Mijn vriend heeft echt een mega grote puist, dus ik was helemaal enthousiast en wil hem uitknijpen. Maar het mag niet, want hij is nog niet rijp. Normaliter mag ik het ook nooit doen, maar als die morgen rijp is dan mag ik hem wel uitknijpen want dan ben ik jarig dus dan is dat een cadeautje . Ben helemaal enthousiast en hoop zo dat die morgen rijp is
Ik heb gisteren voor mân vriend en mij een gestoord gerecht gemaakt waarin 40 teentjes knoflook zaten, en ohh jongens zelfs mân plas ruikt gewoon exact naar knoflook, het is echt bizar haha. Ik vind het ook wel ongemakkelijk steeds als mensen na mij naar de wc gaanâŠ
Oehhh wat heb je gemaakt? Klikt hemels.
Dit was tempeh uit een kookboek van Chloe Coscarelli, maar ik geloof dat het een soort variatie is op een recept met kip! Als je zoekt op â40 cloves of garlicâ kom je best wat recepten tegen.
Recept recept recept
Heb net echt een idioot lange drol gedraaid, ben nog steeds onder de indruk. En ik voel me een stuk leger
Oh en ik heb gisteren 2 koppen zelfgemaakte uiensoep gegeten dus mân scheten zijn ook echt niet te harden.
Sorry voor de wazige foto, heb hem gisteravond genomen toen het vrij donker was.
âYou still wonât have garlic breathâ uhu sure, maar dus wel knoflookpis en -poep en knoflookwinden.
Afijn, eet smakelijk + veel plezier met de âaftermathâ!
En???
Helaas is hij nog niet rijp
Mijn buik doet hele dag al raar (luid pruttelen, aandrang, meerdere keren gepoept). Zonet had ik slijm bij mijn ontlasting. Had dat nog nooit gezien en schrok er een beetje van zelfs. Net soort gekke spuug joh.
Vandaag gaat de pleister van mijn operatie wond eraf. Ik zie er erg tegen op maar ik kan niet wachten om allemaal fotoâs te maken van mijn hechtingen en opgedroogd bloed
Plz deel ze
Haha nee sorry! Die blijven in de privé collectie. De wond zit op mijn borst dus dat vind ik iets teveel van het goede om openbaar te delen
Ah ja dat is net iets te tmi helaas haha
Ik vind het heeeerlijk ontspannend op mijn schaamhaar met een pincet uit te trekken. Kan ik spijtig genoeg maar een kwartier volhouden, want dan krijg ik nekpijn. Normaal heb ik een grijzige waas na het scheren, maar nu is het echt mooi clean. Ze zitten echt zo diep! Echt bij van die stoppels zit nog een heel stuk onder de huid verstopt.
Ik doe dat ook! Wel enkel aan mijn Venusheuvel, de rest is te gevoelig.
Is een epilator geen optie?
Dit doe ik ook altijd! Vooral de haartjes meer richting de liezen vind ik geweldig om er uit te halen.
Ik deed dit wel eens bij mijn oksels maar kreeg dan zo snel schele koppijn. (Duh)
En het viel mij ook op dat ik toen veel sneller ingegroeide haartjes kreeg.
Ik heb nog nooit zoveel ingegroeide haren gehad als toen ik Brazilians deed⊠is ook de reden dat ik ermee ben gestopt.
Met scheren heb ik eigenlijk nooit ingegroeide haren?