Het TMI topic

Oh jezus, ik leef met je mee.
Ik heb dit ook een keer gehad ja, na een operatie paar dagen later. Ik heb serieus stukken eruit moeten pulken om het een beetje op gang te helpen :flushed: Wat een helse pijn was dat

1 like

Normaal poepte ik maximaal 1/2 keer per week en dan was het niet eens veel. Was wel altijd hard, maar sinds kort drink ik dus afvalthee (zonder senna kruiden) en nu ga ik elke dag en dan soms wel twee keer. En dan is het zo veel! Vraag me echt af hoe ik normaal maar twee keer per week ga terwijl ik nu ga als een speer. Zo bizar

Soms zit het helemaal rondom mijn tampon gewikkeld😂
Kennelijk duw ik het na het douchen mee naar binnen

2 likes

Ouchhh
 ik heb gewoon doorgedrukt. :sob: Het bloedde ook nogal. Nu met wat Hemoclin er op is het iets verkoeld, maar ik hoop zo erg dat de volgende zitting wat minder pijn doet. Ben al in de weer met Movicolon en Roosvicee Laxo.

1 like

Ben er bijna zeker van dat het minder pijn gaat doen, maar heel veel sterkte alvast!

(Ik had ook gewoon door willen drukken, maar dat KON gewoon niet. Alsof er een baksteen uit moest. Is dit te goor al is dit het TMI topic? Pardonnez-moi!)

1 like

Nou als we hier niet over baksteenpoep kunnen praten, dan kan het nergens denk ik. Dank voor het moed inspreken! :heart:

2 likes

:joy: Ben blij dat het eruit is! (Mijn verhaal en de baksteenpoep!)

1 like

Hier ook bekend met baksteenpoep. Heb ook wel Movicolon zakjes, maar die zijn zo vies dat ik ze vaak een poos niet neem. Dan weer spijt als ik op de wc zit😅

Dat het poepverhalen zijn interesseert me geen reet, maar ik vraag me ineens af of je Frans/Vlaams bent?

Niks is te goor voor dit topic!

Klinkt echt heel kut zeg, veel sterkte @FrauHelga!

2 likes

Volgens mij is de aambei waar ik al een langere tijd last van heb kapot gegaan. Behoorlijk wat bloed in de toiletpot en zelfs wat stolsels

Mijn scheten zijn echt heftig, zelfs de hond liep weg van de bank naar zijn mand.

Edit: vriend gaat echt over zijn nek hahah

22 likes

Net deed het al een stuk minder zeer, en ik zag aan de kleur dat de broccoli van gisteravond ook gepasseerd is, dus volgens mij doen mijn darmen het weer! Zo opgelucht.

Ja ik heb dat ook wel eens
 echt gĂȘnant maar ik doe altijd of ik dan ook heel veel buikpijn heb
 dan accepteert m’n vriend het wel wat meer en krijg ik nog medelijden ook voor die helse geur die uit me komt

Hahaha nee echt totaal niet! :grin: Door het pardonnez-moi? Ik weet niet, gebruikten we thuis soms om een of andere reden.

Ik ben een echte Rotterdammert!

Haha ja
 Vroeg me af waarom je de vous vorm gebruikte :sweat_smile:

Heeeeeel netjes opgevoed :wink:

1 like

Mocht ook wel in het opbiecht topic want ik zou zelf willen omg’en.
Maar ik was naar de wc geweest en doe mijn lange hemd en jurk weer goed
 Toen was er blijkbaar iets niet goed gegaan. Mijn hemd en jurk was voor een deel nat. Dat kan maar één ding zijn.
Dat was misschien al smerig, maar toen heb ik het niet netjes uitgedaan en in de was gedaan, nee heb mijn föhn opgezocht en de natte vlek droog geföhnd.

1 like

Hahaha dit had ik ook zo kunnen doen hoor!
Ik zit momenteel nonstop onder de borstmelk. Echt freakin’ overal en altijd. Ga me ook echt niet elke keer omkleden

1 like

Wow heb net zo’n goede puist uitgeknepen!! Hij popte zelfs twee keer (of het waren er 2?). Eerste keer spatte het zelfs tegen de muur. Ik ben tevreden

18 likes