Het TMI topic

Pff ik ook. Trok daarnet m’n trui aan, dezelfde als gisteren. En ik dacht “pff wat stinkt het” en toen bedacht ik dat ik gisteren ben ondergespuugd door m’n baby…om me vervolgens gewoon verder aan te kleden.

Hahahaha ja zo kut he?
Ik leef ook gewoon in voedingsbeha’s met compressen. Ik vind borstvoeding geven echt top en ben heel blij en lucky dat het allemaal gaat, maar ik zal over een tijd ook weer blij zijn dat mijn lichaam weer gewoon mijn lichaam is!

Haha ja dat herken ik! M’n vriend gaat het wel missen dat ik de halve dag half naakt rond loop

1 like

Mijne vast ook, al zal hij ook blij zijn dat hij ze weer eens mag aanraken ipv dat ik schreeuw dat ze veel te vol zitten en hij er vooral niks mee mag doen :joy:

2 likes

Hahah toen ik oppaste deed ik na een tijd ook altijd kleding aan die niet net schoon was, omdat ik 9/10 ook melk of kwijl over me heen kreeg en ik toch zurig rook aan het einde van de dag :’).

1 like

Was ik maar zo slim toen ik oppaste!

10 likes

Ohhh ik ging hier echt veel te goed op, liet het ook veel te enthousiast aan m’n vriend zien. Hij vond het wat minder :joy:

2 likes

En @Whitecactus ik hou hier ook zo van! Kan dit rustig uuuuren kijken. M’n man vindt het zo goor dat ik het bijna stiekem doe :joy:

1 like

Geweldig! Net een parel!!

2 likes

Ik voel echt al 3 dagen dat m’n amandelen weer vol zitten maar heb er tot nu toe maar 2 kleine steentjes uit kunnen krijgen :weary: Heb echt mini amandeltjes die ook echt ver in m’n mond zitten

Nou ik zit bij de huisarts hoor, m’n teen gaat er af :upside_down_face:

Edit: ze hebben de helft van de nagel eraf gehaald. M’n voet voelt nog alsof die er niet is. Ben benieuwd als de verdoving uitgewerkt is.

4 likes

Klinkt echt pijnlijk :confounded:, beterschap!

1 like

Ik zal het aan mijn moeder doorgeven :joy:

1 like

Dus…

Zijn er meer mensen waarbij het katoenen kruis van lingerie/ondergoed niet eens in de buurt komt van je foef?

Dat ding zit altijd veel te ver naar achteren. Of heb ik gewoon een gaar lichaam?

9 likes

Dit heb ik ook! Vaak een nat plekje nét boven dat lapje stof ook dat ik denk hoé dan??

2 likes

Heb ik ook wel bij bepaalde onderbroeken! Of dat gewoon de helft eruit hangt :roll_eyes:

Ik heb al de hele dag last van mijn buik. Nu doet de achterkant pijn van de vele bevallingen op de wc…

ja precies dit heb ik ook altijd! zo gek haha

Vooral bij die van de hunkemoller heb ik dat! Super vervelend ook als het dan met kant is, echt een mini klein stukje stof, en van die snijdende elastiek in je liezen die een poging moeten doen om de boel een beetje in de string te houden ofzo…?
Heb nu sinds kort ook naadloze strings, maar die eet mijn foef gewoon op als het ware.(zo’n lompe kamelenteen) Super irritant.
Iemand tips voor de perfecte strings die niet snijden en gewoon goed zitten?

1 like