Het TMI topic

Hahahaha fijn dat een huisarts ook nog geshockeerd kan worden door iets.

OUCH, ooronsteking is the worst, wat een gedoe joh. Beterschap iig!

Over huisartsen in combi met TMI gesproken: Moeder van een vriendin is huisarts en die heeft echt ontelbaar vaak redelijk jonge meiden die met afgebroken knakworsten in hun snatch naar haar toe komen. Sommigen pas na best een tijd pas, moet je nagaan hoe dat ruikt :flushed:

21 likes

:rofl: Ik moet er ook elke keer hard om lachen

Dat kan toch niet anders dan fout gaan? :joy:

1 like

Ik dacht dat het een hitkrant fabeltje was :frowning:

7 likes

Ik denk dat menig huisarts dat zou willen, maar helaas :joy:

Neeeeee dit kan toch echt niet. Die dingen breken al als je ze in een pannetje gooit, hoe kom je op het idee. Ik dacht ook altijd dat het een broodje aap verhaal was.

1 like

:rofl: I know… ja ze heeft er wel vaker andere vreemde voorwerpen uitgevist. Dit is wel de domste denk ik, het breekt idd zo snel af, wat moet je ermee??

Dit is ZEKER TMI, maar ik kan nu dus alleen maar aan de geur van een net geopend blik knakworsten denken :nauseated_face:

4 likes

Hahahaha ja alle Rotterdammers schijnen dit te doen :wink:

Ik heb zin in knakworst nu

4 likes

Hahaha met schaamrood op de kaken opgebiecht zeker? :rofl:

Of meer een ā€œmijn tampon blijft niet zittenā€ omdat het zo is uitgerekt

OUCH jezus!!! Ik voel het gewoon, alles trekt samen op dit moment YIKES

Aaaaaaaaaaaah :flushed:

Hoe ongemakkelijk zou het zijn als die persoon hier zit en nu denkt ā€˜shit dat was ik’.

Oh ik doelde totaal niet op je beroepsgeheim oid hoor, het leek me gewoon heel grappig/ongemakkelijk als iedereen helemaal in shock is en iemand echt denkt ā€˜oh ja overkomt me wel vaker’.

2 likes

:astonished: :astonished: :astonished:

Ja ik vind het ook extreem heftig. Vraag mij ook af of de remedie wel helpt? Als iets al zo… (ivm met de spoiler) gaat dan de medische behandeling wel helpen of blijft het altijd nog beschadigd?

Ik voel me al ongemakkelijk als ik langs ga voor een schimmelinfectie… :joy:

2 likes

He verdorie ik heb het weer gemist hoor :weary:

14 likes

nooo ben te laat :sob:

2 likes

Shit ik heb de spoiler gemist :sob:

1 like