Haha ik zag niet in welk topic ik zat, dus scrolde beetje snel en dacht dat het een tortilla was was even schrikken.
Ik heb vanavond een uitgebreide voetverzorging gedaan. Ik had zo gigantisch veel eelt dat ik echt een groot hoopje eeltvijlsel had.
Ik dacht ff dat dit een mislukte pita was.
Maar serieus waarom heb je dit niet gefilmd
Ik dacht dat er zoals gewoonlijk weer enkel wat pus uit zou komen maar voor ik het wist kwam dit eruit! Maar het popte ook niet zo spectaculair dus echt filmwaardig was het toch niet.
Hey GMTA! Ik was in bad geweest dus alles was helemaal zacht en ik heb lekker zitten raspen en vijlen en nu zijn mn voetjes babyglad
Oooh zo vervelend!! Precies dit had ik een paar weken geleden ook. Veel beterschap! Bij mij duurde het overgeven gelukkig maar 1,5 dag en daarna nog wel veel last gehad van diarree. Ik hoop dat het bij jou ook snel over gaat
Dankjewel! Het overgeven was na 1 dag gelukkig al weg. De misselijkheid bleef wel nog aan maar ik voel mij nu weer super fit. Misschien toch een voedselvergiftiging geweest.
Ik had al een tijdje last van een ingegroeide haar, en het werd echt een grote harde bult. Nu kwam dit er net uit, het stinkt ook echt :")
Haha wauw! Lekker om dat eruit te halen
1x per jaar bekijk ik al deze videos zo hilarisch
Oh wauw een ekte parel
Ik hoop dat iemand dit herkent, ik had vandaag Pijnenburg peperkoek iets met zero op.
En nu borrelt mijn buik constant en ik heb wel 100 scheten gelaten ofzo. Herkent iemand dit beeld na het eten van peperkoek zero?
Help!
Deze klacht heb ik idd vaker gehoord over de zero variant!
Ik ga het iig niet meer eten! Gelukkig was ik vandaag vrij en gingen we niks doen.
Ik heb dit altijd na ontbijt koek! Ik word daar onwijs winderig van. Is ook 1 van de redenen dat ik het niet meer eet.
Dit heb ik vaker gelezen over deze koek! Wil het bijna zelf ook gaan testen.
Wow echt fascinerend hahah
Wow wat satisfying! Hoe heb je die eruit gekregen? Ik heb ook al een hele tijd een ingegroeide haar, maar ik heb geen idee of en hoe ik die er het beste zelf uit kan halen.