Het TMI topic

Haha ik vind dat dit jouw titel moet worden😋

1 like

Oh nee plz niet ik vind dit echt een van de vieste woorden die ik ken :scream:

2 likes

Ik droeg in het begin van onze relatie ook strings want dacht dat hij dat dus mooier vond en een keer kwam hij onverwacht langs en schaamde ik me dus een beetje voor m’n lilleke onderbroek, maar toen zei hij dus dat het hem werkelijk niks interesseert (“ja boeie, gaat toch uit😂”) dus ik heb alle strings weggegooid, daaaaaaaag.

5 likes

Ja ik draag ook hipsters! Heel soms, als alles in de was ligt eigenlijk, een onderbroek, maarja kan me er ook echt niet druk om maken eigenlijk. Als het maar lekker zit.

1 like

@anon44204370 @Spaarlamp love strings. Draag ze echt altijd, alleen als ik ongesteld ben, dan draag ik 's nachts oma onderbroeken en overdag nog steeds strings.

2 likes

Ik draag dus strings omdat de anders randjes van m’n ondergoed ziet in broeken/jurkjes
 of heb ik dan gewoon altijd de verkeerde modellen of stoffen haha

2 likes

Ik vind dus dat je heel goed kan zien als iemand een string aanheeft in een dun jurkje of dunne broek. Dan is je kont echt anders ofzo haha.

Ik haat strings ook sinds m’n 14e toen ik ze voor het eerst probeerde haha. Heb hele fijne saaie katoenen naadloze hipsters van de hema die heerlijk zitten en geen randjes hebben die ik onder strakke dingen draag :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb jaren geweigerd strings te dragen en nu kan ik niet zonder. Mijn billen zijn echt misvormd en met elk ander ondergoed krijg ik 4 billen :sob:

3 likes

Ik vond brazilian echt top! Net tussen een string en hipster in. Van H&M divided zijn ze fijn en ook nog met een beetje kant voor de leuk

1 like

Bij mij kruipt zo’n beetje alles (verschillende maten en modellen geprobeerd) tussen m’n billen of omhoog. Dat zit helemaal voor geen meter dus dan maar liever strings.

2 likes

Heb je dan zulke bijzondere billen? Kan me dit zo moeilijk voorstellen namelijk.

1 like

Ik moet echt geen KFC meer eten als ik ongesteld ben. Echt bizar wat voor geluiden er uit mijn kont komen

1 like

Er komt een raar dikkig slijm uit mijn vagijn? Krijg altijd meteen schrik dat ik zwanger ben als er iets ongewoon is :expressionless:

En gewoon een hele volle onderbroek? Die heef toch niks om te snijden?

Dat ligt aan de vorm van de billen

Ja en daar ben ik dus juist benieuwd naar, welke vorm moet je in hemelsnaam hebben als je niks anders past dan een string

Denk dat er een verschil zit tussen passen en lekker zitten.

2 likes

Maar dat voelt zo irritant. Ik draag juist alleen maar strings en af en toe van die kanten hipsters omdat de rest horror is.

Alleen als ik heftig ongesteld ben draag ik de boxers van mijn vriend.

Bij mij ligt het echt aan mn hangkont. Maakt ook niet uit of ik maat 32 of maat 40 heb, die dingen zitten gewoon niet goed

Ik heb de laatste tijd veel last van mijn darmen en gisteren had ik bijna ongelukje op mijn werk. Ik moest alle zeilen bijzetten om het in te houden terwijl ik aan de telefoon zat en was bijna klaar om te gillen “mevrouw ik hang nu op want ik moet echt kakken” maar dat heb ik maar niet gedaan. Wel zodra de hoorn erop ging naar de plee geracet en oh mijn God pfffff.

14 likes