Het TMI topic

Mijn scheten zijn echt heftig, zelfs de hond liep weg van de bank naar zijn mand.

Edit: vriend gaat echt over zijn nek hahah

22 likes

Net deed het al een stuk minder zeer, en ik zag aan de kleur dat de broccoli van gisteravond ook gepasseerd is, dus volgens mij doen mijn darmen het weer! Zo opgelucht.

Ja ik heb dat ook wel eens
 echt gĂȘnant maar ik doe altijd of ik dan ook heel veel buikpijn heb
 dan accepteert m’n vriend het wel wat meer en krijg ik nog medelijden ook voor die helse geur die uit me komt

Hahaha nee echt totaal niet! :grin: Door het pardonnez-moi? Ik weet niet, gebruikten we thuis soms om een of andere reden.

Ik ben een echte Rotterdammert!

Haha ja
 Vroeg me af waarom je de vous vorm gebruikte :sweat_smile:

Heeeeeel netjes opgevoed :wink:

1 like

Mocht ook wel in het opbiecht topic want ik zou zelf willen omg’en.
Maar ik was naar de wc geweest en doe mijn lange hemd en jurk weer goed
 Toen was er blijkbaar iets niet goed gegaan. Mijn hemd en jurk was voor een deel nat. Dat kan maar één ding zijn.
Dat was misschien al smerig, maar toen heb ik het niet netjes uitgedaan en in de was gedaan, nee heb mijn föhn opgezocht en de natte vlek droog geföhnd.

1 like

Hahaha dit had ik ook zo kunnen doen hoor!
Ik zit momenteel nonstop onder de borstmelk. Echt freakin’ overal en altijd. Ga me ook echt niet elke keer omkleden

1 like

Wow heb net zo’n goede puist uitgeknepen!! Hij popte zelfs twee keer (of het waren er 2?). Eerste keer spatte het zelfs tegen de muur. Ik ben tevreden

18 likes

Pff ik ook. Trok daarnet m’n trui aan, dezelfde als gisteren. En ik dacht “pff wat stinkt het” en toen bedacht ik dat ik gisteren ben ondergespuugd door m’n baby
om me vervolgens gewoon verder aan te kleden.

Hahahaha ja zo kut he?
Ik leef ook gewoon in voedingsbeha’s met compressen. Ik vind borstvoeding geven echt top en ben heel blij en lucky dat het allemaal gaat, maar ik zal over een tijd ook weer blij zijn dat mijn lichaam weer gewoon mijn lichaam is!

Haha ja dat herken ik! M’n vriend gaat het wel missen dat ik de halve dag half naakt rond loop

1 like

Mijne vast ook, al zal hij ook blij zijn dat hij ze weer eens mag aanraken ipv dat ik schreeuw dat ze veel te vol zitten en hij er vooral niks mee mag doen :joy:

2 likes

Hahah toen ik oppaste deed ik na een tijd ook altijd kleding aan die niet net schoon was, omdat ik 9/10 ook melk of kwijl over me heen kreeg en ik toch zurig rook aan het einde van de dag :’).

1 like

Was ik maar zo slim toen ik oppaste!

10 likes

Ohhh ik ging hier echt veel te goed op, liet het ook veel te enthousiast aan m’n vriend zien. Hij vond het wat minder :joy:

2 likes

En @Whitecactus ik hou hier ook zo van! Kan dit rustig uuuuren kijken. M’n man vindt het zo goor dat ik het bijna stiekem doe :joy:

1 like

Geweldig! Net een parel!!

2 likes

Ik voel echt al 3 dagen dat m’n amandelen weer vol zitten maar heb er tot nu toe maar 2 kleine steentjes uit kunnen krijgen :weary: Heb echt mini amandeltjes die ook echt ver in m’n mond zitten