Een feestslingertje
Ik proestte bijna koffie over m’n toetsenbord heen, thanks voor het maken van mijn ochtend
fotooo
Haha ik moest ook echt heel hard lachen en moest meteen denken aan batjauw foetoe zoals ze dat in mijn familie zo mooi noemen (heb er zelf vaak last van bij mijn wreef, lekkere droge plek) verder helemaal geen toevoeging aan dit topic whatsoever
Wow, super fascinerend dat je gewoon ineens een stukje van je lijf kwijt bent.
Ik heb buikgriep en ga eigenlijk al sinds vanmorgen nog net niet elk uur naar de wc. Alleen nu is m’n kont zo schraal geworden, dat ik meer opzie tegen het afvegen dan het hele gebeuren zelf. Iemand tips?
sudocrem en inderdaad vochtig toiletpapier!
Wow ik kneep net een enorme puist uit in mijn lies en het spoot gewoon tegen de muur aan. Sick
Meine gute, ik ben er zojuist achter gekomen dat ik niet tegen trauma bloed kan. Chirurgisch bloed is prima.
Ik had echt net (in de trein) een lichamelijke reactie op de foto… terwijl ik moeiteloos filmpjes over het verwijderen van cystes kijk
Ik ben soms echt gefascineerd door mijn eigen harigheid. Ik ben nogal laks geweest met mijn benen ontharen want geen zin in epileren. Er komen soms gewoon drie dikke zwarte haren uit een stukje van nog geen 0,5 vierkanten mm
Ik heb ook een moedervlek waar een haar uitgroeit die zo belachelijk lang is😂 Alsof t een soort mest is waardoor die lekker groeit of zo
haha ja het is zo bizar, hij is ook veel zwarter dan de rest
Komt door het pigment op die plek
Ja is dit zo? Ik heb ook weleens zo een verdwaalde haar op mijn tepel eens in de zoveel maanden. Zo gek. Hij zit er ook opeens en is mega lang, alsof het overnacht opeens is gegroeid ofzo.
De kleur komt in elk geval wel door het pigment maar de lengte weet ik eigenlijk niet. Daar verbaas ik mij ook altijd over inderdaad haha!
Ik rij sinds kort weer paard en mijn volwassen, volgroeide en geschoren vagina is het hier echt niet mee eens. Heb super erge pijn aan mijn clit en krijg overal ingegroeide haren.
Eerder deze week heb ik een lisexcisie gehad (weefsel wegbranden bij je baarmoederhals) en sindsdien ben ik echt een wandelende rioolput, niet normaal de geur die eruit komt.
En ik heb van de week maar weer eens eeltsokken gebruikt dus heerlijk velletjes pulken
Nog geen uur geleden een tampon ingedaan en net er per ongeluk alweer uit geperst op de wc. Wtf.