Is nu 2e halve prijs bij de AH.
Ja soms, ook vaak als ik dan ga zitten op het toilet dat het ineens daar terecht komt.
Ik draag snachts maandverband (omdat ik tampons steeds minder kan verdragen??) met vleugels en extra lange achterkant, in een onderboek, met daaroverheen een licht corrigerend (dus strak) broekje met pijpjes. De boel blijft zo zeer zeker op zijn plaats!
Vast weleens over nagedacht maar misschien is een cup iets voor je? ik had ook zooo vaak schimmelinfectie, om gek van te worden. Nu ik een menstruatiecup heb heb ik er nauwelijks last van!
Ik had vroeger wel echt vaak dat het bloed aan de achterkant van mijn onderbroek zat, snap nog steeds niet hoe. Daarom vond ik maandverband echt verschrikkelijk want zat er altijd onder.
Als je ligt loopt het via je bilspleet naar je rug.
Ja ik heb dit ook best vaak. Ik heb heel lang anticonceptie gehad waardoor ik niet menstrueerde. Nu sinds een paar maanden weer en ben ook maandverband gaan gebruiken de eerste en de laatste dagen. Vind het heel fijn maar ik heb snachts ook best vaak bloed tussen m’n benen/lies.
Oké tmi maar ik had net de dikste drol ooit in mijn 28 jarig bestaan. Het was echt een intense bevalling om dat ding eruit te krijgen. M’n kontgat voelt ook lekker schraal nu.
Ik heb de laatste tijd weer zo veel last van constipatie dat mijn angst om voor nr 2 naar het toilet te gaan terug is. Stel het zo lamg mogelijk uit en durf echt niet. Ik weet dat ophouden het alleen maar x10 maakt. Ik eet genoeg vezels, havermout en drink genoeg water. Maar ugh. Ik haat het zo.
Dit topic is zo leuk!
Ah wat rot!
Hopelijk verzacht deze enorme shit likdoorn tussen mijn tenen je ellende.
Problemen met voeten zijn altijd zo kut hè😭
Let niet op mijn droge huid, ik heb deze voeten allang geleden opgegeven, ze zijn geen dure crempjes waard
Ben je getint of is je voet blauw/afgestorven?
Joh, een afgestorven voet ziet er anders uit hoor Is gewoon een hele droge donkere huid, dan wordt het een beetje grijs.
OMG ik moest zo hard lachen dat ik bijna in mijn broek piste maar nee ik ben een Surinaamse.
En ja ik heb droge pootjes.
Ja maar dat bedoel ik ook hahahah.
Mensen met een donkere huidskleur en ik ben zelf licht getint kan het donkerblauw tot grijs overkomen.
Ik heb dat soms op een droge plek net boven mijn enkel. Kan er helemaal enthausiast van worden
Klopt! En deze foto maakte ik vanmorgen, ik loop nog steeds zonder sokken dus ze zagen inderdaad een beetje blauwig in het ochtendlicht.
Maar ik heb me voorgenomen om ze nu echt beter bij te houden
Hoe is dit nog afgelopen? Hopelijk ben je er vanaf!
Ik vind het dus echt chill als ik in de nacht ongesteld word en mijn vriend dan eens geconfronteerd word met een bloedvlek in bed.
Ik ging daarstraks op werk naar de wc, deed mn ding, veegde af en stond op om door te trekken, was het papier tussen mn schaamlippen blijven steken en hing omlaag als een soort feestslingertje