Het TMI topic

Ja maar ik rook niet veel. Zal ik nu weer ruiken?

1 like

Haha zou het nu anders ruiken? Denk het niet toch? Ik had echt een beetje een rot geur verwacht. Valt een beetje tegen.

1 like

Geen idee, ik rook deze keer helemaal niks. Erger dan amandelstenen kan in ieder geval niet :joy:

1 like

Ja hoor, weer eens een aft gespot in m’n mond :triumph: hopelijk kan ik er dit keer wel vanaf blijven, lijkt me beter.

Ik moet al een halfuur nodig kakken maar ik durf niet want er kan elk moment iemand van marktplaats langs komen om iets op te halen :sweat_smile:

1 like

Die persoon gaat niet komen tot het moment dat je beslist dat je echt echt moet gaan en niet meer kan wachten.

9 likes

Net nadat ik dat berichtje verzond werd er aangebeld! :joy:
ā€œDit bericht is verzonden vanaf uw toilet.ā€

9 likes

Ik laat zulke enorme stinkscheten, dat is echt niet meer normaal.
Was zojuist in een drogist en liet een ā€˜kleine stille’…nouuuuu die lucht! Ben snel naar de parfumafdeling en heb wat parfum ā€˜getest’.
Daarna moest ik naar de gynaecoloog en ik was zoooo bang dat ik in zijn gezicht zou ruften.
Is gelukkig niet gebeurd :sweat_smile:

11 likes

Ik had ook regelmatig aften maar gebruik nu andere tandpasta, nl Zendium voor gevoelig tandvlees. Heb ze nu nooit meer! Parodontax zou ook moeten helpen maar die vind ik echt smerig hahah

Ik heb een dikke harde bult tussen mijn kleine teen en die ernaast. Doet ook pijn. Aan andere voet ontstaat ook een kleine maar nog geen pijn. Wat kan ik het beste doen? Denk dat het een likdoorn is? Geen idee.

Grotere schoenen dragen

Ik heb dit ook!! Ik ga maandag naar de pedicure dus ik zal je laten weten wat ze zegt :blush:

1 like

Hmm ja ik draag wel gewoon schoenen die ruim genoeg zijn. Heb maat 39/40 en draag gewoon 40. Ook verder nooit gehad en draag altijd dezelfde schoenen

Bij mij komt het denk ik meer door het veel lopen door op dezelfde schoenen. Heb deze zomer soms meer dan 60 uur per week dezelfde schonen gedragen tijdens een actief lopend (soms rennend haha) beroep

1 like

Zooo ik dacht even onbevlekt zwanger te zijn geraakt en net moest van bevallen.

Ging naar de wc met krampen die voelde als weeen en naar het poepen is het ook niet meer weg gegaan helaas.

Gelukkig lag ik niet al naakt in bed en zat ik daar in me nakie in de kou hopend op verlossing. -_-

3 likes

kloven doen zo’n pijn.

3 likes

Ik voel me echt heel erg 12 jaar oud met deze vraag maar okƩ. Als jullie maandverband dragen, zit het bloed dan ook op jullie been en/of lies?

Ik ben echt onervaren als het op maandverband aankomt. Ik ben toentertijd vrij snel overgestapt op tampons. Dus ik heb al 18 jaar geen maandverband gebruikt. Maar ik gebruik nu yoni tampons en die zijn vrij prijzig.
ā€˜ S nachts vloei ik vrij weinig dus daarom ben ik maandverband gaan gebruiken, anders vind ik het zonde van de tampon. Maar vanmorgen zag ik dat er dus bloed op m’n bovenbeen en lies zat, en vrij weinig op het maandverband.

Eigenlijk nooit last van. Ik heb wel altijd maandverband met vleugels, ik denk dat ook wel helpt.

1 like

@Fairytale @FISSA
Ik heb maandverband met vleugels, en ik bloedt helemaal niet hevig ā€˜ s nachts, daarom vind ik het ook zo raar :sweat_smile: Vanavond maar eens een strakke onderbroek proberen haha

Ik gebruik overdag nog wel tampons, maar ik gebruik nu Yoni omdat ik elke keer na m’n menstruatie een schimmelinfectie kreeg. Maar Yoni is best prijzig, dus ik vind het zonde om dan ā€˜s nachts een tampon te ā€˜verspillen’ omdat ik amper vloei.