Het TMI topic

Er kwam wel wat bloed uit ja, maar het was al donker buiten en ik vond het ook echt goor dus ik heb niet zo heel goed gekeken haha

1 like

Ik ben met vakantie en het ging 1.5 week goed en de laatste paar dagen heb ik last van m’n maag en ik moet echt van het strand rennen om op tijd bij de plee te zijn:’( Vanavond gaan we met de boot naar een ander eiland en dat duurt 2 uur😭
Het is van die diarree die er steeds maar een beetje uitkomt, maar met heel veel scheten. Gratis concert voor de andere hotelgasten.

Ohhh irritant. Misschien toch iets halen zodat je morgen wat fijner kunt reizen? Heb dat ook 1x gehad, ook precies met een reisdag.

Kan het zijn dat als je je eetpatroon flink hebt aangepast dat je darmen daarvan overstuur raken oid :joy:? Anders kan ik de sprintjes naar de wc de laatste tijd niet verklaren.

3 likes

Ja, moet maar:( Heb al op google translate opgezocht hoe je zegt ‘hallo, ik heb al vijf dagen diarree. Heeft u iets om het te stoppen!’ :joy:

Dat kan zeker! Zou er een goede verklaring voor zijn, haha. Wat ben je anders gaan eten?

Gewoon meer opletten wat ik eet en aan het afkicken van Cola :sweat_smile::joy:

1 like

Meer groenten/fruit? Dat zorgt wel voor meer schijterij.

Ik heb hele dag zooo’n jeuk aan een tepel, word er helemaal gek van. Probeer ook zo heel ongemakkelijk dan snel in mijn tiet te knijpen met de hoop dat niemand het ziet :see_no_evil:

Ja dat wel! Van soms maar 2 stuks fruit per maand naar 5/6 stuks per week.

Heb een onderhuidse puist op m’n kin, vlak onder m’n lip. En hij doet zeer. Kanonnen hey.

Als ik ongesteld ben trekt de pijn vaak helemaal door naar m’n anus op een of andere manier. Dus elke scheet (letterlijk dus) doet pijn :walking_woman::dash:
En poepen is helemaal een ellende

5 likes

Ik hou ervan als ik een enorme puist heb en hem met mijn duim en wijsvinger uit kan knijpen (en dat hij dan zo’n knakgeluidje maakt) :flushed:

De littekens not so much

21 likes

Ik word zo geïrriteerd van mijn stoelgang voor/tijdens/na mijn menstruatie. Een dag voor en de eerste dag voor mijn menstruatie loop ik compleet leeg :roll_eyes: om vervolgens een paar dagen niet te hoeven. Dan de laatste dag ongeveer moet ik weer, maar dan is het weer wat harder etc. waardoor ik weer een scheurtje krijg (scheurt wat makkelijk, omdat het een littekentje is). Maar ik vind het zo rot, iedere keer weer hetzelfde gezeik.

Oh god dit is exact - zelfs op de dag precies - hoe het ook bij mij verloopt. En ik snap je frustratie helemaal :triumph:

Ik heb een kinhaar en geen zin om hem weg te halen. Nu hoor ik hem de hele tijd schrapen over mijn dekbed omdat ik daar tot mijn kin onder lig

14 likes

Ja heb ik ook. Ik voel een hele slang daar. Maar nu weet ik dat het eruit ziet als een roze donut. Heeeel apart

1 like

Ik voel dat bij mij ook! Heb mij echt jaren vet onzeker erover gevoeld en was bang dat het iets geks was wat alleen ik had, durfde het ook met niemand te bespreken. Maar had ik dat maar eerder gedaan, dan wist ik dat het normaal is. Was dan zo bang vroeger toen jongens mij gingen vingers :joy:

1 like

Rot dat jij dat ook hebt! Echt zo vervelend iedere keer. Wel toevallig dat jij het ook precies dezelfde dagen hebt haha

Niks lekkerder dan (voorzichtig) m’n oren uitbaggeren met de achterkant van een bobby pin :heart::heart:

8 likes

Oh heerlijk :heart_eyes: