Het TMI topic

Ik draag heel degelijke niet-kanten strings en die vind ik het lekkerst zitten. Het liefst met een wat dikkere zoom zodat het goed op zijn plek blijft zitten. Ik gruwel van naadloze strings of hipsters omdat juist daarin mijn lipjes (:joy:) voor geen meter blijven zitten. In een gewone onderbroek heb ik dus ook het gevoel dat er teveel ruimte is, ik wil dat het helemaal aansluit en vind het juist fijn dat een string tussen de billen zit. :sweat_smile:

1 like

Ik had van de week ook een ingegroeid haartje en dat werd ook een bult. ā€˜S nachts is die open gegaan en heel mijn benen zaten onder het bloed, dacht serieus dat ik ongesteld was geworden of stiekem zwanger was en een miskraam had, echt niet normaal hoe veel bloed er uit zo’n haarzakje kan komen.

Doet me denken aan een keer dat ik het ziekenhuis lag (2 nachtjes ofzo):

Op deze foto lijkt het veel minder erg maar ik zag er echt uit alsof ik was mishandeld.

Oei dat is niet best aangeprikt :sweat_smile:…

Kijk dit heerlijke filmpje :smiling_face_with_three_hearts: (cyste in voet):

1 like

Omg die teennagels op dat account

2 likes

Ik had gisteravond ook een haartje wat helemaal onder de huis zat en hij was zooooo lang toen ik m er uit kreeg! Wel nog een foto gemaakt voor Mn vriend voordat die er uit getrokken werd :sweat_smile:

1 like

Ik had een haar die uit mijn oorlel groeide en toen ik hem eruit trok was hij VIER CENTIMETER

Edit: een deel zat dus onderhuids

15 likes

Zo dat ging net ff mis met m’n menstruatiecup wisselen onder de douche, 't zag eruit als 't einde vd douchescene in Psycho. Echt overal bloed😬

9 likes

Na erg lange tijd heb ik eindelijk weer een dikke puist met witte kop uitgeknepen. Wel jammer dat ik die waarschijnlijk niet heb opgemerkt op mijn werk.

Morgen ook nog eens een facial waarbij ik helemaal uitgeknepen word, tot ademnood aan toe. :sunglasses:

2 likes

Als ik rond m’n ovulatie zit komen er toch dingen uit me… Soms is de beste vergelijking die met een volle lepel kwark in m’n ondergoed :joy:

12 likes

En slierten eiwit :sweat_smile:

1 like

Bij welke maten van diarree moet je je zorgen gaan maken? 8x in een uur alsof de kraan open staat.

ik heb onderbroeken/hipsters van de zeeman met een randje kant aan de bovenkant. 2,99 voor 2 stuks, te koop in zwart, grijs en kleurtjes. oerdegelijk katoen en onzichtbaar onder kleding.
Het stuk bij het kruis is ook groot genoeg en voor het comoft heeft het nog genoeg sexynes.
Ik ben in staat een aanfoto te sturen.
Ze hebben ongeveer 2 keer zoveel stof als een hunkemoller hipster in dezelfde maat waar ik moet kiezen: of bilspleet is zichtbaar, of m’n poepgat afgekneld, of aan de voorkant ertussen, of m’n schaamaar piept er bovenuit… als dat dan allemaal redelijk oke zit, zet ik 1 2 3 stappen en weer heeft 1 van bovenstaand zich voorgedaan!! daarnaast snijden ze alsnog in m’n zij :exploding_head:

1 like

wat is scrubs? https://www.zeeman.com/nl/dames-hipster-av-000003778.html het zijn deze maar die foto doet ze echt geen eer aan. Ik moet zeggen bij Zeeman in de bak dacht ik ook nog van hmm zou het wat zijn… die naden leken me wat dik. maar ik ben echt om. alle hunkemoller zooi en h&m broekjes weggedaan. Heb nog een enkele string van victorias secret als ik echt een heel strakke pantalon zonder zakken of jurk moet dragen.
door dat kantje aan de bovenkant lijkt je buik ook platter.

2 likes

oei dat durf ik niet te zeggen! ligt aan de vorm en grootte van je billen denk ik.
ik heb een beetje ronde, lange billen en bij mij zou je de lijntjes denk ik niet zien. als je hele brede heupen hebt waardoor ondergoed vaak OP je bil strak zit misschien wel…?

is er anders een moderator die onze berichten kan verplaatsen naar het ondergoedtopic? wil dit topic niet overnemen met zeeman propaganda

gewoon een setje kopen idd! ennn laat me weten!! als je het niks vindt kan ik stoppen met aanraden haha

1 like

Ik heb die onderbroeken ook voor werk, zitten goddelijk maar bij mij zie je wel de randen op mn bil door mn broek heen…

1 like

Love die onderbroeken idd. Heb ook veel ingeslagen toen ik de laatste x in NL was. Ga er nog meer halen denk ik.
Merk wel dat het kanten randje op sommige plekken loslaat maar ze zitten heerlijk

Ik zou ZO graag eens in zo’n carroussel willen hangen…

6 likes

hoe ziet zoiets eruit