Haha wauw! Lekker om dat eruit te halen
1x per jaar bekijk ik al deze videos zo hilarisch
Oh wauw een ekte parel
Ik hoop dat iemand dit herkent, ik had vandaag Pijnenburg peperkoek iets met zero op.
En nu borrelt mijn buik constant en ik heb wel 100 scheten gelaten ofzo. Herkent iemand dit beeld na het eten van peperkoek zero?
Help!
Deze klacht heb ik idd vaker gehoord over de zero variant!
Ik ga het iig niet meer eten! Gelukkig was ik vandaag vrij en gingen we niks doen.
Ik heb dit altijd na ontbijt koek! Ik word daar onwijs winderig van. Is ook 1 van de redenen dat ik het niet meer eet.
Dit heb ik vaker gelezen over deze koek! Wil het bijna zelf ook gaan testen.
Wow echt fascinerend hahah
Wow wat satisfying! Hoe heb je die eruit gekregen? Ik heb ook al een hele tijd een ingegroeide haar, maar ik heb geen idee of en hoe ik die er het beste zelf uit kan halen.
Zoetstoffen inderdaad of de onverteerbare vezels ofzo? Naar mijn idee altijd beter om de normale variant te eten, is vaak goedkoper en zoveel scheelt het niet per portie.
Ik ben het zelfs gaan opzoeken. 1 plakje naturel is ongeveer 90 kcal en 20g kh, 1 plakje zero is ongeveer 70 kcal en 16g koolhydraten. Er is ook nog een lower kcal versie en die is 50 kcal met 11g koolhydraten per plakje. Maar daar zit ook zoetstof en vezels in.
Ik ben mezelf echt aan het leegpoepen vandaag. Al vier keer geweest en niet te zuinig ook.
En daar ga ik weer. Als ik morgen niet 2 kilo lichter ben dan weet ik het niet hoor. Wat gebeurt er?
Van die ontbijtkoek ga je ook luchtig slijm poepen. Echt heel apart. Je zit op de wc en denkt wow wat een bevalling en het klinkt alsof er een tank langsrijdt ongeveer en dan kijk je om, licht er een minidrolletje hahahha
wel meteen platte buik daarna
Jullie wel eens zo’n pijnlijk puntje van je neus dat je hoopt dat er een hard korstje in je neus zit zodat dat gevoel weggaat als je m eruit peutert?
Ik vind dat zo vervelend (en heb dat dus nu) maar vrees dat het een puistje is
Ik had net een mini amandelsteentje en even lekker flink aan geroken. Mijn kinderen trokken gezichten van afschuw.
Ik heb ze ook pas weg laten halen en ook zo een mega gat onder. Kreeg een spuitje mee van de kaakchirurg om het schoon te houden. Dat spuitje heeft een heel dun en gebogen puntje zodat het als een soort hogedrukspuit werkt en je het precies in dat gat kan steken. Blijf me verbazen over de zooi die eruit komt.
Kun je gewoon kopen! Even googelen op monoject, misschien heeft je apotheek ze ook wel.
Never forget dat ik ging spuiten en er een zwarte pit van een watermeloen uit kwam