Het TMI topic

Waar kijk ik naar?

2 likes

Oor

Naald er in en dan met wattenstaafjes duwen

Ik verheug me gewoon op een tijdens en na foto :joy::see_no_evil:

4 likes

Ik maak meestal een naald gloeiend heet, dan springt ie meteen open.

Da’s nie de bedoeling van dit topic nie :mask:

15 likes

En dat knappende geluid in je oor :heart:

4 likes

Is bloed in snot een zwangerschapskwaal?

Kreeg in de loop van de avond zo een ontzettend last van mijn buik. Waren in de stad en uiteindelijk toch naar een openbare wc gegaan. Normaal heb ik poepvrees in een vreemde omgeving, maar na 1 sec begon het al. Dacht is echt een goede dikke drol, maar het was echt een berg diarree. Terwijl ik niks geks heb gegeten vandaag.

2 likes

Ik dacht eerst een neusgat, maar vond het er al zo raar uit zien :joy:

Oh joh, nooit geweten!

Wat?!

:roll_eyes:

Heerlijk!

Tel je die twee gele koppen als 2 pukkels of heb ne die heerlijke mee-eter ook meegeteld? :grimacing:

Ik denk wel dat je hulp nodig hebt van een andere ranslap want dit is een heel moeilijke hoek om vanuit te werken. Succes!

Nog een tip, gebruik en huls van een balpen, maar haal de balpenvulling er uit. Als je het uiteinde dan om de puist drukt knapt ie meteen open. Je hebt dat een soort comodomenlepel (of in mijn taal: puistenuitknijper) gemaakt. Hetzelfde geldt voor de mee-eter natuurlijk.

3 likes

Ik heb mijn handpalm geschaafd toen ik viel en ik kan nu letterlijk een ader zien kloppen. Ik heb het helaas niet met jodium kunnen schoonmaken, alleen met water en het ziet er wel een beetje nasty uit met korstjes bloed en losse opgedroogde velletjes. Hopelijk gaat het niet ontsteken :sweat_smile:

Mijn vriend moest van mij mijn oren schoonmaken omdat ik voelde dat er wat zat, hij zat wat te poeren met een wattenstok maar er gebeurde niks en toen zei die “nou, er zit niks hoor.”
Ik dacht soit zal wel dan. Maar net streek ik langs m’n oor en het viel er gewoon uit!! Daar heb ik dus mee gelopen. Heb het op z’n kussen gelegd.

Samenvatting

21 likes

Ik heb een eeltschaaf gekocht en het is echt fantastisch hoeveel er vanaf komt. Echt een aanrader.

4 likes

Foto!!

SORRY, kon het niet laten :joy:

27 likes

De volgende keer zal ik foto’s maken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb diarree (echt elk scheetje kan vloeibaar zijn) en ik moet zo 2 uren met het OV :tired_face::sob: