Het TMI topic

Hmm ja ik draag wel gewoon schoenen die ruim genoeg zijn. Heb maat 39/40 en draag gewoon 40. Ook verder nooit gehad en draag altijd dezelfde schoenen

Bij mij komt het denk ik meer door het veel lopen door op dezelfde schoenen. Heb deze zomer soms meer dan 60 uur per week dezelfde schonen gedragen tijdens een actief lopend (soms rennend haha) beroep

1 like

Zooo ik dacht even onbevlekt zwanger te zijn geraakt en net moest van bevallen.

Ging naar de wc met krampen die voelde als weeen en naar het poepen is het ook niet meer weg gegaan helaas.

Gelukkig lag ik niet al naakt in bed en zat ik daar in me nakie in de kou hopend op verlossing. -_-

3 likes

kloven doen zo’n pijn.

3 likes

Ik voel me echt heel erg 12 jaar oud met deze vraag maar oké. Als jullie maandverband dragen, zit het bloed dan ook op jullie been en/of lies?

Ik ben echt onervaren als het op maandverband aankomt. Ik ben toentertijd vrij snel overgestapt op tampons. Dus ik heb al 18 jaar geen maandverband gebruikt. Maar ik gebruik nu yoni tampons en die zijn vrij prijzig.
‘ S nachts vloei ik vrij weinig dus daarom ben ik maandverband gaan gebruiken, anders vind ik het zonde van de tampon. Maar vanmorgen zag ik dat er dus bloed op m’n bovenbeen en lies zat, en vrij weinig op het maandverband.

Eigenlijk nooit last van. Ik heb wel altijd maandverband met vleugels, ik denk dat ook wel helpt.

1 like

@Fairytale @FISSA
Ik heb maandverband met vleugels, en ik bloedt helemaal niet hevig ‘ s nachts, daarom vind ik het ook zo raar :sweat_smile: Vanavond maar eens een strakke onderbroek proberen haha

Ik gebruik overdag nog wel tampons, maar ik gebruik nu Yoni omdat ik elke keer na m’n menstruatie een schimmelinfectie kreeg. Maar Yoni is best prijzig, dus ik vind het zonde om dan ‘s nachts een tampon te ‘verspillen’ omdat ik amper vloei.

Is nu 2e halve prijs bij de AH.

2 likes

Ja soms, ook vaak als ik dan ga zitten op het toilet dat het ineens daar terecht komt.

Ik draag snachts maandverband (omdat ik tampons steeds minder kan verdragen??) met vleugels en extra lange achterkant, in een onderboek, met daaroverheen een licht corrigerend (dus strak) broekje met pijpjes. De boel blijft zo zeer zeker op zijn plaats!

1 like

Vast weleens over nagedacht maar misschien is een cup iets voor je? ik had ook zooo vaak schimmelinfectie, om gek van te worden. Nu ik een menstruatiecup heb heb ik er nauwelijks last van!

3 likes

Ik had vroeger wel echt vaak dat het bloed aan de achterkant van mijn onderbroek zat, snap nog steeds niet hoe. Daarom vond ik maandverband echt verschrikkelijk want zat er altijd onder.

Als je ligt loopt het via je bilspleet naar je rug.

Ja ik heb dit ook best vaak. Ik heb heel lang anticonceptie gehad waardoor ik niet menstrueerde. Nu sinds een paar maanden weer en ben ook maandverband gaan gebruiken de eerste en de laatste dagen. Vind het heel fijn maar ik heb snachts ook best vaak bloed tussen m’n benen/lies.

Oké tmi maar ik had net de dikste drol ooit in mijn 28 jarig bestaan. Het was echt een intense bevalling om dat ding eruit te krijgen. M’n kontgat voelt ook lekker schraal nu.

25 likes

Ik heb de laatste tijd weer zo veel last van constipatie dat mijn angst om voor nr 2 naar het toilet te gaan terug is. Stel het zo lamg mogelijk uit en durf echt niet. Ik weet dat ophouden het alleen maar x10 maakt. Ik eet genoeg vezels, havermout en drink genoeg water. Maar ugh. Ik haat het zo.

Dit topic is zo leuk!

Ah wat rot!

Hopelijk verzacht deze enorme shit likdoorn tussen mijn tenen je ellende.
Problemen met voeten zijn altijd zo kut hè😭
Let niet op mijn droge huid, ik heb deze voeten allang geleden opgegeven, ze zijn geen dure crempjes waard

Ben je getint of is je voet blauw/afgestorven? :scream:

1 like