Hahaha sorry
Ja gewoon op de amandel overal. Het is een beetje duwen en ik moet er soms van kokhalzen, maar that’s okay. Anders moet je een video op youtube opzoeken, dan weet je waar je moet duwen!
OMG heb het net op yt opgezocht en wat RANZIG maar ontzettend satisfying… Wat een joekels komen er soms ook uit zeg
Ik ging ervanuit dat je ze zou moeten zien zitten maar sommigen zitten dus verstopt!!!
Zou mijn man mij in zn amandelen laten porren? Ik heb ze zelf niet meer helaas
En deze comment is alles hahahha (ik wil ruiken)
Ja ze zitten inderdaad in de plooien verstopt. Daar kwam gisteren dus ineens een hele hoop uit.
Ik heb een foto voor de geïnteresseerden.
Yas sister
Ik heb zelf blijkbaar heel kleine amandelen (je ziet ze eigenlijk nauwelijks) en ik dacht dus heel lang van ‘huhhh welke plooien kunnen ze dan inzitten’, maar toen zag ik laatst de amandelen van m’n vriend en WTF! echt mega (mét amandelsteentje!!). Echt jammer dat ik dat zelf niet heb hahah
Ja delen in spoiler!!
Ooh echt, wat naar. Heb inderdaad de thee gelijk weggegooid haha!
Ja ik heb ook al vaak gekeken naar amandelen van andere mensen, heb ze zelf al jaaaaaren niet meer. Maar ik zie die dus ook nooit zitten. @crazyplantlady als ze echt groot zijn kunnen ze misschien wel wat ontstoken zijn? Ik kreeg moeite met ademen en mijn amandelen raakten elkaar aan. Ik had overigens geen amandelstenen maar echt zware keelonsteking regelmatig.
Wel jouw smeerlap
Ik denk dus ook altijd dat amandelstenen gelijk staat aan meuren uit je bek sindsdien. Mn date heeft ook geen amandelen meer en ik heb nog nooit een ranzige ochtend adem geroken bij hem in zo’n 8 maanden. Terwijl je soms naast iemand wakker kan worden en half van je stokje gaat. Maar houdt dit ook echt verband?
Geïnspireerd geraakt en even in de spiegel gekeken, ik zie echt meerdere witte kopjes uit m’n amandelen steken, maar kan er echt niet bij. Ik kan me niet over de kokhals reactie heenzetten.
Helaas…
Ik ben net als veel hier door dit forum achter het bestaan van amandelstenen te weten te komen. Maar zegt je tandarts daar niet wat van?! Of dat je misschien naar een mondhygienist kan gaan. Denk dat die het beter weten te verwijderen.
Beide bij mij niet, ik heb wel eens een tongschraper gekregen, om halitose tegen te gaan.
Kon je die irl maar uitdelen aan mensen met een slechte adem, en dan verder niks zeggen.
Mijn pa heeft echt jarenlang rondgelopen met een hele stinkende moe geur, maar niemand durfde er iets van te zeggen. Na een bezoekje aan de tandarts was het over.
Wat een opluchting altijd als een onderhuidse ontsteking open is. Het is altijd wel vies maar damn ik ben altijd zo blij haha.
Oh bah, in 2019 hoeft eigenlijk niemand meer met een meurende bek rond te lopen toch was hij dan al lang niet meer naar de tandarts geweest? Ik ben toevallig laatst geweest en de volgende afspraak over 1 jaar is al ingepland. Wil dat toch wel liever bijhouden.
Ik heb geen amandelen meer en ruik in de ochtend echt niet naar roosjes haha, maar ik slaap wel met mijn mond open dus dat zal denk ik ook meespelen.
Volgens mij al een tijdje niet, maar hij had ook een vriendin en echt niemand zei er iets van.
Ik kom nog regelmatig mensen met halitose tegen, maar ik snap wel dat het heel lastig is er iets van te zeggen.
Als mijn man er af en toe last van heeft, en ik zeg dat het rijd is om weer eens te flossen of te tongschrapen, is hij iedere keer beledigd. Ik snap dat niet, als ik het niet tegen hem zeg, wie dan?