Ik heb ook een moedervlek waar een haar uitgroeit die zo belachelijk lang is😂 Alsof t een soort mest is waardoor die lekker groeit of zo
haha ja het is zo bizar, hij is ook veel zwarter dan de rest
Komt door het pigment op die plek
Ja is dit zo? Ik heb ook weleens zo een verdwaalde haar op mijn tepel eens in de zoveel maanden. Zo gek. Hij zit er ook opeens en is mega lang, alsof het overnacht opeens is gegroeid ofzo.
De kleur komt in elk geval wel door het pigment maar de lengte weet ik eigenlijk niet. Daar verbaas ik mij ook altijd over inderdaad haha!
Ik rij sinds kort weer paard en mijn volwassen, volgroeide en geschoren vagina is het hier echt niet mee eens. Heb super erge pijn aan mijn clit en krijg overal ingegroeide haren.
Eerder deze week heb ik een lisexcisie gehad (weefsel wegbranden bij je baarmoederhals) en sindsdien ben ik echt een wandelende rioolput, niet normaal de geur die eruit komt.
En ik heb van de week maar weer eens eeltsokken gebruikt dus heerlijk velletjes pulken
Nog geen uur geleden een tampon ingedaan en net er per ongeluk alweer uit geperst op de wc. Wtf.
Huh, ik wist niet eens dat dat kon!
Heb het wel vaker gehad. Maar alleen met OB mini pro comfort. Die zijn glad en als je dan een beetje druk zet.
ik had vanmorgen een amandelsteentje in mijn mond, en mijn god wat stinken die dingen. . Wel geleerd dat het dus een amandelsteentje was door dit topic haha
Ah blijkbaar kun je groene poep krijgen van boerenkool? Of ik ben rot van binnen
Ik had zo’n gigantische drol dat het toilet een half uur verstopt heeft gezeten. Met veel moeite heb ik het weer werkend gekregen.
Maar man man man wat een hoeveelheid, ik zou er bijna geboortekaartjes voor bestellen zeg.
Oh ik heb dat best vaak gehad
En idd ook eens tijdens het sporten
Lang leve de menstruatiecup!
No worries, ik heb het een keer voor elkaar gekregen het toilet 2 dagen te verstoppen. Maar dat was een combi van ook heel veel toiletpapier
HG was de oplossing
Ik gebruik altijd kokend water en iets van afwasmiddel of allesreiniger. Heb ongeveer 15 keer de waterkoker moeten vullen.
Ranzige is dat je dan tijdelijk een soort poepsoep krijgt met stukjes toiletpapier, maar het is zo bevredigend als de wc dan ineens ‘sluuuuuuuuurp’ doet en de hele troep er ineens doorheen gaat.
Woord van de dag: Poepsoep
Maar FrauHelga, spoel je dan niet tussentijds door? Ik spoel door na de Cursieve tekstgeboorte, voor het papier en tussen het papier.
Meestal op mijn werk. Toevallige wachters zullen wel denken ‘yes ze is bijna klaar’ maar oh nee. Dat was pas het begin!
Soms doe ik dat. Nu had ik het niet gedaan, maar het was er ook in 1 lading uit gekomen. Het was 1 gigantische drol.
Tussentijds spoelen vind ik over het algemeen vervelend omdat dan het water mogelijk tegen je billen spettert.
Nou ben weer eens ongesteld, gelijk poeperitis en scheten aan 1 stuk door