Gatver ik zag weer zo’n ranzig filmpje op fb van een man die allemaal maden in zn mond had. Ik vraag me ook af hoever het zo kan komen.
Link!
Vandaag voor het eest de menstruatiecup gebruikt.
Organicup maat B. Ivm bevalling.
Moet zeggen dat ik het wel een flink ding vind om in te brengen en sorry heel goor maar moet vrotten.
Vind hem verder wel heel fijn in gebruik. Geen omkijken meer na de rest vd dag, schoon, goed voor milieu en geen jeuk of vervelende touwtjes.
Nu alleen nog tips gevraagd hoe ik het beste het vacuüm kan verbreken bij het eruit halen.
Gevoel of ik steeds mijn halve baarmoeder ermee uit trek en half uur erna voelt het ook nog steeds beurs aan.
Heb ik niet, ik vind dat zo naar om te zien dat ik op bericht verbergen op fb heb geklikt. Maar als je erop googlet vind je sowieso wel meerdere video’s. Ik doe dat mezelf nou niet meer aan haha. Krijg dat beeld dan heel slecht weg. Het zat trouwens in zn tandvlees.
Iel. Hoe dan he. Bah
Ja bah😭 maden zitten graag in rottend vlees. En soms worden ze gek genoeg weer gebruikt omdat van die speciaal geteelde maden dan weer een wond schoon kunnen vreten(iel) maar dat was in dat geval van die man niet zo. En als tandarts moet je dat ook maar schoonmaken, de hel.
Bah. Ik kan tegen veel (verhalen van kots, bloed etc doen me niets), maar bij dit keert mijn maag toch om.
Yes dit bericht ook in dat topic geplaatst. Dacht vraag het hier en daar. Tis hier net wat drukker. Dat wat jij zegt doe ik al. Maar kennelijk nog niet goed genoeg. Dus even door oefenen.
Oh besef me opeens wat voor lucht er uit dat smoelwerk gekomen moet zijn.
Maar zon maden therapie lijkt mij ook echt de hel hoor. Zie je idd vaak bij grote wonden.
Nou amputeer het been dan maar of breng mij in slaap want zal dat echt niet trekken die beesten.
Dit ja!! Liever geen been dan een been vol maden.
Ik ben vannacht ongesteld geworden GODZIJDANK. Meestal word ik dat 's ochtends maar ik ben echt opgelucht. Die stress is zo vervelend he, denk ook dat dat de oorzaak was. Ik vertelde dat hem net, ivm tijdsverschil pas net gebeld al belde ik hem alsnog wakker maar zijn reactie was “ohhh…ok…wat vind je ervan?” Nou eh dat was duidelijk dat ik nu niet op een zwangerschap zat te wachten. Ik weet nu iig voortaan dat ik niet direct met hartkloppingen in bed wakker hoef te liggen of denken dat ik een geval “i didnt knew i was pregnant” word.
Oooh ik voel de opluchting! Fijn
Ik ben de afgelopen twee nachten zonder tampon in gaan slapen. Je raadt het niet, maar dat moest natuurlijk een keer fout gaan (hoewel eigenlijk niet eens ernstig) dus nu ben ik alle tips van Oma weet raad aan het uitproberen op deze vroege druilerige zondagochtend.
Oh misschien te laat en weet je het al maar geen warm water gebruiken! Dan stolt het bloed en Kun je je lakens weggooien.
Koud water en zout. En als dat niet werkt ga ik shampoo proberen.
Ik gebruik ook wel eens soda! Dat wil ook nog wel helpen op bloedvlekken
En @Chesirecat
Ik had die tips ook voorbij zien komen bij Oma, alleen die twee heb ik niet standaard in huis
Aaaah oke. Ik heb toevallig soda in huis vandaar ook mijn tip
Als ik soda hoor dan krijg ik flashbacks naar de vele ontstoken teennagels van vroeger
Ik heb een tijdje geleden ook direct soda op de bloedvlek in m’n laken gestrooid en laten intrekken, geen water gebruikt overigens. Het is er wel allemaal uitgegaan.