Het TMI topic

Ik was op gedroogde abrikozen aan het snacken, ik geloof dat ik er 5-8 op heb. Ik ben heel blij dat ik alleen slaap vannacht want tering wat een lucht en geluid.

7 likes

Mijn ene teennagel is zo lang dat als ik in bed lig en het laken erop valt het pijn doet.

6 likes

Altijd fijn als je onverwachts ongesteld wordt in het zwembad (en dat daarna je kinderen luid gaan discussiëren in het hokje of mama poep of bloed in haar badpak heeft)

48 likes

Trok net een tampon eruit en er kwam een hele dikke sliert bloed/slijm mee die ik echt uit mn baarmoeder mee voelde komen. Gaf voeldiening en voelde ranzig tegelijkertijd

11 likes

Ik heb twee steelwratjes laten aanstippen afgelopen woensdag, en die in mijn oksel is vandaag tijdens het douchen eraf gevallen!

Hij ging van roze, naar donkerrood, naar paars, naar zwart. Vond het kei fascinerend. Die aan de binnenkant van mijn bovenbeen is nu nog paars. Kan niet wachten tot die ook eraf valt.

1 like

Ik heb gisteren bij het koken in mijn nagel (en het nagelbed daaronder) gesneden en nu is er een hap uit mijn nagel en het doet echt pijn, maar ik dacht ik kan jullie vast verblijden met een foto:

2 likes

Oehh ziet er pijnlijk uit :flushed: wat zei je toen je de tafel raakte :joy:

1 like

Was vast heel pijnlijk, maar moet lachen om die reactie van de cursist hehe
Geef je Nederlands?

1 like

Mijn fascinerende brandblaar, een paar dagen terug opgelopen. Dit gebeurt er als je thee over je gezicht krijgt:

Samenvatting

Oh nee ziet er pijnlijk uit! Vind het nog steeds gemeen dat mensen hiermee aan het lachen waren.

Auwww dat ziet er echt heel erg pijnlijk uit! Heb je er veel last van?

Woow, wat groot! Echt bizar dat er niemand even checkte of het wel goed met je ging.

Ja, het doet wel pijn ja. En het gaat ook steeds open als ik lach, dus dat is niet echt optimaal. Ik blijf hem gewoon goed insmeren met flamigel, ik ben al naar de dokter geweest voor een tetanusprik en nu is het hopen dat het snel een beetje geneest en ik er niet een enorm litteken aan overhoud. Dat hoop ik echt heel erg, want het is wel mijn gezicht natuurlijk, en anders blijf ik eeuwig herinnert aan dit stomme verhaal, haha. Iedereen vraagt al steeds wat er in vredesnaam is gebeurd

Ohhh dat ziet er zo pijnlijk uit! Hoop dat het snel en mooi heelt.

1 like

Jeetje, zo pijnlijk! Hopelijk trekt het snel weg, inderdaad goed smeren!

1 like

Autch!
Een tip voor evt littekens, ik heb crème van dr staudt. Is gemaakt voor littekens en wordt ook gebruikt in het brandwondencentrum. Wellicht een goede tip!

Wow hoe heet was die thee? Lava? Ik hoop ook dat het goed geneest, ik heb al best veel brandwonden gehad en ook met blaar, die zijn allemaal genezen zonder litteken. Het heeft alleen wel steeds een aantal maanden geduurd, maar het is genezen!

1 like

DE THEE IS LAVA. Nee, grapje. Oke, bedankt, dat geeft wel hoop! Heb je er nog wat speciaals mee gedaan?

@Flopsyunicorn, bedankt voor de tip!

Nee niet echt. Het was meestal op mijn armen of handen dus dan zat ik er niet zo mee. Waarschijnlijk was het sneller genezen als ik had gesmeerd.