het viel mij ook op dat ik toen veel sneller ingegroeide haartjes kreeg.
Ik heb nog nooit zoveel ingegroeide haren gehad als toen ik Brazilians deed… is ook de reden dat ik ermee ben gestopt.
Met scheren heb ik eigenlijk nooit ingegroeide haren?
Ik was op gedroogde abrikozen aan het snacken, ik geloof dat ik er 5-8 op heb. Ik ben heel blij dat ik alleen slaap vannacht want tering wat een lucht en geluid.
Mijn ene teennagel is zo lang dat als ik in bed lig en het laken erop valt het pijn doet.
Altijd fijn als je onverwachts ongesteld wordt in het zwembad (en dat daarna je kinderen luid gaan discussiëren in het hokje of mama poep of bloed in haar badpak heeft)
Trok net een tampon eruit en er kwam een hele dikke sliert bloed/slijm mee die ik echt uit mn baarmoeder mee voelde komen. Gaf voeldiening en voelde ranzig tegelijkertijd
Ik heb twee steelwratjes laten aanstippen afgelopen woensdag, en die in mijn oksel is vandaag tijdens het douchen eraf gevallen!
Hij ging van roze, naar donkerrood, naar paars, naar zwart. Vond het kei fascinerend. Die aan de binnenkant van mijn bovenbeen is nu nog paars. Kan niet wachten tot die ook eraf valt.