Het TMI topic

Is het niet je baarmoedermond? Die hangt wat lager tijdens je menstruatie

1 like

Dacht ik ook aan. Dat is een soort langwerpig uitsteeksel en kan ook rond voelen. Als je anatomie googlet van vagina kun je het beter zien!@diederik

1 like

Ja ik denk/hoop ook dat t gewoon mijn baarmoedermond is ook omdat t niet pijn doet als ik er best hard tegen aan duw.
Maar ieeuw hoe creepy want t is echt zo n balletje… als in een dikke harde puist ofzo

1 like

https://images.app.goo.gl/XFUdSMNWkQmxUmdD6 Kan best kloppen dat je het echt als rondje/balletje voelt!

1 like

Jup precies zo als het eruit t ziet op het plaatje zo voelt het ik voel ook een soort gaatje als ik goed voel ( net nog even gecheckt) he bah! Why🤣

3 likes

Haha dat gaatje gaat dus naar je baarmoeder. Daar zou een baby door heen kunnen komen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ieeeuw kwam er dan ook allemaal bloed uit?

Ik ging het filmpje kijken (want hoe erg kan het zijn?) maar holy moly wat een gigant :flushed: getsss ook die pootjes bewegen, maarja kon nergens heen hoor

Klinkt inderdaad als je baarmoederhals en baarmoedermond. Tijdens je menstruatie kan hij wat lager staan en is de mond meestal wat geopend. Net zoals tijdens je ovulatie. Doordat je een been optrekt kantelt je baarmoeder wat waardoor hij beter voelbaar is. Wanneer je het minst vruchtbaar bent, zoals een paar dagen na je ovulatie (en een eventuele innesteling) staat hij hoog, is een stuk harder en volledig gesloten.

3 likes

Ik heb nu een plons-wc en een goed geĆÆsoleerd huis, maar in mijn oude huis met plateau-wc en temperaturen onder de 8 graden in de winter gebeurde dat wel eens.

4 likes

Ohhh my goddd ik ben niet gauw vies van insecten, maar dit is echt horror :open_mouth:

1 like

Vraag me dan af hoe koud het ol het toilet was? Kan het me anders niet voorstellen haha

Er kwam wel wat bloed uit ja, maar het was al donker buiten en ik vond het ook echt goor dus ik heb niet zo heel goed gekeken haha

1 like

Ik ben met vakantie en het ging 1.5 week goed en de laatste paar dagen heb ik last van m’n maag en ik moet echt van het strand rennen om op tijd bij de plee te zijn:’( Vanavond gaan we met de boot naar een ander eiland en dat duurt 2 uur😭
Het is van die diarree die er steeds maar een beetje uitkomt, maar met heel veel scheten. Gratis concert voor de andere hotelgasten.

Ohhh irritant. Misschien toch iets halen zodat je morgen wat fijner kunt reizen? Heb dat ook 1x gehad, ook precies met een reisdag.

Kan het zijn dat als je je eetpatroon flink hebt aangepast dat je darmen daarvan overstuur raken oid :joy:? Anders kan ik de sprintjes naar de wc de laatste tijd niet verklaren.

3 likes

Ja, moet maar:( Heb al op google translate opgezocht hoe je zegt ā€˜hallo, ik heb al vijf dagen diarree. Heeft u iets om het te stoppen!’ :joy:

Dat kan zeker! Zou er een goede verklaring voor zijn, haha. Wat ben je anders gaan eten?

Gewoon meer opletten wat ik eet en aan het afkicken van Cola :sweat_smile::joy:

1 like

Meer groenten/fruit? Dat zorgt wel voor meer schijterij.

Ik heb hele dag zooo’n jeuk aan een tepel, word er helemaal gek van. Probeer ook zo heel ongemakkelijk dan snel in mijn tiet te knijpen met de hoop dat niemand het ziet :see_no_evil:

Ja dat wel! Van soms maar 2 stuks fruit per maand naar 5/6 stuks per week.