Het TMI topic

Ik heb een soort pukkel/abces bij mn vagine zitten (naast mn vagine gat zeg maaršŸ˜‚) en er hebben de afgelopen dagen nog nooit zoveel mensen naar mn doos gekeken. Heb ook nog nooit zoveel foto’s van mn doos gemaakt.

Kijkdoos ha-ha

Edit: jaja als t maandag niet weg is ga ik naar de dokter

9 likes

https://www.mmc.nl/gynaecologie/aandoening-en-behandeling/bartholin-cyste/ ?

Ik heb ooit gedacht dat ik dit had, maar het ging vanzelf over.

Door het verhaal van lightbox hierboven moet ik aan mijn abces verhaal denken.
Ik had een best wel groot abces in mijn bovenbeen en die moest opengemaakt en leeggezogen worden. Ik heb het al eens eerder gehad en toen deden ze het met plaatselijke verdoving en kon ik meekijken naar alle rotzooi die eruit kwam. Deze keer gingen ze het op de ok doen en moest ik onder narcose. Zo’n groot abces is echt niet leuk, maar laat me dan tenminste meegenieten als hij opengesneden wordt!!

1 like

Ja dat denk ik inderdaad! Het is vandaag wel minder dik dan gister.

Haha ik dacht dat je met ā€˜mensen’ dokters/assistentes etc bedoelde totdat je zei maandag eventueel naar de dokter te gaan :stuck_out_tongue:

Hoop voor je dat het snel wegtrekt iig!

Haha! Nee mn vriendinnen en familie zijn altijd heel nieuwsgierig en ik ben de beroerdste nietšŸ˜‚

1 like

Ik heb 3.5 weken geleden een keizersnede gehad en vorige keer kreeg ik daar bizar veel ontstekingen van, duurde echt maanden voor het een beetje geheeld was.

Nou blijkt dus dat ik allergisch ben voor de ā€˜weekmakers’ die ze in een aantal medische producten doen om bijv siliconen of rubber of weet ik wat soepel te houden. (Zit oa in sommige menstruatie cups, oordopjes etc).

Dit zit blijkbaar ook in sommige hechtingen. Ik trek er net een 5 cm lang KEIHARD plastic hechting ding uit. Ik begrijp nu eindelijk waarom ik zo raar reageer op al dit soort dingen, thanks doc :wink:

Ik had laatst een hard klein bultje in bikini area, dus ik dacht YES.

Dus ik erin knijpen, komt er best hard wit spul uit… en die geur omg

En vanochtend voelde ik iets in mn neus, ook jackpot, zo aan de binnenkant in het midden, kon er net bij :star_struck:

8 likes

Omg ik moet dit ergens kwijt. Ik heb zonet gepoept en mijn drol was best groot. Maar de drol had echt de vorm van een piemel met balzak. Precies zoals mensen hem altijd tekenen haha.

Moest het ergens kwijt deze accomplishment.

44 likes

Picture or it didn’t happen…

3 likes

Haha wow zie nu pas hoeveel likes ik heb op mijn drolpost! Het was al een grote stap om het hier te posten, dus ik heb absoluut geen foto gemaakt.

Ik heb de laatste zoveel last van lucht in mn darmen. Echt vervelend. Ik lijk wel zwanger joh (ben ik niet).

Hahaha wauw wat fascinerend!! Zie het al helemaal voor me.

En om je onderschrift weer eer aan te doen: gefeliciteerd met dit bijzondere stuk snot! :partying_face: :rofl:

1 like

Oooh dit is echt mijn wens!!!

2 likes

Ik moest een gaatje laten vullen bij de tandarts dus heb zeker wel 10-15 min met mijn mond open in die stoel gelegen. En toen ik naar buiten liep kwam ā€˜s werelds grootste amandelsteentje naar boven/eruit. Doorsnede was echt iets van 0,5 cm, zo fascinerend en goor tegelijk.
Tot mijn dood zal ik me afvragen of hij dat vieze ding heeft zien zitten :sob:

9 likes

Nog steeds iets wat ik me ook af vraag! Of tandartsen dat zien en gewoon negeren. Jezus zeg het even anders :wink: Dan kunnen we er wat aan doen!

(Ik heb naar mijn weten nog nooit zo’n amandelsteentje gehad, weet pas door dit forum dat het uberhaupt bestaat. Ben er echt door gefascineerd)

5 likes

Dit is zooo lekker. Vooral als het begin een hard stukje is en dan zo’n hele lange zachte sliert die je uit je hersenen trekt! (Ik had trouwens tijdens de zwangerschap ook steeds bloedneuzen. Na de keizersnede had ik een super groot stolsel in mn neus door die droge lucht daar. Was echt zo groot als een rozijn en daarna voelde mn neus zo heerlijk vrij en leeg. Misschien krijg jij dat ook nog :grimacing:)

4 likes

Ugh, ik ben net gestart met een antibioticakuur en ik voel mijn buik nu al rommelen. Vanochtend ook al racekak zonder antibiotica. Heeft iemand tips, deze kuur duurt een maand :disappointed_relieved:

1 like

Haha m’n vriend belde net: ā€˜ik had net geloof ik een amandelsteentje waar jij het altijd over hebt. Het was wit en stonk heeel erg. Ik had ā€˜m bijna voor je bewaard zodat je er aan kon ruiken.’

Hahah echte liefde

14 likes

Ik keek net in het oor van m’n kid en het leek wel of er een chocolaatje in zat.

De Buit

Is gewoon (hele donkere) oorsmeer heur, geen chocola.

2 likes