Het TMI topic

Ja das altijd een moeilijke, precies herleiden waar het vandaan komt. Heb je dan nog wel trek in sushi?
Ik heb gister mango & beef stew gegeten, al weet ik bijna zeker dat de diarree van beef stew komt heb ik ook echt nul zin in mango nu.

@sunmoonstars Jij ook beterschap, hoop dat je je nu iets beter voelt. Ik lig nog zielig te doen :wink:

Nou zin niet echt maar om het nou weg te gooien…

Hmm… is er iemand in de buurt die je eigenlijk niet zo leuk vindt? :wink: Kan je die eerst even laten proeven

Ik zit met de meest vieze stinkende plakpoep ever op werk. Gatverdamme

3 likes

Heb een flinke griep te pakken en was een wandelend snotmonster.
Naast keelproppen kwamen er in de ochtend ook korsten uit m’n neus.
Nu dat voorbij is heb ik nu diarree van m’n antibiotica

Je doet je naam eer aan :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar wel heel erg vervelend

7 likes

:joy:

1 like

Mijn darmen kunnen bepaalde voedingsmiddelen niet goed verwerken. Ben sinds een een paar dagen gezond aan het eten en zag net al de eerste zaadjes zitten :+1:

1 like

Als je niet goed kauwt komen alle zaden toch weer eruit? Of bedoel je dat niet?

Geen idee eigenlijk? Dacht dat er bepaalde enzymen in de maag/darmen alles verwerken. Als ik thuis vertelde dat er nog hele erwten, zaadjes, mais etc er nog heel uitkwamen vond iedereen het maar raar.

Ooit dat ik even dat ik een bloeding had omdat alles rood was, toen ik nadacht had ik die dag wel erg veel rode paprika gegeten.

Erwten, mais en zaden is goed kauwen. Anders komt het inderdaad weer eruit. Niks mis met je darmen volgens mij.

2 likes

Oh ik kauw dan denk ik niet goed op mais. Dat komt er altijd in z’n geheel er weer uit bij mij :joy::joy:

1 like

Dan moet ik beter gaan kauwen. Danku voor het ophelderen.

Wat @HvO zegt klopt, maar het komt er niet precies zo uit als dat het erin ging. Maar inderdaad wel de vliesjes die je terug kan vinden.

Zouden ook zo maar de vliesjes kunnen zijn inderdaad. Zo goed bestudeer ik m’n eigen kak niet :poop:

1 like

Gatver dat had ik laatst op werk, zo ranzig.

1 like

Ik dacht dat ik een aambei had dus ik een foto maken van mn arie (want ja, hoe kom je er anders achter? Serieuze vraag btw). Blijkt het dus een puist te zijn en ik BAAL want ik kan er dus niet bij… Zit ook al echt een witte kop op enzo :weary:

12 likes

Nou liever een puist dan een aambei toch!

2 likes

Na m’n keelproppen , mega veel slijm/snot, diarree heb ik net onder de douche gekotst.
Ik verslikte me in tandpasta en begon te hoesten en plop daar was m’n yoghurt…

Grote spiegel, kont er naar toe, bukken, tussen je benen door kijken!!

@SpeedOfSound heb je een oogschaduwkwast? Die zijn vaak lang en dun met een afgerond uiteinde. Daarmee kun je zachtjes drukken aan de zijkant en dan komt de steen er soms uit!

Iemand anders nog ransbal tips nodig :grin:

8 likes