Het TMI topic

Ik veeg het dan af aan de bovenkant van mijn hand! Dat stinkt soms zo erg als ik eraan ruik hahaha bah. Was daarna wel mijn handen hoor :joy:

Mijn broer en zijn vriendin hadden oud en nieuw cupcakes gehaald met zwarte crème. Nou, dat had niet gehoeven, want toen ik naar de pot ging schrok ik me rot. Alles was pikzwart. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar iedereen hier in huis had hier last van.
Weet niet wat voor kleurstof het was, maar dit heb ik nog nooit gehad.

5 likes

Ik ben gister van de trap gevallen (voor ik ging drinken) en heb nu een mega blauwe plek en doet suuuper veel pijn. Liefhebbers?

Edit:
Ok al twee likes komt die dan

Heb mn bil er maar even afgeknipt :joy:

33 likes

Je weet in wat voor topic je zit, hè? :hugs:
Maar wel klote voor je natuurlijk. Heb je verder nog pijn?

Wow, net biefstuk :see_no_evil:
AEAD1541-4630-485A-B2EA-DD27A6803395

21 likes

Nee valt verder mee! Viel wel echt hard, kreeg even geen lucht meer en misselijk enzo

Maar na een paar minuten ging het weer!

Waar kijken we precies naar? Je rug? I am confused :thinking:

Ziet er wel behoorlijk pijnlijk uit, bijna als een schaafwond. Gelukkig heb je er niks ergers aan overgehouden! Al zal dit ook nog wel een tijdje pijn doen.

Onderrug! Net boven mn linkerbil. Op de originele foto staat mn bilspleet + bil erop, leek me een beetje te TMI.

Ja doet nog behoorlijk zeer! Smeer er twee keer per dag arnica op, dat voelt zooo lekker dan haha. Lekker verkoelend

1 like

Een vriendin heeft ooit gezegd dat knakworstensap ruikt naar de ochtendurine van haar vriend, moet altijd aan zijn pis denken als ik dat ruik.:nauseated_face:

14 likes

Ik heb vannacht voor het eerst in mijn leven tijdens het slapen in bed geplast ?? Ik ben zo confused!! Ik droomde dat ik op de wc zat en moest plassen… maar dat droom ik zo vaak! En toen werd ik wakker van nattigheid en was alles nat? Ik had niet eens alcohol op. Ik schaam me zo dat ik het niet eens tegen mijn vriend heb gezegd en stiekem s’ochtends het bed heb verschoond. Mn zoontje lag ook nog eens naast me… hij was gelukkig niet nat geworden Haha wat een ellende!

8 likes

Hahahaha gadverdamme :joy:

Ik heb nog geen kinderen dus het echte moedergevoel ontbreekt bij mij - maar ik had gewoon gezegd dat het je zoontje was :joy:

13 likes

Heb dit een keer gehad met een hele chemische red velvet :laugh:

Altijd onder de kraan afspoelen

Dat je poep zo plakkerig en veel is dat je eerst doorspoelt, vervolgens 4x je reet afveegt, daarna met natte doekjes in de weer gaat en er nog steeds stront uit je kont blijft komen bij het afvegen…

Ik ga nu douchen, gadverdamme.

17 likes

Haha ja vind ik ook altijd zo bijzonder, hoe dan??

Holy moly. Deed het geen zeer?

Ja heel erg toen het openklapte en ook het uitspoelen erna. Gelukkig geneest het wel goed.

Jezus, dit heb ik ook! Begon rond middernacht en toen werd baby ook wakker om borstvoeding te krijgen, jezus wat voel ik me kut. Het is nu nog niet gestopt! Voel me kotsmisselijk en die krampen doen me net iets te veel aan weeen denken. No thanks :frowning:

1 like

Ik heb vannacht echt drie keer intense diarree gehad… heb gisteravond sushi gegeten en er is nog over. Zou het daardoor kunnen komen? Zou dat zo zonde vinden.