Het TMI topic

Ik heb twee dagen geleden voor het laatst gepoept, normaal ga ik iedere dag. Had geen aandrang maar wel een dikke buik. Kom net thuis van m’n vader en nu zit ik lekker op de wc :smiling_face_with_three_hearts: love it

Edit: oeps m’n drol spoelt niet door

10 likes

Ik heb nog lekker gore transformatie foto’s van een tijdje terug toen ik een stukje van men vinger had afgesneden. Wil jullie deze zeker niet onthouden.

Heb echt een tijd gedacht dat hij er af zou vallen :sweat_smile:

64 likes

Wauw ik heb met tegelijk afgunst en fascinatie naar je foto’s zitten kijken.
Hahaha wat is dit smerig en gaaf te gelijk :joy:! Dit zijn de betere tmi posts

9 likes

:scream: heftig!! Hoe is het gebeurd?
Het helingsproces ziet er indrukwekkend uit!

Haha ja ik ook. Ik kijk er echt nog regelmatig naar terug :joy:

Met een vleessnijmachine. Ben best verwonderd ook dat het nog zo goed geheeld is!

Ah men hoeveel pijn heeft dit gedaan? Voel het iig helemaal als ik de foto’s zie.

1 like

Het deed eigenlijk geen pijn tot het verdoofd moest worden met een dikke spuit. Nadat het gehecht was en paar dagen erna ook nog veel pijn geleden!

2 likes

Dit is wat ik leuk vind aan dit topic. Zo interssant dit! Ziet er echt heel pijnlijk uit, hoop dat je nu geen last meer hebt!

1 like

Last niet echt nee. Is wel best gevoelig en het gevoel is ook helemaal anders nu. Er zijn wat zenuwen beschadigd ofzo denk ik!

Hoe laat je het zo ver komen?

3 likes

Amerikaanse zorgsysteem. Beste van de hele wereld!

7 likes

Wauw, gewoon een volle bak kwark

6 likes

Ben benieuwd hoe dat zou ruiken :face_vomiting: of zou daar niet zo’n sterke geur aanzitten

1 like

Pohhhhh. Smerig en fascinerend tegelijk.

1 like

Wow op je werk? Vond het al erg netjes afgesneden :flushed:

1 like

Volgens mij ruikt het een beetje muffig, maar stinkt het niet.

Ze heeft wel eens een filmpje gehad waarbij de cyste zo stonk dat ze tussen twee afspraken door naar huis moest om te douchen :nauseated_face:

Het lijkt me echt zo leuk en lekker om die open te snijden. Gisteren was er 12 pops of Christmas en dat waren ook echt goede pops

Talg van rokers stinkt wel heel erg

1 like