Ah nee! Iets in huis ertegen? Niet ideaal, maar als je echt moer reizen… Anders dichtbij de wc gaan zitten en hopen dat het meevalt.
Nee, ik hoop zo op het station nog even wat te kunnen halen! En er rijden geen treinen naar mn tussenstop, dus moet eerst een dik uur in de bus zonder wc. Op hoop van zegen! Haha
Als ik niet consequent tussen mijn tanden schoonmaak, is de geur die aan een softpick hangt dezelfde geur als die van een amandelsteentje
Dankzij dit forum op de hoogte van amandelsteentjes, vroeger me afgevraagd of ik de enige was die dit heel soms had en nooit geweten wat het was.
Ja die geeeeur echt te ranzig voor woorden
Zin in!
Hoe lang houd je ons nog in spanning?
Wow, ik had vandaag een super plus tampon in omdat mijn baarmoeder plots in de stad nog een opleving kreeg en dat ding kreeg ik er bijna niet meer uit. Heb echt vloekend op de wc gezeten, auw Dat doe ik nooit meer.
Was ie niet vol genoeg?
In dat geval hou ik namelijk altijd even de douchekop erop zodat ie vol kan lopen, dan trek je ‘m er zo uit!
Ja juist wel maar het voelde alsof ik een houten blokje naar buiten moest trekken. Soort omgekeerde ontmaagding haha
Sorry dit houdt me al dagen bezig en ik vroeg me af je het filmpje nog zou willen posten?
Ik heb een organicup en dit is de eerste keer dat ik em gebruik
Dit is de eerste keer dat ik niet kan wachten tot ik ongesteld wordt heb em nu al 2 dagen steeds in omdat alles in mn lijf zegt dat ik ongie wordt… maar er gebeurd maar niks mehh…
Alleen net trok ik em eruit en er zat een laagje bruine drap in??? Wtf?? Dit heb ik meestal NA mn ongesteld heid wtf is dit…
Misschien enkel naar de écht geïnteresseerden sturen per privé bericht??
Ik heb een longontsteking dus ik roggel me toch groen/gele slijm op.
Ja lijkt een soort randje inderdaad!
Ik had de hele middag zo’n beurs gevoel
Heb deze week vet ongezond gegeten. Gelijk allemaal puisten op mn bil. Wel verstopt voor iedereen haha, maar zeker niet chill
Mooi gerijmd
Oh, dat is echt naar. Heb je er last van als je zit?
Heb je instagram? Anders daarop bewerken, geluid dus uitzetten en opslaan.
Ik liep al weeeeeken met een gigantische onderhuidse puist die maar niet wegging. Kon er af en toe wel wat pus enzo uitknijpen maar de ‘kern’ wou maar niet weggaan. Maar ik denk dat de boosdoener er zonet is uitgekomen. Het is zo groot als een sesamzaadje en het voelt hard aan. Fascinerend. Sorry als de foto enorm groot is!
Ik heb onwijze buikgriep en werd eergister nacht plotseling wakker om over te geven. Ik heb nog nooit buikgriep gehad en al helemaal geen heftige diarree. Ik had nu ook zulke heftige diarree. Ik zat op de wc met een teiltje op schoot en het kwam er aan beide kanten tegelijk uit😭
Heb nu medicatie tegen het overgeven gekregen omdat ik zelfs geen slok water binnen kon houden.