Willen alle dokters zich melden haha wat is dit, waar bestaat het uit, hoe ontstaat het, is ut nie gevarluk?
HELD! Dat je dit deelt! Ik ben er weirdly jaloers op
Straks is het iets ernstigs!
Oeh als ik echt heel lang verkouden heb heb ik dit soms ook.
En het voelt heel chill hahaha als hij eruit is
Mijn moeder heeft dat ook vaak als ze verkouden is o.i.d. Allemaal dikke proppen slijm die ze dan ophoest. Een keer hing ze boven de wasbak in de keuken en keek ik per ongeluk toen er precies een prop groen/bruinig slijm uit kwam. Was echt een eetlepel vol ofzo
Ik heb een longontsteking (of nouja, nu als t goed is niet meer) en heb afgelopen week 4x zo hard moeten hoesten dat ik ervan moest overgeven. Nog nooit gehad, vond het ranzig maar ook super fascinerend
Gewoon dit het hele weekend he. Jezus ik moet echt een verbod krijgen om aan mijn neus te zitten. Heb nu pas door hoe vaak ik daar dus blijkbaar aan, of eerder in, zit.
Gisteravond 2 kommen uiensoep gegeten en vanmiddag weer. Net naar de wc geweest voor een nummer 2 en mygooood abnormaal Echt pure ui geur gewoon
Heb het ook nog meteen naar m’n vriend en m’n vader geappt lol
Zit vandaag een hele wond in mijn neus :o open en nattig. Moettt er echt afblijven. Neus is goed doorbloed toch. Moet dus snel kunnen genezen als ik er eens af blijf :s
Ik gebruikte net de neti pot (maar dacht doe het ff zonder zout) en had het gevoel alsof ik het zo mijn hersenen in goot.
Heel raar, alsof het achter mijn oog door liep en nu heb ik hoofdpijn…??
Het liep ook niet door mijn andere neusgat eruit, dus ben maar gestopt. Even nog een keer lezen of ik het wel goed doe. Vorig jaar lukte het me wel. (ben vaak maar 1 keer verkouden/ziek per jaar)
Edit; mijn oor plopt telkens en ik heb nu steken achter mijn wenkbrauw/oog.
Ouch!!!
Ik heb hier niks zinnigs over te zeggen, behalve dat ik laatst gewoon met een glas met zout water aan t spoelen was en ik ook knallende koppijn kreeg. Ik zat toen gewoon helemaal verstopt, misschien dat dat het probleem is, dat je ECHT vol zit
Je gebruikt een neti pot voor je neus, maar je giet het dan ook door je bijholtes die in je voorhoofd en je wangen lopen! En de slijmvliezen die daar zitten hebben een bepaalde pH waarde. Als je water met de verkeerde ph waarde gebruikt dan doet dat pijn ja! Dus volgende keer met de juiste hoeveelheid zout/water verhouding gebruiken en dan brandt het amper of hopelijk zelfs helemaal niet!
Superbedankt voor deze uitleg!!
Oke gatverdamme. Ik liet een scheet maar het was geen scheet, maar meer. Gelukkig de visite net weg. Man man man arremoei
Mijn kleine teen kwam onder de deur.
Mijn gehele nagel is eraf. Zó vies en fascinerend dat ik overal foto’s van heb gemaakt.
Aaaaaaaaaau
Ik voel het gewoon brrr. Wel tof dat je foto’s hebt gemaakt en ze deelt
Ik weet dat ik niet zo goed tegen nagelongelukjes kan en toch klik ik en bekijk ik iedere foto
Altijd na het gourmetten laat ik van die vieze scheten.
Kan wel een biochemisch oorlogswapen met de lucht die ik produceer