Nu zie ik het inderdaad, helemaal achter die plooi. Ik hoop maar dat dat betekent dat ik ook minder kans heb op steentjes.
ZO raar, allebei mijn grote tenen krijgen tegelijkertijd een nieuwe nagel? Er groeit nu van onderaf een geheel nieuwe nagel. Geen verkleuringen of gestoten tenen gehad. Ik vind dit echt gek haha
Ja echt gek, eronder ofzo? Mān oude teennagels worden gewoon omhoog gedrukt en een nieuwe groeit van onder aan.
Maar als je amandelen verwijderd zijn dan heb je dit dus niet meer?
Nee, dan heb je wel die plooi, maar dan zit daarachter niet dat uitstulpsel zeg maar
Ik krijg echt met geen mogelijkheid die steentjes eruit. Als ik al in de buurt kom kokhals ik al
Oh shit!
Ik heb vandaag voor het eerst succesvol (met zaklamp in mān giechel schijnend) gedrukt op die holtes en erboven en eronder. Er gebeurde niks. Damn it
Pics or didnt happen
Misschien helpt zoiets om de steentjes te verwijderen?
Hahaha en @Nidorina
Sorry, net mān nagels gelakt⦠ik zal eens kijken zo of het nog te zien is!
Ik heb dus precies zoān ding als die onderste, alleen was die van mij bedoeld als zoān stokje waar je je nagelriemen mee terug hoort te duwen Maar hij is gewoon van slechte kwaliteit en veeeeel te bot om voor je nagelriemen te gebruiken, dus nu is hij omgedoopt naar mijn amandelstok
Met wattenstaafjes lukt mij ook echt nooit, ik heb ook hele kleine en diepe amandelen dus daar kom ik met zoān zacht wattenstaafje echt nooit bij
Wow ik heb dat spuitje al en dat onderste ding ook voor mijn nagels⦠ik ga meteen aan de slag
Een filmpje met āpeel por nā ā¦van een gezicht. Enjoy

Altijd als ik een weekendje weg ben of op vakantie ben, raak ik verstopt. Zo pijnlijk.
Ik heb net bij een restaurant gegeten, dus ik moest 2 uur scheten ophouden. Nu ben ik eindelijk weer thuis en ik heb gewoon buikpijn van het ophouden en die geur is dodelijk. Lekker diarree ook nu dus was goed voedsel geloof ik
deze units zijn ook echt niet te doen. normaal kan ik wel tegen mān eigen lucht maar van deze scheten word ik echt onpasselijk, zo erg en het houdt dan ook de hele avond aan. damn you xylitol.
Met dank aan @Spaarlamp voor de hint
Achterin mijn gebit was er helaas een vulling uit gevallen en al snel pleurde de rest van de kies uit elkaar⦠Eergisteren voelde ik ineens dat er een flink stuk los zit en die heb ik er net dus lekker uit zitten wiebelen en trekken.
Heb je nu geen gigantische pijn?
Ik heb nergens last van⦠Het bloedde na 2 minuten ook niet meer.
Heb je eraan geroken??