Mijn scheten zijn echt heftig, zelfs de hond liep weg van de bank naar zijn mand.
Edit: vriend gaat echt over zijn nek hahah
Mijn scheten zijn echt heftig, zelfs de hond liep weg van de bank naar zijn mand.
Edit: vriend gaat echt over zijn nek hahah
Net deed het al een stuk minder zeer, en ik zag aan de kleur dat de broccoli van gisteravond ook gepasseerd is, dus volgens mij doen mijn darmen het weer! Zo opgelucht.
Ja ik heb dat ook wel eens⊠echt gĂȘnant maar ik doe altijd of ik dan ook heel veel buikpijn heb⊠dan accepteert mân vriend het wel wat meer en krijg ik nog medelijden ook voor die helse geur die uit me komt
Hahaha nee echt totaal niet! Door het pardonnez-moi? Ik weet niet, gebruikten we thuis soms om een of andere reden.
Ik ben een echte Rotterdammert!
Haha ja⊠Vroeg me af waarom je de vous vorm gebruikte
Heeeeeel netjes opgevoed
Mocht ook wel in het opbiecht topic want ik zou zelf willen omgâen.
Maar ik was naar de wc geweest en doe mijn lange hemd en jurk weer goed⊠Toen was er blijkbaar iets niet goed gegaan. Mijn hemd en jurk was voor een deel nat. Dat kan maar één ding zijn.
Dat was misschien al smerig, maar toen heb ik het niet netjes uitgedaan en in de was gedaan, nee heb mijn föhn opgezocht en de natte vlek droog geföhnd.
Hahaha dit had ik ook zo kunnen doen hoor!
Ik zit momenteel nonstop onder de borstmelk. Echt freakinâ overal en altijd. Ga me ook echt niet elke keer omkleden
Wow heb net zoân goede puist uitgeknepen!! Hij popte zelfs twee keer (of het waren er 2?). Eerste keer spatte het zelfs tegen de muur. Ik ben tevreden
Pff ik ook. Trok daarnet mân trui aan, dezelfde als gisteren. En ik dacht âpff wat stinkt hetâ en toen bedacht ik dat ik gisteren ben ondergespuugd door mân babyâŠom me vervolgens gewoon verder aan te kleden.
Hahahaha ja zo kut he?
Ik leef ook gewoon in voedingsbehaâs met compressen. Ik vind borstvoeding geven echt top en ben heel blij en lucky dat het allemaal gaat, maar ik zal over een tijd ook weer blij zijn dat mijn lichaam weer gewoon mijn lichaam is!
Haha ja dat herken ik! Mân vriend gaat het wel missen dat ik de halve dag half naakt rond loop
Mijne vast ook, al zal hij ook blij zijn dat hij ze weer eens mag aanraken ipv dat ik schreeuw dat ze veel te vol zitten en hij er vooral niks mee mag doen
Hahah toen ik oppaste deed ik na een tijd ook altijd kleding aan die niet net schoon was, omdat ik 9/10 ook melk of kwijl over me heen kreeg en ik toch zurig rook aan het einde van de dag :â).
Was ik maar zo slim toen ik oppaste!
Ohhh ik ging hier echt veel te goed op, liet het ook veel te enthousiast aan mân vriend zien. Hij vond het wat minder
En @Whitecactus ik hou hier ook zo van! Kan dit rustig uuuuren kijken. Mân man vindt het zo goor dat ik het bijna stiekem doe
Geweldig! Net een parel!!
Ik voel echt al 3 dagen dat mân amandelen weer vol zitten maar heb er tot nu toe maar 2 kleine steentjes uit kunnen krijgen Heb echt mini amandeltjes die ook echt ver in mân mond zitten