Oke… elke keer als.ik ongesteld ben dan wil ik t daar binnen goed schoonmaken door tijdens t douche mijn voet op t muurtje ( waar shampoo etc op staan) te zetten en als ik mijn vinger er helemaal in stop voel ik een bal??? Maar echt een bal / bobbel ik kan er ook echt om heen draaien met mijn vinger wtf?? Op internet lees ik een verzakte baarmoedermond of ergere dingen. Is dit normaal? Het doet geen pijn dus denk dat t geen achterlijk grote puist is of erger.
Het is ook echt alleen als ik op die manier sta, dus met mijn ene voet op de rand en de andere voet op de grond
Als je verder geen enkele klachten hebt dan lijkt het me niks geks heb er geen verstand van maar zo’n verzakking is denk ik pas op latere leeftijd of na zwangerschap ofzo?
Gebruik je een menstruatie cup? Want daarna hem ik dat ook, heb het idee dat dat door het vacuüm van de cup komt. Heb ook al eens in paniek de huisarts gebeld…
Haha, ik gun je ooit een clean uitknijpmoment!
Wanneer het zover is, merk je het vanzelf. Je hebt ook maar één vinger nodig want ik drukte eigenlijk perongeluk op het bultje omdat ik een verdikking voelde
Jaa!!! Daar zat ik dus ook aan te denken zou t door die cup komen
Ben 31… dus ja t zou kunnen
Grote kans van wel ja. Doe dat ding ook wel eens tussendoor in met sporten ofzo, als ik wat meer afscheiding heb, en dan heb ik dat ook. Trekt weg met een paar uurtjes dus ik wijt het aan de cup
Oke ik ga het even uittesten of ik t over 2 weken nog voel
Is het niet je baarmoedermond? Die hangt wat lager tijdens je menstruatie
Dacht ik ook aan. Dat is een soort langwerpig uitsteeksel en kan ook rond voelen. Als je anatomie googlet van vagina kun je het beter zien!@diederik
Ja ik denk/hoop ook dat t gewoon mijn baarmoedermond is ook omdat t niet pijn doet als ik er best hard tegen aan duw.
Maar ieeuw hoe creepy want t is echt zo n balletje… als in een dikke harde puist ofzo
https://images.app.goo.gl/XFUdSMNWkQmxUmdD6 Kan best kloppen dat je het echt als rondje/balletje voelt!
Jup precies zo als het eruit t ziet op het plaatje zo voelt het ik voel ook een soort gaatje als ik goed voel ( net nog even gecheckt) he bah! Why🤣
Haha dat gaatje gaat dus naar je baarmoeder. Daar zou een baby door heen kunnen komen
Ieeeuw kwam er dan ook allemaal bloed uit?
Ik ging het filmpje kijken (want hoe erg kan het zijn?) maar holy moly wat een gigant getsss ook die pootjes bewegen, maarja kon nergens heen hoor
Klinkt inderdaad als je baarmoederhals en baarmoedermond. Tijdens je menstruatie kan hij wat lager staan en is de mond meestal wat geopend. Net zoals tijdens je ovulatie. Doordat je een been optrekt kantelt je baarmoeder wat waardoor hij beter voelbaar is. Wanneer je het minst vruchtbaar bent, zoals een paar dagen na je ovulatie (en een eventuele innesteling) staat hij hoog, is een stuk harder en volledig gesloten.
Ik heb nu een plons-wc en een goed geïsoleerd huis, maar in mijn oude huis met plateau-wc en temperaturen onder de 8 graden in de winter gebeurde dat wel eens.
Ohhh my goddd ik ben niet gauw vies van insecten, maar dit is echt horror
Vraag me dan af hoe koud het ol het toilet was? Kan het me anders niet voorstellen haha