Het TMI topic

Hahah omg ja bij mij is het dus geen pluis, maar echt ranzig spul. Denk gewoon huidschilvers en andere rommel gecombineerd met zweet oid. :nauseated_face::nauseated_face: het ruikt een beetje naar dat spul wat wel eens onder je teennagel zit.

Aanvullend onderzoek (bloed, kweken, rƶntgenfoto’s etc) bij de huisarts moet je gewoon van je eigen risico betalen (en zou nog best wel eens duurder uit kunnen pakken dan zo’n test bij de Kruidvat).

2 likes

Ik heb dat vooral als ik een hoge broek aan heb gehad! Soort zweet idd met viesjes

Ik heb 3x antibiotica gehad voor bacteriƫle vaginose en heb echt geen bijwerkingen gehad hoor, misschien ben je dan daar gevoelig voor maar ik heb niks gemerkt. @Neena
Heb denk ik zelf een schimmel al weken lang. Enorme jeuk en wondjes😭 Doet pijn met plassen ook zeg.
Heb geen seks, scheer niet, helpt dus helemaal niks.
Hoe lang is van die vaginale schimmelcreme werkzaam? Want had wel een tube in huis dus heb dat er meermaals op een dag opgesmeerd maar lijkt niks te helpen. Vervliegen die werkzame stoffen ofzo.

Ah misschien daardoor dan. Draag inderdaad vaak een hoge broek. Op mijn werk zit ik ook de hele tijd, dus dan komt die navel tegen elkaar zeg maar haha :joy:

Gisteren linzensoep gegeten en vandaag chili con carne. Ik laat me toch een partij gore ruften, niet te harden. En ik vertrek zo naar yoga…hopelijk ruft ik er alles uit voordat ik er ben xD

7 likes

Ik had echt een hoop poep en het meurde alsof ik gisteren (teveel) alcohol heb gedronken. Goed leeggekakt wel vandaag :+1:t4:

1 like

Ik ga het eens uittesten!

1 like

Mijn oorschelp was al een paar dagen gevoelig. Vannacht werd ik wakker en het deed echt pijn, dus ik ging even kijken. Dikke pusbult naast mijn conch piercing, m’n oor was ook echt opgezwollen, de achterkant van de piercing leek een beetje in mijn huid te zitten, zo strak zat het. 's Nachts om 3 uur die pusbult uitgedrukt, aan de voorkant kwam er best wat bloed uit, aan de achterkant veel vocht/pus. Schoongemaakt natuurlijk en de piercing maar laten zitten want die kreeg ik niet los. Vanmorgen was het al een stuk beter, niet meer zo gevoelig en minder opgezwollen. Echt vaag, heb hem al ruim een jaar en hij leek echt goed genezen te zijn.

2 likes

Ik werd vannacht een keer wakker met twee grote amandelstenen in mijn mond. ƉƩntje vastgeplakt achter mijn voortand en eentje tussen mijn lip en voortand. :nauseated_face:

6 likes

Ik heb al een week een korstje in mijn neus en elke keer denk ik dat het hard snot is dus pul ik het los. En dan besef ik weer van jeetje had had het laten zitten, het is korst van een wondje. En dan irriteert het weer en voelt m’n neusgat irritant… En uren later denk ik weer ā€œhee snotjes die ik los kan halenā€ en begin het weer opnieuw.

9 likes

Hahahaha oh gosh…

Doet me denken aan de keer dat mijn man ons oudste zoontje, die toen 5 maanden was, een beetje in de lucht aan t houden was en op en neer ging. Ik zei: ā€œKijk je uit, hij spuugt al z’n melk uit zo!ā€
ā€œZal wel meevallenā€

BARF - regelrecht in de mond van m’n man :rofl:

19 likes

Lag net heerlijk in bed , werd wakker en m’n keel voelde verrot.
Moest hoesten … en nog een keer en nog een keer …

Komt me er toch een prop uit m’n keel :nauseated_face:
En dan het eerste wat ik doe is er naar kijken en foto maken… :joy:

5 likes

En hem hier niet delen? Foei!

Keel prop

18 likes

Oh halleluja dat ziet er niet heel gezond uit. Nog nooit gehad maar wat fascinerend!

1 like

Whooo! Hoe groot is de klodder? Hij lijkt mega!

2 likes

Woow, dit had ik echt niet verwacht!

3 likes

Heb het 2x per jaar ofzo !

1 like

Wooooow

1 like