Het TMI topic

Volgens mij wel. Ik menstrueer al 25 jaar en verlies vrijwel elke menstruatie stolsels van heel klein tot heel groot.

1 like

Heb ik ook altijd en rook ook niet! :woman_shrugging:t3:

Ik had zaterdagavond 2 biertjes op, maar toen merkte ik niet direct een effect ofzo. De buikpijn was namelijk vrijdagavond, zaterdagmiddag en maandagavond.

@Mimosa Er zaten ook frambozen in en noten. Ik had 5 uur daarvoor wel 2 boterhammen met pindakaas op. Ik ken deze buikpijn (en bolle buik) eigenlijk alleen van eerder als ik veel te lang had gewacht met eten, dan voelde die maaltijd echt als een knoop in mijn maag en was het opgelost als ik 5 uur daarna ofzo had gepoept. Dit is iets nieuws opeens. Ik ga nu zelf even bijhouden wanneer ik buikpijn heb, na maandag is het niet meer voorgekomen gelukkig. Ik eet vanavond wel weer iets met knoflook en uien en meer vet, ben benieuwd of ik dan iets merk.

1 like

Haha ja zo vies! Ik had vroeger tunnels in m’n oren, nou daar wilde je ook liever niet aan ruiken. Denk dat het ook aan het materiaal lag, m’n vriend heeft ook tunnels en die stinken niet. Ik heb ze eruit gehaald, was mij teveel werk steeds dat schoonmaken.

2 likes

Ik heb zo een megadikke pijnlijke onderhuidse puist op mijn kin. Ik had getracht hem uit te knijpen (slechtste plan ooit ja ik weet het) en er kwam enkel vocht uit en geen pus.

En nu is ie echt dubbel zo groot geworden en ziet mijn hele kin rood.

Ik heb zo’n joekel al 2 weken… het voelt ook gewoon als een harde knobbel onder de huid inmiddels

1 like

Ik heb dit de laatste tijd ook zo vaak. Zo pijnlijk. :frowning:

De laatste keer heb ik er een blarenpleister op gedaan (tip van Beautygloss) en hij was de volgende dag bijna helemaal leeg gezogen. Kon het laatste stukje er uit drukken.

2 likes

Ik heb vaak onderhuidse gevallen in mijn hals en tussen het stukje onder van mijn oor, bij het einde van mijn kaak. Zo vervelend!

1 like

Deze situatie is bij mij nu gaande op mijn wang :sob:

@June @Kryptonite @Applepie @Yzile

We kunnen een clubje oprichten! Dankje voor de tip van de blaren pleisters, ik ga die eerstvolgende keer dat ik er een voel opkomen ook eens testen.

Ik had geprobeerd om het geheel vandaag met make up te camoufleren en het was slechts 1 iemand opgevallen. Die vroeg gelijk ook of ik gevochten had en waarom mijn kin er zo gehavend uitzag :crazy_face:
ā€œ:flushed:… is gewoon een puistā€

2 likes

Zit het in de lucht ofzo? Ik heb ook zulke dikke onderhuidse puisten de laatste tijd. Ik verlang bijna terug naar mijn puberhuidje, heb het idee dat het toen zelfs minder erg was

1 like

Ik doe ook mee met een prachtig vulkaanlandschap op mijn smoelwerk. Als ik er aan denk maakt ik wel foto’s van het blarenpleisterresultaat!

Ik zit ook echt onderrrr. Ziet er niet uit. Eentje was ook al uitgeknepen + korst er op. Valt korst eraf, zit er gewoon nog een gele waas en dus pus. Kon ik hem weer uitknijpen. Hoop dat hij nu volledig leeg is.
En ergens anders op m’n gezicht had ik er eentje uitgeknepen en toen kreeg ik soort onderhuids bloed, alsof er een bloedblaar zat.
Damn.
Ben 30+ wanneer houdt deze ellende op. Vroeger had ik nooit gedacht rimpels Ć©n puisten tegelijkertijd te hebben. En mijn moeder zei altijd ā€œik had nog heel lang acneā€, maar zij was er met 25 jaar wel vanaf. Niet eerlijk.
Hadden jullie moeders ook lang acne?

1 like

Mijn broers hebben ook nergens last van (wel tijdens puberteit) maar hormonen zijn een bitch :weary:M’n zus had ook altijd een mooie huid, voor en na pil en voor en tijdens spiraal. Nu is haar hormoonspiraal eruit en heeft ze er ook veel meer last van. Had niet gedacht dat geen spiraal zoveel uit zou maken.
Bij mij met een zonder pil maakt geen verschil. En lijkt ook niet minder te worden laatste jaren :s

Ik heb er een aantal met kop!

1 like

Hier nog iemand met 2 onderhuidse puisten! Zit er iets in de lucht ofzo dat iedereen er nu last van heeft? :sweat_smile:

1 like

Joe ik meld mij ook aan! De Jantje.

Mijn zus heeft ook een huid wat gevoelig is voor acne, ze had het in de puberteit ook erg en ook op haar bovenrug. Heel zielig. Ik zag toen de ernst er niet zo van in want ik was zelf nog jong en had nog nooit een puistje gehad. Ik heb zelf bijna nooit een puistje gehad dus ik mag daar al heel blij mee zijn en weet dus niet zeker of deze producten helpen maar ik heb wel meegekregen dat huidverzorging van Paula’s choice goed zijn en ook tegen puistjes/acne(?) En ook appelciderazijn (verdunt) schijnt goed te kunnen helpen. Is acne überhaupt erfelijk? De broer van m’n vader had super erge acne, en je ziet nu heel erg de littekens ervan terwijl mijn vader amper ooit een puist heeft gehad. Wel heel rot als je er veel last van hebt! Het is laaang geleden dat ik de pil op een blauwe maandag slikte maar volgens mij kreeg ik juist daar wel eens een onrustige huid van. M’n zus heeft trouwens jarenlang Diane 35 geslikt wat het denk ik redelijk onderdrukte maar die pil mag niet meer worden voorgeschreven ofwel?

1 like

Daarom heb je dus een poop knife nodig.

14 likes

Dat moet toch pijn doen als die eruit geperst wordt? :confounded:

1 like