wat is scrubs? https://www.zeeman.com/nl/dames-hipster-av-000003778.html het zijn deze maar die foto doet ze echt geen eer aan. Ik moet zeggen bij Zeeman in de bak dacht ik ook nog van hmm zou het wat zijn… die naden leken me wat dik. maar ik ben echt om. alle hunkemoller zooi en h&m broekjes weggedaan. Heb nog een enkele string van victorias secret als ik echt een heel strakke pantalon zonder zakken of jurk moet dragen.
door dat kantje aan de bovenkant lijkt je buik ook platter.
oei dat durf ik niet te zeggen! ligt aan de vorm en grootte van je billen denk ik.
ik heb een beetje ronde, lange billen en bij mij zou je de lijntjes denk ik niet zien. als je hele brede heupen hebt waardoor ondergoed vaak OP je bil strak zit misschien wel…?
is er anders een moderator die onze berichten kan verplaatsen naar het ondergoedtopic? wil dit topic niet overnemen met zeeman propaganda
gewoon een setje kopen idd! ennn laat me weten!! als je het niks vindt kan ik stoppen met aanraden haha
Ik heb die onderbroeken ook voor werk, zitten goddelijk maar bij mij zie je wel de randen op mn bil door mn broek heen…
Love die onderbroeken idd. Heb ook veel ingeslagen toen ik de laatste x in NL was. Ga er nog meer halen denk ik.
Merk wel dat het kanten randje op sommige plekken loslaat maar ze zitten heerlijk
Ik zou ZO graag eens in zo’n carroussel willen hangen…
hoe ziet zoiets eruit
Bijna 20 jaar geleden ofzo had ik een bijbaantjez in het ziekenhuis en moest ik iedere ochtend in de zomervakantie een pakkie halen. Die carroussel was echt enorm en ik dacht altijd ‘ik wil er echt een keer in gaan hangen’
@instantramen soort van enorme kledingrails vol met hangers. Moest je een code intikken, ging al die kleding in beweging net zolang tot jouw pak voor de opening kwam.
Eerst bovenstuk, weer code, dan onderstuk. Was zo groot, je stond soms echt een paar minuten te wachten terwijl alllll die kleding voorbij kwam vliegen
Ik heb een verlofdag genomen vandaag, omdat ik door obstipatie gisteren een scheurtje heb opgelopen daar beneden en last heb met zitten +van de pijn amper geslapen. Van de nood een deugd maken dan maar!
Bij mij loopt het als water eruit. Ook maar ziek gemeld
Pff ook ontzettend klote! Ik een beetje van jou en jij een beetje van mij, dat zou beter zijn haha. Beterschap!!
Ja idd, haha! Thanks jij ook!
Ik heb een gloednieuwe mooie beddengoedset van echt kwaliteit en de eerste keer dat ie op mn bed ligt moet ik er gelijk seks in hebben heb de vlekken maar met dettoldoekjes weggehaald
Dit is echt zo’n ding ‘waar je pas heel laat achterkomt’ Dat werkkleding in ziekenhuizen daar gewassen worden en via een carrousel worden uitgedeeld i.p.v. dat je je eigen kleding thuis wast.
Ik was vorige week op vakantie en heb toen heel veel gelopen. Resultaat: geschaafde en enorm pijnlijke rode plekken aan de binnenkant van mijn dijen. Tijdens werk zit ik vooral veel en als het even kan loop ik zo wijd mogelijk, maar toch wordt het niet minder. Iemand een gouden tip?
Bepanthen zalf proberen?
Insmeren met zalf en wat bij mij helpt is tijdelijk een langer broekje aan. Boxer ofzo met lange pijpen. Om zo wrijving met je broek te voorkomen. Irritant is het zeker!
Erg hè, ik heb geen schrale billen maar wel schrale, jeukende handen, armen en benen. Ik denk dat ik straks maar in bad ga met de intensief vettende badolie van mijn dochter.