Ik denk ook dat het misschien een probleem kan zijn dat mensen met een slechte adem het zelf niet ruiken? Echt heel kut is dat. Vooral een koffie sigarreten/niet goed gepoetst adem. Extreem walgelijk. En goed dat je het zegt hoor, zou ik ook blijven doen.
Ik had dit een keer bijna :o lag lekker romantisch te zoenen en knuffelen en tussendoor vloog er dus zoân ding mijn mond in. Ben snel opgestaan âwacht even hoorâ om het in de prullenbak te gooien en mân mond te spoelen en hij had zoiets van wat gebeurt er?
Zo vies
Ik sta echt zo:
Dit is dus echt ergens op onze planeet gebeurd. Omg?! Hoe weet je dan dat dat het was? Neeee man, ik wil echt niet meer zoenen? WTF. En je krijgt het er toch heel moeilijk uit, ah nee.
Neeee bij mezelf mân eigen steentje. Maar wel toen ik intiem op de bank lag dus het had zo in zijn mond kunnen komen gadverdammeee
Ik heb ook het idee dat als ik veel praat en veel mondbewegingen maak zoân steentje loskomt. Dus ik vrees nu altijd een beetje bij presentaties of seksuele activiteiten :â)
Oh wauw haha, ik wil dat vanaf 2020 alle amandelen definitief na 6 weken oude baby worden verwijderd. Ik word er echt naar van. Hoop niet dat het zo overkomt dat ik mensen met amandelstenen heel vies vind. Ik vind het an sich ontzettend goor.
Ik wil zo zo graag weten of ik ze heb maar zodra ik een wattenstaaf in mijn mond steek ga ik over mn nek en mijn tong zit ook in de weg
Ik vind het ook echt vies.
Als mân zusje wel eens uit dr mond stinkt wil ik in dâr mân kijken want ik verdenk dan ook die tonsils van de geur, maar ik zie nooit wat.
Mijn vader ruikt ook altijd uit zijn mond maar daar durf ik niet eens in zân mond te kijken, bang voor wat ik aantref. Die gaat ook vaak naar de tandarts want slecht gebit, maar de tandarts zegt er niks over geloof ik?
Ik heb alleen littekenweefsel daar er zit niks dus ja er kan ook niks in gaan zitten. Volgens artsen zijn keelamandelen vooral nuttig in de eerste weken van de baby. Daarna kan je gerust zonder. Als iemand van mn familie, echt naaste familie dus in jouw geval je vader, zou ik het wel aankaarten waar het dan aan kan liggen mvt zn adem? Ik zag op internet dat je bepaalde âtoolsâ hebt om amandelsteentjes gemakkelijker te verwijderen. En wat ik overal hoor en lees is dat daar juist zoân rotte/dode geur uit komt. En dan kun je je wel kapot poetsen.
Al zo vaak gedaan, helpt niet. En als het hem niet boeit, dan mij ook niet. Ik hoef er iig niet naast te slapen ofzo, dat zou ik de hel vinden.
Nee dat snap ik helemaal. Ik dacht misschien dat je het wel wilde zeggen maar he lastig of ongemakkelijk vond om te zeggen. Mag ik vragen hoe je vader dan reageerde? Mijn vader heeft overigens ook geen amandelen meer en mn moeder wel. En mn moeder ruikt sowieso meer uit haar mond haha.
Ik vind het stiekem heel jammer nu even dat mân keelamandelen er uitgehaald zijn toen ik nog een kind was, want ik ben ZO BENIEUWD naar die fucking steentjes.
Iemand die zijn amandelen wilt doneren?
Misschien door iemand anders laten doen dat het minder is??
Jeetje, hadden wij dezelfde huisarts? Snap zulke ideeën echt niet. Zonder kan je ook prima leven
Wat debiel, daar zijn vrij duidelijke richtlijnen voor. Vriendelijk dat je nieuwe huisarts wel meteen de verwijzing schreef!
Hahaha ja zo chill, hou echt van zulke artsen
Zojuist met zaklamp mijn mondholte geĂŻnspecteerd en ik heb echt moeite om mijn amandelen te vinden? Ik snap het niet. Durf ook niet goed te googlen uit angst voor vieze fotoâs.
Wel ontdekt dat de binnenkant van mijn wangen er super raar uitziet? Ik word echt een beetje ongemakkelijk van mijzelf zo te bekijken langs binnen.
Daar waar tonsil staat, dat is je amandel. Als ze heel slank zijn willen ze wel eens verscholen liggen achter die plooi die ervoor ligt, dan zie je ze niet zo zitten.