Het TMI topic

Heb een onderhuidse puist op m’n kin, vlak onder m’n lip. En hij doet zeer. Kanonnen hey.

Als ik ongesteld ben trekt de pijn vaak helemaal door naar m’n anus op een of andere manier. Dus elke scheet (letterlijk dus) doet pijn :walking_woman::dash:
En poepen is helemaal een ellende

5 likes

Ik hou ervan als ik een enorme puist heb en hem met mijn duim en wijsvinger uit kan knijpen (en dat hij dan zo’n knakgeluidje maakt) :flushed:

De littekens not so much

21 likes

Ik word zo geïrriteerd van mijn stoelgang voor/tijdens/na mijn menstruatie. Een dag voor en de eerste dag voor mijn menstruatie loop ik compleet leeg :roll_eyes: om vervolgens een paar dagen niet te hoeven. Dan de laatste dag ongeveer moet ik weer, maar dan is het weer wat harder etc. waardoor ik weer een scheurtje krijg (scheurt wat makkelijk, omdat het een littekentje is). Maar ik vind het zo rot, iedere keer weer hetzelfde gezeik.

Oh god dit is exact - zelfs op de dag precies - hoe het ook bij mij verloopt. En ik snap je frustratie helemaal :triumph:

Ik heb een kinhaar en geen zin om hem weg te halen. Nu hoor ik hem de hele tijd schrapen over mijn dekbed omdat ik daar tot mijn kin onder lig

14 likes

Ja heb ik ook. Ik voel een hele slang daar. Maar nu weet ik dat het eruit ziet als een roze donut. Heeeel apart

1 like

Ik voel dat bij mij ook! Heb mij echt jaren vet onzeker erover gevoeld en was bang dat het iets geks was wat alleen ik had, durfde het ook met niemand te bespreken. Maar had ik dat maar eerder gedaan, dan wist ik dat het normaal is. Was dan zo bang vroeger toen jongens mij gingen vingers :joy:

1 like

Rot dat jij dat ook hebt! Echt zo vervelend iedere keer. Wel toevallig dat jij het ook precies dezelfde dagen hebt haha

Niks lekkerder dan (voorzichtig) m’n oren uitbaggeren met de achterkant van een bobby pin :heart::heart:

8 likes

Oh heerlijk :heart_eyes:

Hier had ik ook geen idee van! Nu wil ik een keer voelen maar ik vind dat toch een beetje naar zo diep naar binnen ofzo, doen jullie dat wel zonder er bij na te denken? Voelt een beetje alsof je heel diep in je neus gaat graaien ofzo, dat doe je ook maar tot een bepaald punt, daarna voelt het onnatuurlijk?
Op die plaatjes vind ik het ook wel wat weghebben van een eikel/dop bij een man.

TMI-vraag voor mensen met lang hoofdhaar: als jullie gedouched hebben, hebben jullie dan ook dat je hoofdhaar zich helemaal ophoopt in je bilspleet?? Ik kan er soms echt hele plukken uit trekken hahaha :flushed::sob:

33 likes

Jep

Ja en ook tussen het gedeelte van mijn bovenbenen wat elkaar raakt hahah

6 likes

Ja, altijd eerst ff mezelf ‘ontharen’ voordat ik begin met afdrogen :sweat_smile:

1 like

Haha ja super toevallig, maar zo zie je maar dat je nooit echt de enige bent met iets :grin:

1 like

Ja! Maar het helpt bij mij om voor het douchen en als de conditioner in er zit te borstelen.

1 like

Zo ziet het er ook een beetje uit als je het ziet met een eendenbek haha

2 likes

Net voor het eerst in 5 dagen gepoept, en na een operatie ook nog. Het was zo hard, en ik heb zoveel pijn nu dat ik bijna niet kan zitten. :sob: