Het TMI topic

Zoetstoffen inderdaad of de onverteerbare vezels ofzo? Naar mijn idee altijd beter om de normale variant te eten, is vaak goedkoper en zoveel scheelt het niet per portie.

Ik ben het zelfs gaan opzoeken. 1 plakje naturel is ongeveer 90 kcal en 20g kh, 1 plakje zero is ongeveer 70 kcal en 16g koolhydraten. Er is ook nog een lower kcal versie en die is 50 kcal met 11g koolhydraten per plakje. Maar daar zit ook zoetstof en vezels in.

Ik ben mezelf echt aan het leegpoepen vandaag. Al vier keer geweest en niet te zuinig ook. :poop:

En daar ga ik weer. Als ik morgen niet 2 kilo lichter ben dan weet ik het niet hoor. Wat gebeurt er?

6 likes

Van die ontbijtkoek ga je ook luchtig slijm poepen. Echt heel apart. Je zit op de wc en denkt wow wat een bevalling en het klinkt alsof er een tank langsrijdt ongeveer en dan kijk je om, licht er een minidrolletje hahahha
wel meteen platte buik daarna

8 likes

Jullie wel eens zo’n pijnlijk puntje van je neus dat je hoopt dat er een hard korstje in je neus zit zodat dat gevoel weggaat als je m eruit peutert?

Ik vind dat zo vervelend (en heb dat dus nu) maar vrees dat het een puistje is :frowning:

3 likes

Ik had net een mini amandelsteentje en even lekker flink aan geroken. Mijn kinderen trokken gezichten van afschuw.

1 like

Ik heb ze ook pas weg laten halen en ook zo een mega gat onder. Kreeg een spuitje mee van de kaakchirurg om het schoon te houden. Dat spuitje heeft een heel dun en gebogen puntje zodat het als een soort hogedrukspuit werkt en je het precies in dat gat kan steken. Blijf me verbazen over de zooi die eruit komt.

Kun je gewoon kopen! Even googelen op monoject, misschien heeft je apotheek ze ook wel.

1 like

Never forget dat ik ging spuiten en er een zwarte pit van een watermeloen uit kwam :sweat_smile:

7 likes

Fotoooo :scream:

1 like

Nou, het wat dus een bult waar dan de huid een beetje strak op gaat staan. Dus ik prik er vaak gewoon een gaatje in met een naald, waarnaar je het met 2 wattenstaafjes er uit kan duwen. En dan met een pincet de haar er uit halen (bij deze was dat niet nodig want blijkbaar was het een losse haar iell haha)

1 like

Heb zelf geen amandelen meer maar ik ging net eens bij mijn man kijken of hij er steentjes op had… helaas.

Hij walgde overigens van het feit dat er zoiets bestaat en snapte niet waarom ik dat hem uberhaupt had verteld haha.

Dankje forum

4 likes

Sinds ik forum ken ik pas amandelsteentjes. Ik ging net even porren met een wattenstaafje en toen kwam er echt mega veel uit in ƩƩn por. Damn.

3 likes

Ik vraag me af met hoeveel mensen ik heb getongd die amandelsteentjes hadden. Vet smerige gedachte gatver.

13 likes

Ah nee waarom zeg je zoiets haha. Nu moet ik daar ook aan denken :joy:

1 like

Stel dat je aan het tongen bent en ineens schiet zijn amandelsteentje je mond in.

21 likes

@Santeria Kopen! Het is het waard.

Omg! Dit is echt de goorste gedachte E V E R.

@Gebruikersnaam Waar duw je precies op met een wattenstokje om die steentjes eruit te krijgen? Ik wil het ook graag proberen maar ik snap niet precies waar ik moet zoeken/drukken.

4 likes

Nu ik zo lees over ontbijtkoek en de geloven daarvan moet ik terug denken aan iets wat ik een paar weken geleden had meegemaakt. Ik had ā€˜afslankthee’ gekocht bij de Kruidvat (of is het nou het Kruidvat??) en niet om af te vallen maar het stond tussen alle thee smaken en zag pepermunt op de verpakking staan en dat had ik nog niet thuis dus dacht lekker pepermunt thee. Nou in de avond twee volle koppen gedronken. Toen werd ik de volgende ochtend om 6uur wakker met zulke erge buikpijn en ik had zo erg last van diarree. Er zat blijkbaar sennablad in en dat werkt laxerend. Echt zo dom van mij dat ik niet even heb gekeken wat er in zat. Echt de hele dag last gehad van buikpijn en diarree haha. Dus, koop nooit iets met sennablad er in.

4 likes

Oh neeee!! Haha wat erg. Is ook slecht voor je darmen hè… worden ze lui van.
Heb het helaas ook al een keer gehad. Ik zou de thee maar wegdoen hahah

1 like