Ja klopt! Dat was echt heel raar, ze wist door de geur/structuur wat je eetpatroon is. Ik denk dat daar opzich wel iets in zit, maar ik zou me er echt niet prettig bij voelen.
Ik heb laatst nog vrijwillig voor een onderzoek van het RIVM naar antibioticaresistentie poep opgestuurd. Vond het allemaal wel meevallen en kreeg er een cadeaubon voor haha
Ik heb deze week poep in een potje staan doen voor een onderzoek en dat ging allemaal prima, het dopje van het potje had een soort schepje dus ik kon het zo hophophop in het potje doen.
Maar dan moet je het wegbrengen. Zit je in de bus met een potje kak in je tas. En ik moest ook een deel opsturen in zo’n speciale envelop voor biologische stoffen en onderweg naar de brievenbus dacht ik de hele tijd “nou hier loop ik met mijn envelop met poep”. Toen voelde ik me wel even heel raar haha
Ik heb echt de pijnlijkste onderhuidse puist die ik ooit heb gehad, net in mijn neus, en omdat het kraakbeen is kan ik er letterlijk niks mee behalve pijn voelen.
Kijk, dat hele verdikte stukje onder mijn neuspiercing is het onderhuidse monster. (Ik heb een hele scheve neus waardoor dat neusgat alsnog groter is, maar geloof me, hij zit enooorm in de weg!!!)
Welke zijn dit? Die van mij zijn nutteloos.
Die zwarte van Biore, maar bij mij doen ze ook helemaal niks.
Oh jammer, had al hoop.
Proberen kan altijd, misschien werken ze voor jou wel. Heb er op deze manier indirect ook nog lol van gehad
Gisteren ging er weer een onderhuidse ontsteking open en damn wat was dat weer fijn. Ja ik kan dit blijven zeggen maar het is ook echt zo’n opluchting en kijk altijd uit naar dit moment omdat ik weet dat het dan ook weer weggaat. Ik vind het alleen altijd wel fascinerend wat er allemaal uitkomt hoor… Damn
Ik heb net zo’n schitterende drol gedraaid dat ik er bijna een foto van wilde maken (maar mijn telefoon lag nog boven). Maar echt zo luchtig en hij kwam er moeiteloos uit en bleef perfect in een ronde gevouwen vorm liggen als een soort bolus. Was bijna verdrietig toen ik hem doortrok.
Bij mij helpt de stoelgangthee van holland en barret heel goed!
Ik ben trouwens wel even in de war, want ik dacht altijd dat als je weinig drinkt je plas heel geel zou zijn. Heb afgelopen jaren op max 0.5 liter water geleefd en mijn plas was altijd lichtgeel of zelfs gewoon doorzichtig. Nu drink ik sinds 2 weken max 2 liter water en nu is mijn plas donkergeel? Zo weird.
Straks naar de huisarts voor mijn ontstoken teen, benieuwd of ze er weer een stuk nagel af gaat raggen
Haha vorige keer durfde ik zelf niet eens te kijken, oeps
Dankjewel!
Weet niet zeker of dit het goede topic is, maar het is wel goor haha
Er zat echt een mega dikke volgezogen teek op mn hondje
Samenvatting
Edit: het is een filmpje, weet niet hoe ik ‘m direct kan laten afspelen
Omg, kiek ‘m spartelen!
Jammer, kan pas morgen terug, maar dan gaat ze wel weer m’n nagel wegknippen. Zin in
Mijn man staat met mijn zoontje onder de douche, deur staat open en ik lig op bed.
Nou heeft mijn zoontje (3) dus net ontdekt dat mijn man piercings in zijn piemel heeft.
Ik hoor al 10 minuten papa heeft piercings in zijn piemel en mijn man probeert steeds een ander onderwerp aan te snijden
That’s a biggie! Heb je ‘t geplet of wat heb je ermee gedaan?
Tussen 2 bakstenen geplet ja😅