Het TMI topic

Heb je een linkje? :smile:

En dan serveren als een bordje pap.

1 like

Ik heb net 10min lang mijn ontlasting zitten bewonderen. Perfecte consistentie, meer dan 20cm lang, echt wauw. Voel me ook lekker leeg nu.

18 likes

Ik wil dit ook. Zit al 2 dagen opgeblazen vol. Heb het idee dat al mijn kerstdiners er nog uit moeten.

3 likes

Dat laatste gevoel is zo fijn :heart: haha

1 like

Haha kutzooi ik heb een septumpiercing en ben een beetje verkouden. Nu kwam ik er net in de trein achter dat er een snotje aan dat ringetje zat… charmant wel. :upside_down_face: probeer daar altijd op te letten maar had haast toen ik weg ging hahaha.

3 likes

Klopt, op mijn bijbaan dan nog.

Ik voelde gisteren dat de bovenste waterlijn (heet dat zo) van mijn oog wat opgezet was. Dus ik kijken, zat er gewoon een witte puist op?! Met wat moeite kunnen uitknijpen en er kwam nog best wel wat uit, super satisfying. Helaas geen foto want dat ging nogal moeilijk haha

1 like

Ik wil dat iemand dit opeet

22 likes

Haha nou ik pas!

1 like

Dat noemen wij een pisoog. Kan pijnlijk zijn dus hopelijk ben je er snel vanaf.

1 like

Heb er geen last meer van!
Wat een nasty naam haha, ik dacht eerst dat er een oogontsteking aan zat te komen door het gespannen gevoeld maar gelukkig niet!

Haha I know :grimacing:

Heb nu al 9 dagen iedere ochtend zon keelprop. Ga de huisarts bellen. Is het vreemd om voor te stellen om het bewijs mee te nemen? Heb echt geen idee of dat normaal is :joy:

Zou 't gewoon doen. Niet elke keelprop is hetzelfde lijkt mij.

Ugh, droog ik mij net af voel ik op mijn venusheuvel echt een mega abces. Ik voel me een beetje onpasselijk ervan, ook omdat het nu pijn doet. Kleur is alsof het heel snel opengaat maar ik ben helaas buiten de deur steeds. Heb maar een gaasje erop gedaan.

Heb de foto van hier boven maar laten zien.

En wat zei de arts? Hoop niet dat het iets ernstigs is!

Ze keek vies… haha

Blijk nu ook oorontsteking te hebben aan beide oren , keel ontsteking en holtes zijn geĆÆrriteerd.
Het hele pretpakket.
Wacht nu op de uitslag van bloed om te kijken naar m’n ontstekingswaarden.

Heb altijd virussen… krijg nooit antibiotica dus ja … heb niet veel hoop :joy:

1 like