Hier had ik ook geen idee van! Nu wil ik een keer voelen maar ik vind dat toch een beetje naar zo diep naar binnen ofzo, doen jullie dat wel zonder er bij na te denken? Voelt een beetje alsof je heel diep in je neus gaat graaien ofzo, dat doe je ook maar tot een bepaald punt, daarna voelt het onnatuurlijk?
Op die plaatjes vind ik het ook wel wat weghebben van een eikel/dop bij een man.
TMI-vraag voor mensen met lang hoofdhaar: als jullie gedouched hebben, hebben jullie dan ook dat je hoofdhaar zich helemaal ophoopt in je bilspleet?? Ik kan er soms echt hele plukken uit trekken hahaha
Jep
Ja en ook tussen het gedeelte van mijn bovenbenen wat elkaar raakt hahah
Ja, altijd eerst ff mezelf ‘ontharen’ voordat ik begin met afdrogen
Haha ja super toevallig, maar zo zie je maar dat je nooit echt de enige bent met iets
Ja! Maar het helpt bij mij om voor het douchen en als de conditioner in er zit te borstelen.
Zo ziet het er ook een beetje uit als je het ziet met een eendenbek haha
Net voor het eerst in 5 dagen gepoept, en na een operatie ook nog. Het was zo hard, en ik heb zoveel pijn nu dat ik bijna niet kan zitten.
Oh jezus, ik leef met je mee.
Ik heb dit ook een keer gehad ja, na een operatie paar dagen later. Ik heb serieus stukken eruit moeten pulken om het een beetje op gang te helpen Wat een helse pijn was dat
Normaal poepte ik maximaal 1/2 keer per week en dan was het niet eens veel. Was wel altijd hard, maar sinds kort drink ik dus afvalthee (zonder senna kruiden) en nu ga ik elke dag en dan soms wel twee keer. En dan is het zo veel! Vraag me echt af hoe ik normaal maar twee keer per week ga terwijl ik nu ga als een speer. Zo bizar
Soms zit het helemaal rondom mijn tampon gewikkeld😂
Kennelijk duw ik het na het douchen mee naar binnen
Ouchhh… ik heb gewoon doorgedrukt. Het bloedde ook nogal. Nu met wat Hemoclin er op is het iets verkoeld, maar ik hoop zo erg dat de volgende zitting wat minder pijn doet. Ben al in de weer met Movicolon en Roosvicee Laxo.
Ben er bijna zeker van dat het minder pijn gaat doen, maar heel veel sterkte alvast!
(Ik had ook gewoon door willen drukken, maar dat KON gewoon niet. Alsof er een baksteen uit moest. Is dit te goor al is dit het TMI topic? Pardonnez-moi!)
Nou als we hier niet over baksteenpoep kunnen praten, dan kan het nergens denk ik. Dank voor het moed inspreken!
Ben blij dat het eruit is! (Mijn verhaal en de baksteenpoep!)
Hier ook bekend met baksteenpoep. Heb ook wel Movicolon zakjes, maar die zijn zo vies dat ik ze vaak een poos niet neem. Dan weer spijt als ik op de wc zit😅
Dat het poepverhalen zijn interesseert me geen reet, maar ik vraag me ineens af of je Frans/Vlaams bent?
Volgens mij is de aambei waar ik al een langere tijd last van heb kapot gegaan. Behoorlijk wat bloed in de toiletpot en zelfs wat stolsels…