Het TMI topic

Had een bolletje op de rand van mijn lip en heb hem zonder moeite uit kunnen knijpen. Die satisfaction, hoe clean alle pus eruit kwam. Echt een lang net ‘draad’ en ik zie op mijn lip helemaal niks terug. Er was ook geen bloed. Alsof er nooit een puist heeft gezeten. Het leven is mooi.

26 likes

Mijn vriend gaat altijd poepen terwijl ik onder de douche sta … echt why… maare hij was maar aan t doorspoelen en dat is irritant want dan wordt de kracht van de douch straal minder dus ik vroeg geirriteerd wat ie aan t doen was en trok t douch gordijn open. De geur die me tegmoed kwam was zo intens echt bah en toen bleek dat hij plak poep had wat gewoon zo vast zat in de pot dat t gewoon niet weg gaat…
Dit was vanmiddag en het zit er nu nog steeds… 100x chloor en weet ik veel wat erover heen te gooien gaat t gewoon niet weg echt wtf te smerig dit de badkamer meurt nog steeds :tired_face::tired_face::tired_face: het is geen remspoor maar echt een plak

2 likes

Hahahahaha, ik dacht echt heel even: wat voor gare vrienden/kennissen heb jij?! En toen herinnerde ik me opeens dat je volgens mij huisarts oid bent :joy:

Heeeeel vies, en toch in deze context al ieeeeetsje begrijpelijker :joy:

7 likes

Wat zei je eigenlijk? ‘Niet nodig hoor, stopt u maar weer terug in de tas’ :joy::joy::joy::joy::joy:

Ik ga zooo stuk :joy: Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer voorstellingen ik maak van de gebeurtenis :joy:

3 likes

:rofl:

Ik ben nou wel heel benieuwd wat de dokter zei?

Haha gadver. Wat heb je toen tegen haar gezegt? Lijkt me echt lastig zulke situaties.

Hahaha, wat dacht ze: die mogen de kinderen zelf vangen in de tuin?

2 likes

Misschien eerst wel eens goed in geroerd.

Echt vies. @Krabsalade maar ik heb toch ook wel hard moeten lachen met je post. Dit kan zo ook in het ongemakkelijke momenten topic. “Hier, kijkt u zelf maar, mijn potje kak.”

1 like

Hahahahaha zal ze wel lekker met een lepel hebben aangedrukt :joy:

5 likes

Mijn moeder zei net tegen me dat dit normaal is en dat ze dit ook zou doen.
Ik ben vanaf vandaag officiëel geadopteerd

4 likes

Ik lees dit terwijl ik een mee-eter op mijn liplijn heb proberen uit te knijpen en dat ging totaal niet zoals bij jou :frowning: nu aan een kant een dikkere lip, een beetje bloed en volgens mij zit het onding er nog. Ik zag eigenlijk niet veel van te voren dus waarom moest ik eraan zitten in de eerste plaats :rage:

Dit lijkt me zo naar en mensonterend om je eigen poep te moeten opsturen of laten onderzoeken.
het is goed dat het bestaat en dat er veel aan af te lijden is. Maar ik vind mijn eigen poep al naar om naar de kijken laat staan te moeten aanraken of in een potje te moeten proppen. En dat je dat dan naar iemand anders opstuurt die dat moet gaan uitpluizen en ontleden en op kweek gaat zetten enzo.
Alsof je er wat leuks van staat te kleien ofzo :weary:
Heel erg tegen mijn gevoel in.

Laat me voorop stellen dat ik eens ben met het iedereen poept en het is gewoon een normaal iets is. Maar ik denk dus altijd heel veel na over wat aangeleerd is en wat niet. Maar bij dit heb ik zo van, dat kan toch niet aangeleerd zijn? Het is stinkt, de ‘viezigheid’ is waar te nemen met je neus en je kan ziek worden als je niet goed je handen wast/poepbacterie binnenkrijgt.

Huh je eerste zin vind ik zo … overdreven? Je hebt een bevolkingsonderzoek- darmonderzoek en volgens mij hebben de meesten geen problemen daarmee? Of misschien is mijn familie anders dan anders, maar het is maar poep? Ik vind mijn eigen poep eigenlijk niet heel vies? En dat bestuderen ofzo vind ik helemaal niet heel naar of mensonterend :’)
En mensen die dat in de hoedanigheid van hun werk onderzoeken denken echt niet met elk monster van “blegg poep”.

5 likes

Ik vind het persoonlijk zelf gewoon smerig. Heb geen kinderen en werk niet in de zorg, dus niks gewend. Alleen dierenkak van mijn kat ofzo ooit, maar dat vind ik minder vies :stuck_out_tongue: Als ik het hoor van mijn ouders, die vinden het ook normaal. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik in mijn eigen drol zou moeten roeren of er een stuk af zou moeten snijden oid en het dan opsturen.

Als ik onder de babykak zat dacht ik wel van iehh. Maarja even wassen en het is weer weg :woman_shrugging:t4:
Vind het alleen een vies aanzicht als m’n huisgenoot ofzo remsporen in de plee laat liggen. Dat hoef ik niet te zien, kijk je drol na bij het doorspoelen aub.

2 likes

Ik las poepweek en dacht huh waar gaat dit over :joy::joy:

12 likes

Waarom lees ik dit terwijl ik aan het snacken ben, te erg. :frowning: :frowning:

Mijn teen is ontstoken en de hoeveelheid pus die eruit komt is echt magisch

11 likes
1 like