Ik ook
Ik ook
Shit, ik heb het ongemakkelijke verhaal van Viooltjes gemist
Tegenwoordig koop ik tandenragertjes van de action, en daar rag ik lekker mee tussen mijn tanden.
Daar komt wat uit!!! En het smaakt ook nog eens heel vies al ik het van het ragertje hap en wil doorslikken.
Jaaa bij mij stinkt dat ook zo. Ik moet het ook vaker doen.
Volgens mij heb ik een amandelsteentje, echt geen idee hoe ik die weg moet krijgen.
Waarom mis ik altijd leuke spoilers
Ik blijf dus al dagen af van mijn neus (al werd ik wel wakker vannacht keer toen ik in m’n neus zat aan het korstje te voelen, niet te pulken :’)) maar het blijft maar super gevoelig. Pijnlijk zelfs. Helemaal als ik koude lucht inadem. Hoe snel herstelt de binnenkant van je neus zeg damn.
Zo benieuwd nu wat ik gemist heb
Ik had echt een zieke puist in m’n hals, en zeer dat ie deed. Heb hem net uitgeknepen en kwam echt veel prut uit. Was wel echt een verademing.
Ik heb het ook gemist maar ik lees iets met voorwerpen in vagina’s en knokkels?? Het beeld wat ik nu heb is heel raar Hoe kan dat vastzitten?
Ik baal dan altijd een beetje dat ik het zelf niet kan zien hahaha. Net zoals met puisten op m’n billen.
Ik ben letterlijk spetterend het nieuwe jaar in gegaan. Vannacht met kramp wakker geworden en nu net weer. Super fijn want had al een paar dagen mega buikpijn en was mega opgeblazen
Geen idee wat ik heb gegeten waarom dit gebeurd.
Edit: wss door de ibuprofen die ik neem tegen de helse buikpijn, top dit
Ik heb dit nu ook! Heb het vaker als ik verkouden oid ben. Het helpt om vaseline of andere vette crème in je neusgat te smeren (en dan vooral mikken op die droge plekken). Worst het minder trekkerig van en dan kun je er dus ook makkelijker vanaf blijven.
Maar het is zó lekker om er zo’n korstje uit te trekken whaha! Gevolgd door instant regret want de plek wordt dan alleen maar weer groter en opnieuw open.
Huh wacht, eet je het dan bewust op?
Vannacht heb ik met m’n vriend vanuit bed naar het vuurwerk gekeken en om iets voor middernacht zei hij “Ik denk dat ik net de laatste scheet van 2019 heb gelaten” en om iets na middernacht liet ik de eerste scheet van 2020.
Ja nu je het zo zegt is dat misschien wel raar?! Ik weet niet.
Als ik eerst links in mijn gebit aan het raggen ben en dan overstap naar rechts hap ik evt opbrengsten wel van dat ragertje af. Is dat heel gek? Een nieuwe rager pakken vind ik zonde en doorraggen met een vies ragertje vind ik vies. Is afspoelen onder de kraan gebruikelijker?
Hoe doen jullie dat? Laat het achter in de comments.
Ik vind afhappen wel heel smerig ja. Ik spoel hem af. Sowieso kun je hem vaker gebruiker dan één tandenpoetsbeurt dus ik spoel hem daarna ook af.
Ik ben ongesteld en moet zo vaak plassen. Echt elke drie kwartier sowieso. Ik lijk maar niet leeggepist te raken.
Ik spoel het inderdaad af. Happen lijkt me niet zo lekker haha