Het TMI topic

Heb begin november gaatjes geschoten. 6 weken later mag je dan je oorbellen verwisselen, netjes gewacht tot 7 weken. En nu heb ik links een dikke bult bij m’n gaatje waar af en toe ook bloed uit komt. Rechts is wel gewoon genezen.
Nu moet je er natuurlijk niet aan zitten, maar doe dat toch steeds. Is echt zo’n vieze bult waar derrie uit komt, echt jak.
Oh en hij doet niet zeer ofzo, dus vraag me af of het wel echt een ontsteking is of dat het wondje gewoon beroerd geneest.

Oh naja bij m’n rechteroor gaat het wel goed, heb er nu zilveren ringetjes in. Ga er dus vanuit dat links binnenkort ook wel beter gaat.
Zijn ook mijn 2e gaatjes. Die had ik in het verleden al eerder gehad maar waren dichtgegroeid.

Misschien een soort schimmel lucht, of hetzelfde idee als bij natte hond? Dat dan de geur juist vrij komt doordat ze nog nat zijn :stuck_out_tongue: van alle bacteriën.
Moet ik ook maar weer eens doen…

Bij mij was mijn 2e gaatje ook ellende met genezen. Toen de zweerknopjes erin zaten zag het er allemaal prima uit. Maar zodra ik die eruit haalde en andere oorbellen erin ging doen bleef het bloeden. Denk dat het wel een halg jaar geduurd heeft voordat het normaal was

1 like

Waar heb je ze mee gewassen?
Als ik ze te vaak met brushcleanser (gewoon zo’n spray om ze tussendoor snel schoon te maken) was dan gaan ze op een gegeven moment ook stinken omdat je ze gewoon niet helemaal schoon krijgt zo en als ik ze dan was met water en (baby)shampoo is de geur weer weg.
Als je ze wel met water hebt gewassen, wat voor shampoo/zeep heb je gebruikt? Zou ze anders opnieuw wassen, eerst in een badje van alcohol en water een beetje weken en daarna met een babyshampoo oid.

Heb je ze wel goed laten drogen?

Wanneer neusstrips beter werken bij je vriend dan bij jezelf

15 likes

Dat is altijd zo :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Zo oneerlijk, ik wil ook prut uit m’n poriën halen en er dan gefascineerd naar kijken

1 like

Ik kan de laatste dagen zo goed poepen :heart:. Dat is echt zeldzaam bij mij, dus ik geniet er extra van haha

6 likes

Jaloers! Ik zit weer eens met mijn pijnlijke reet door obstipatie. Net maar besloten dat ik elke avond cashewnoten ga vreten omdat dat het enige is wat helpt. Mag het daarna nooit meer vergeten want dan is het een baksteen waar ik van moet bevallen.

Had een bolletje op de rand van mijn lip en heb hem zonder moeite uit kunnen knijpen. Die satisfaction, hoe clean alle pus eruit kwam. Echt een lang net ‘draad’ en ik zie op mijn lip helemaal niks terug. Er was ook geen bloed. Alsof er nooit een puist heeft gezeten. Het leven is mooi.

26 likes

Mijn vriend gaat altijd poepen terwijl ik onder de douche sta … echt why… maare hij was maar aan t doorspoelen en dat is irritant want dan wordt de kracht van de douch straal minder dus ik vroeg geirriteerd wat ie aan t doen was en trok t douch gordijn open. De geur die me tegmoed kwam was zo intens echt bah en toen bleek dat hij plak poep had wat gewoon zo vast zat in de pot dat t gewoon niet weg gaat…
Dit was vanmiddag en het zit er nu nog steeds… 100x chloor en weet ik veel wat erover heen te gooien gaat t gewoon niet weg echt wtf te smerig dit de badkamer meurt nog steeds :tired_face::tired_face::tired_face: het is geen remspoor maar echt een plak

2 likes

Hahahahaha, ik dacht echt heel even: wat voor gare vrienden/kennissen heb jij?! En toen herinnerde ik me opeens dat je volgens mij huisarts oid bent :joy:

Heeeeel vies, en toch in deze context al ieeeeetsje begrijpelijker :joy:

7 likes

Wat zei je eigenlijk? ‘Niet nodig hoor, stopt u maar weer terug in de tas’ :joy::joy::joy::joy::joy:

Ik ga zooo stuk :joy: Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer voorstellingen ik maak van de gebeurtenis :joy:

3 likes

:rofl:

Ik ben nou wel heel benieuwd wat de dokter zei?

Haha gadver. Wat heb je toen tegen haar gezegt? Lijkt me echt lastig zulke situaties.

Hahaha, wat dacht ze: die mogen de kinderen zelf vangen in de tuin?

2 likes

Misschien eerst wel eens goed in geroerd.

Echt vies. @Krabsalade maar ik heb toch ook wel hard moeten lachen met je post. Dit kan zo ook in het ongemakkelijke momenten topic. “Hier, kijkt u zelf maar, mijn potje kak.”

1 like

Hahahahaha zal ze wel lekker met een lepel hebben aangedrukt :joy:

5 likes