Hey ik ga morgen voor m’n teen, #teenbuddies
Tering wat een beest
Nice, sterkte!
Hahahaha dat hoor je de komende tijd nog wel denk ik
Ik had onderaan mijn voet een bloedblaar en ik keek erna en het jeukte dus ik ging er met mijn nagel over en toen spatte hij direct open, ik kreeg de spetters in mijn gezicht, bah maar het was zo satisfying
Mijn broertje had op school ook verteld dat onze moeder een piercing down under heeft en toen kwamen klasgenootjes van hem aan mij vragen of dat waar is
Dit ben ik altijd als ik tussen 2 klanten door snel naar de wc moet
Ja idd echt altijd als je bijna weg moet maar “nog even snel naar de wc” wil…
Ik moet zometeen mijn voeten maar eens goed verzorgen, want het ziet er niet uit.
Heel veel build-up onder mijn teennagels, lange teennagels, eelt, half de nagellak er nog op, kleine haartjes op mijn dikke tenen. Vind het altijd zo fijn om die vuiligheid te verwijderen.
Stiekem toch een beetje gekeken bij m’n teen-ingreep haha. Het bloederige stuk nagel zag er echt ranzig uit toen het in zo’n bakkie lag maar wel leuk om even gezien te hebben. Nu huilend op de bank pijn lijden omdat de verdoving uitwerkt.
@QueenOfEngland hoe is het met jouw teen??
Over twee weken gaan ze de helft verwijderen , kijk er niet echt naar uit
Wow dat duurt nog wel even dan! Heb je er dan niet zoveel last van of laten ze je 2 weken pijn lijden?
Het ligt aan de schoen die ik aandoe, maar anders was het een vervangende huisarts die ik een beetje incompetent vind
Ohh kijk uit voor aambeien! Vroeger ging ik ook altijd persen. Zelfs met mijn handen tegen de muren enzo om meer kracht te zetten :’) Tegenwoordig denk ik maar van nou ga over half uurtje wel weer. Vaak als je daarna beweegt of iets eet/drinkt komt er wel beweging in.
Ik ging net mijn verband eraf halen maar het gaasje zit helemaal vast aan de wond durf het er niet af te trekken uit angst dat het super veel pijn doet, maar laten zitten lijkt me ook niet goed…
Kraan er zachtjes op zetten tijdje! Dan kan het losweken. Niet lostrekken, dan trek je de huid inderdaad mee en kan genezing weer opnieuw beginnen.
Bedankt voor de tip!! Ga dat maar even doen dan
Lekker laten zitten! Ik heb het verbandje denk ik nog een week laten zitten zodat ik zeker wist dat de huid eronder hersteld zou zijn. Kon het er daarna makkelijk afhalen en het zag er alweer goed uit!
De huisarts zei dat ik het er vandaag af moest halen, en moet morgen ook weer schoenen aan haha en dat gaat een beetje moeilijk met zo’n enorme verbandteen.
Heb het met water geprobeerd en nu is ie eraf! Thanks @ellegirltalk
Vetgaasjes zijn de oplossing! Die plakken niet in de wond en voelen heel zacht aan. Je kunt ze kopen bij de apotheek (misschien ook wel bij een drogisterij). Het is een vrij groot gaasje, maar dan kun je er een stukje afknippen. Bovenop het vetgaasje doe je dan weer een normaal gaasje.