Het TMI topic

Sorry dit houdt me al dagen bezig en ik vroeg me af je het filmpje nog zou willen posten?

9 likes

Ik heb een organicup en dit is de eerste keer dat ik em gebruik
Dit is de eerste keer dat ik niet kan wachten tot ik ongesteld wordt heb em nu al 2 dagen steeds in omdat alles in mn lijf zegt dat ik ongie wordt… maar er gebeurd maar niks mehh…
Alleen net trok ik em eruit en er zat een laagje bruine drap in??? Wtf?? Dit heb ik meestal NA mn ongesteld heid wtf is dit…

Misschien enkel naar de écht geïnteresseerden sturen per privé bericht?? :smile:

Ik heb een longontsteking dus ik roggel me toch groen/gele slijm op.

Ja lijkt een soort randje inderdaad!
Ik had de hele middag zo’n beurs gevoel :sweat_smile:

1 like

Heb deze week vet ongezond gegeten. Gelijk allemaal puisten op mn bil. Wel verstopt voor iedereen haha, maar zeker niet chill

4 likes

Mooi gerijmd :joy:

3 likes

Oh, dat is echt naar. Heb je er last van als je zit?

Heb je instagram? Anders daarop bewerken, geluid dus uitzetten en opslaan.

1 like

Ik liep al weeeeeken met een gigantische onderhuidse puist die maar niet wegging. Kon er af en toe wel wat pus enzo uitknijpen maar de ‘kern’ wou maar niet weggaan. Maar ik denk dat de boosdoener er zonet is uitgekomen. Het is zo groot als een sesamzaadje en het voelt hard aan. Fascinerend. Sorry als de foto enorm groot is!

35 likes

Ik heb onwijze buikgriep en werd eergister nacht plotseling wakker om over te geven. Ik heb nog nooit buikgriep gehad en al helemaal geen heftige diarree. Ik had nu ook zulke heftige diarree. Ik zat op de wc met een teiltje op schoot en het kwam er aan beide kanten tegelijk uit😭

Heb nu medicatie tegen het overgeven gekregen omdat ik zelfs geen slok water binnen kon houden.

Haha ik zag niet in welk topic ik zat, dus scrolde beetje snel en dacht dat het een tortilla was :joy: was even schrikken.

8 likes

Ik heb vanavond een uitgebreide voetverzorging gedaan. Ik had zo gigantisch veel eelt dat ik echt een groot hoopje eeltvijlsel had.

1 like

Ik dacht ff dat dit een mislukte pita was.

Maar serieus waarom heb je dit niet gefilmd :frowning:

3 likes

Ik dacht dat er zoals gewoonlijk weer enkel wat pus uit zou komen maar voor ik het wist kwam dit eruit! Maar het popte ook niet zo spectaculair dus echt filmwaardig was het toch niet.

Hey GMTA! Ik was in bad geweest dus alles was helemaal zacht en ik heb lekker zitten raspen en vijlen en nu zijn mn voetjes babyglad :sunglasses:

1 like

Deze meme maar weer eens opgezocht, al komt het bij mij niet door gyros maar door buikgriep. :sob:

25 likes

Oooh zo vervelend!! Precies dit had ik een paar weken geleden ook. Veel beterschap! Bij mij duurde het overgeven gelukkig maar 1,5 dag en daarna nog wel veel last gehad van diarree. Ik hoop dat het bij jou ook snel over gaat

1 like

Dankjewel! Het overgeven was na 1 dag gelukkig al weg. De misselijkheid bleef wel nog aan maar ik voel mij nu weer super fit. Misschien toch een voedselvergiftiging geweest.

Ik had al een tijdje last van een ingegroeide haar, en het werd echt een grote harde bult. Nu kwam dit er net uit, het stinkt ook echt :")

59 likes