Het TMI topic

Iemand die zijn amandelen wilt doneren?

Misschien door iemand anders laten doen dat het minder is??

1 like

Jeetje, hadden wij dezelfde huisarts? Snap zulke ideeƫn echt niet. Zonder kan je ook prima leven

Wat debiel, daar zijn vrij duidelijke richtlijnen voor. Vriendelijk dat je nieuwe huisarts wel meteen de verwijzing schreef!

Hahaha ja zo chill, hou echt van zulke artsen

2 likes

971d2e015a9286a40a51bd203d7932479bc8ee0d9396be7f87e5e44963e1cfa8

2 likes

Zojuist met zaklamp mijn mondholte geĆÆnspecteerd en ik heb echt moeite om mijn amandelen te vinden? Ik snap het niet. Durf ook niet goed te googlen uit angst voor vieze foto’s.

Wel ontdekt dat de binnenkant van mijn wangen er super raar uitziet? Ik word echt een beetje ongemakkelijk van mijzelf zo te bekijken langs binnen.

1 like

Daar waar tonsil staat, dat is je amandel. Als ze heel slank zijn willen ze wel eens verscholen liggen achter die plooi die ervoor ligt, dan zie je ze niet zo zitten.

1 like

Nu zie ik het inderdaad, helemaal achter die plooi. Ik hoop maar dat dat betekent dat ik ook minder kans heb op steentjes. :roll_eyes:

ZO raar, allebei mijn grote tenen krijgen tegelijkertijd een nieuwe nagel? Er groeit nu van onderaf een geheel nieuwe nagel. Geen verkleuringen of gestoten tenen gehad. Ik vind dit echt gek haha

1 like

Ja echt gek, eronder ofzo? M’n oude teennagels worden gewoon omhoog gedrukt en een nieuwe groeit van onder aan.

Maar als je amandelen verwijderd zijn dan heb je dit dus niet meer?

Nee, dan heb je wel die plooi, maar dan zit daarachter niet dat uitstulpsel zeg maar

Ik krijg echt met geen mogelijkheid die steentjes eruit. Als ik al in de buurt kom kokhals ik al :weary:

1 like

Oh shit!
Ik heb vandaag voor het eerst succesvol (met zaklamp in m’n giechel schijnend) gedrukt op die holtes en erboven en eronder. Er gebeurde niks. Damn it

Pics or didnt happen

2 likes

Misschien helpt zoiets om de steentjes te verwijderen?

https://www.bol.com/nl/p/amandelsteentjes-verwijderen-set-tegen-amandelbrokjes-amandel-stenen-tonsil-stones-haverco/9200000118108504/?Referrer=ADVNLGOO002049-G-57469657879-S-491171572071-9200000118108504&gclid=EAIaIQobChMIoprThtLc5QIVieN3Ch0ziwyaEAQYBCABEgJgkvD_BwE

1 like

Hahaha en @Nidorina
Sorry, net m’n nagels gelakt… ik zal eens kijken zo of het nog te zien is!

1 like

Ik heb dus precies zo’n ding als die onderste, alleen was die van mij bedoeld als zo’n stokje waar je je nagelriemen mee terug hoort te duwen :joy: Maar hij is gewoon van slechte kwaliteit en veeeeel te bot om voor je nagelriemen te gebruiken, dus nu is hij omgedoopt naar mijn amandelstok :joy::joy:

Met wattenstaafjes lukt mij ook echt nooit, ik heb ook hele kleine en diepe amandelen dus daar kom ik met zo’n zacht wattenstaafje echt nooit bij

1 like

Wow ik heb dat spuitje al en dat onderste ding ook voor mijn nagels… ik ga meteen aan de slag