Ik heb net zo’n schitterende drol gedraaid dat ik er bijna een foto van wilde maken (maar mijn telefoon lag nog boven). Maar echt zo luchtig en hij kwam er moeiteloos uit en bleef perfect in een ronde gevouwen vorm liggen als een soort bolus. Was bijna verdrietig toen ik hem doortrok.
Bij mij helpt de stoelgangthee van holland en barret heel goed!
Ik ben trouwens wel even in de war, want ik dacht altijd dat als je weinig drinkt je plas heel geel zou zijn. Heb afgelopen jaren op max 0.5 liter water geleefd en mijn plas was altijd lichtgeel of zelfs gewoon doorzichtig. Nu drink ik sinds 2 weken max 2 liter water en nu is mijn plas donkergeel? Zo weird.
Straks naar de huisarts voor mijn ontstoken teen, benieuwd of ze er weer een stuk nagel af gaat raggen
Haha vorige keer durfde ik zelf niet eens te kijken, oeps
Dankjewel!
Weet niet zeker of dit het goede topic is, maar het is wel goor haha
Er zat echt een mega dikke volgezogen teek op mn hondje
Samenvatting
Edit: het is een filmpje, weet niet hoe ik ‘m direct kan laten afspelen
Omg, kiek ‘m spartelen!
Jammer, kan pas morgen terug, maar dan gaat ze wel weer m’n nagel wegknippen. Zin in
Mijn man staat met mijn zoontje onder de douche, deur staat open en ik lig op bed.
Nou heeft mijn zoontje (3) dus net ontdekt dat mijn man piercings in zijn piemel heeft.
Ik hoor al 10 minuten papa heeft piercings in zijn piemel en mijn man probeert steeds een ander onderwerp aan te snijden 

That’s a biggie! Heb je ‘t geplet of wat heb je ermee gedaan?
Tussen 2 bakstenen geplet ja😅
Hey ik ga morgen voor m’n teen, #teenbuddies
Tering wat een beest
Nice, sterkte!
Hahahaha dat hoor je de komende tijd nog wel denk ik 
Ik had onderaan mijn voet een bloedblaar en ik keek erna en het jeukte dus ik ging er met mijn nagel over en toen spatte hij direct open, ik kreeg de spetters in mijn gezicht, bah maar het was zo satisfying 
Mijn broertje had op school ook verteld dat onze moeder een piercing down under heeft en toen kwamen klasgenootjes van hem aan mij vragen of dat waar is 
Dit ben ik altijd als ik tussen 2 klanten door snel naar de wc moet 
Ja idd echt altijd als je bijna weg moet maar “nog even snel naar de wc” wil…
Ik moet zometeen mijn voeten maar eens goed verzorgen, want het ziet er niet uit.
Heel veel build-up onder mijn teennagels, lange teennagels, eelt, half de nagellak er nog op, kleine haartjes op mijn dikke tenen. Vind het altijd zo fijn om die vuiligheid te verwijderen.