Het TMI topic

Ik heb jaren geweigerd strings te dragen en nu kan ik niet zonder. Mijn billen zijn echt misvormd en met elk ander ondergoed krijg ik 4 billen :sob:

3 likes

Ik vond brazilian echt top! Net tussen een string en hipster in. Van H&M divided zijn ze fijn en ook nog met een beetje kant voor de leuk

1 like

Bij mij kruipt zo’n beetje alles (verschillende maten en modellen geprobeerd) tussen m’n billen of omhoog. Dat zit helemaal voor geen meter dus dan maar liever strings.

2 likes

Heb je dan zulke bijzondere billen? Kan me dit zo moeilijk voorstellen namelijk.

1 like

Ik moet echt geen KFC meer eten als ik ongesteld ben. Echt bizar wat voor geluiden er uit mijn kont komen

1 like

Er komt een raar dikkig slijm uit mijn vagijn? Krijg altijd meteen schrik dat ik zwanger ben als er iets ongewoon is :expressionless:

En gewoon een hele volle onderbroek? Die heef toch niks om te snijden?

Dat ligt aan de vorm van de billen

Ja en daar ben ik dus juist benieuwd naar, welke vorm moet je in hemelsnaam hebben als je niks anders past dan een string

Denk dat er een verschil zit tussen passen en lekker zitten.

2 likes

Maar dat voelt zo irritant. Ik draag juist alleen maar strings en af en toe van die kanten hipsters omdat de rest horror is.

Alleen als ik heftig ongesteld ben draag ik de boxers van mijn vriend.

Bij mij ligt het echt aan mn hangkont. Maakt ook niet uit of ik maat 32 of maat 40 heb, die dingen zitten gewoon niet goed

Ik heb de laatste tijd veel last van mijn darmen en gisteren had ik bijna ongelukje op mijn werk. Ik moest alle zeilen bijzetten om het in te houden terwijl ik aan de telefoon zat en was bijna klaar om te gillen “mevrouw ik hang nu op want ik moet echt kakken” maar dat heb ik maar niet gedaan. Wel zodra de hoorn erop ging naar de plee geracet en oh mijn God pfffff.

14 likes

Haha nee volgens mij niet hoor. Maar misschien ben ik gewoon ‘overgevoelig’ daarvoor en vind ik het al snel irritant zitten

Ik heb een hele grote kont en dan is een string fijner dan een boxer/hipser of wat dan ook omdat het altijd omhoog kruipt. String blijft tenminste zitten ipv dat gefriemel en idd hoe het eruit gaat zijn. Net alsof er dan een vetlaag onder de hipster komt op een plek dat je niet wilt zien (bij dragen van aansluitende onderkleding).

2 likes

Ik heb ook een grote kont, maar nooit problemen met opkruipen of afknellen of wat dan ook. Maar is voor iedereen natuurlijk verschillend

Dat heb ik juist vooral bij van die hunkemoller brazilian broekjes, gaat ook echt pijn doen. Maar heb t idd ook wel eens bij strings gehad. Heb daar vaak gewoon hele saaie zwarte van de hema van en daar is wel ruimte genoeg voor de hele boel haha

Leuk die eeltsokken

Samenvatting

18 likes

Heb je je eisprong?

Bij m’n bikinilijn dacht ik last te hebben van een ontstoken haartje. Dat is een soort grote bult geworden. Net onder de douche kwam er wat pus uit. Daarna niets meer. Uit paniek heb ik m’n vriend mee laten kijken en die heeft ook nog geprobeerd hen extra uit te knijpen. Lukte niet en nu heb ik een soort grote bult zitten. Echt hoop dat ik het morgen beter aantref. Daarnaast ook een mega puist op m’n kin. Echt whyyyyy