Oh ik heb dat best vaak gehad 
En idd ook eens tijdens het sporten 
Lang leve de menstruatiecup!
No worries, ik heb het een keer voor elkaar gekregen het toilet 2 dagen te verstoppen. Maar dat was een combi van ook heel veel toiletpapier 
HG was de oplossing
Ik gebruik altijd kokend water en iets van afwasmiddel of allesreiniger. Heb ongeveer 15 keer de waterkoker moeten vullen.
Ranzige is dat je dan tijdelijk een soort poepsoep krijgt met stukjes toiletpapier, maar het is zo bevredigend als de wc dan ineens ‘sluuuuuuuuurp’ doet en de hele troep er ineens doorheen gaat.
Woord van de dag: Poepsoep
Maar FrauHelga, spoel je dan niet tussentijds door? Ik spoel door na de Cursieve tekstgeboorte, voor het papier en tussen het papier.
Meestal op mijn werk. Toevallige wachters zullen wel denken ‘yes ze is bijna klaar’ maar oh nee. Dat was pas het begin!
Soms doe ik dat. Nu had ik het niet gedaan, maar het was er ook in 1 lading uit gekomen. Het was 1 gigantische drol.
Tussentijds spoelen vind ik over het algemeen vervelend omdat dan het water mogelijk tegen je billen spettert.
Nou ben weer eens ongesteld, gelijk poeperitis en scheten aan 1 stuk door
Haha ik vind dat dit jouw titel moet worden😋
Oh nee plz niet ik vind dit echt een van de vieste woorden die ik ken 
Ik droeg in het begin van onze relatie ook strings want dacht dat hij dat dus mooier vond en een keer kwam hij onverwacht langs en schaamde ik me dus een beetje voor m’n lilleke onderbroek, maar toen zei hij dus dat het hem werkelijk niks interesseert (“ja boeie, gaat toch uit😂”) dus ik heb alle strings weggegooid, daaaaaaaag.
Ja ik draag ook hipsters! Heel soms, als alles in de was ligt eigenlijk, een onderbroek, maarja kan me er ook echt niet druk om maken eigenlijk. Als het maar lekker zit.
@anon44204370 @Spaarlamp love strings. Draag ze echt altijd, alleen als ik ongesteld ben, dan draag ik 's nachts oma onderbroeken en overdag nog steeds strings.
Ik draag dus strings omdat de anders randjes van m’n ondergoed ziet in broeken/jurkjes… of heb ik dan gewoon altijd de verkeerde modellen of stoffen haha
Ik heb jaren geweigerd strings te dragen en nu kan ik niet zonder. Mijn billen zijn echt misvormd en met elk ander ondergoed krijg ik 4 billen 
Ik vond brazilian echt top! Net tussen een string en hipster in. Van H&M divided zijn ze fijn en ook nog met een beetje kant voor de leuk
Bij mij kruipt zo’n beetje alles (verschillende maten en modellen geprobeerd) tussen m’n billen of omhoog. Dat zit helemaal voor geen meter dus dan maar liever strings.
Heb je dan zulke bijzondere billen? Kan me dit zo moeilijk voorstellen namelijk.
Ik moet echt geen KFC meer eten als ik ongesteld ben. Echt bizar wat voor geluiden er uit mijn kont komen
Er komt een raar dikkig slijm uit mijn vagijn? Krijg altijd meteen schrik dat ik zwanger ben als er iets ongewoon is 
En gewoon een hele volle onderbroek? Die heef toch niks om te snijden?