Het TMI topic

Hahahah dat poop knife verhaal op Reddit. Zo gelachen daar om :joy:

TWIX BROODSPREAD?!?! De hemel

1 like

Dit is echt m’n favoriete lifehack. Had een dikke puist die ik niet kon uitknijpen dus heb ik met een stukje blarenpleister geslapen en POEF weg puist. Vind het ook zo bevredigend om te zien wat die pleister eruit heeft gezogen

g

8 likes

hmm zal dit ook werken met zo’n pijnlijke kontpuist?

Hm goeie vraag. Ik heb helaas nog geen kontpuist mogen ervaren. Als er veel vocht in zit, zou ik het proberen! Bij m’n gezichtspuistjes prikte ik er soms in met een dun naaldje, weet niet of dat ook kan bij jouw puist

1 like

Oehhh wat een goede vangst! Heb vannacht zelf ook met een pleister op een groepje puistjes geslapen.

20 likes

Oh nice! Ik ga vanavond eens kijken waar ik nog meer kan plakken :joy:

1 like

Merk pleister? Ik ga mijn hele kop vol plakken. Joe

3 likes

Ik heb dit ook regelmatig! Vind het zo’n gekke plek! Volgens internet kan het dan zijn dat je beddengoed, sjaal of pyjama vaker gewassen moet. Tot nu toe maakt het bij mij nog geen verschil maar misschien helpt het jou :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze! Bij de Action gehaald :smiley:

Weten jullie zeker dat het geen klier is? Is het ook een beetje gevoelig als je er licht op drukt? Er zitten daar precies 2 kliertjes in dat kuiltje namelijk die precies aanvoelen als een onderhuidse puist wanneer die een beetje zijn opgezet. ( bij oorlel / kaak)

Oh men ik zat van de week te chillen in bad met wat hapjes en 1 wijn en ondertussen 4 blikjes ice tea… kreeg ik drang om te poepen… zeg maar directe diarree aanval. Ik kreeg meteen kramp in mijn linker knieholte. Dus ik wilde uit bad stappen, dat lukte ook maar ik kreeg daarbij extra kramp in mijn (andere) bovenbeen.
Wow, heb je weleens kramp gehad in je bovenbeen? Dat is echt next level hoor. Geen spier die je dan kan strekken of ontspannen. Was ook dag ervoor pot gel gevallen en ondanks schoonmaken nog spiegelglad.

Was op een gegeven moment bijna zeker dat ik dan maar op de badmat moest poepen.
Anyway, zo strompelend naar de wc. Probeer dan maar eens je anus tegen te houden. Ik heb het serieus nét gered naar het toilet (in de gang, 10 meter verderrop, dit was tevens de eerste keer in 8 jaar dat ik spijt had dat ik het toilet er uit had laten halen in mijn badkamer)

19 likes

Het zijn altijd onderhuidse monstertjes en de huid gaat soms ook wel kapot ervan! Lijkt me dat dat van klieren niet kan toch?

1 woord, 9 letters; katerpoep :joy: ohgod wat een geur

4 likes

Ik lees hier wel eens dat veel vinden dat dat stukje waar je vajay zit bij hipsters/strings zo klein/smal is. Nou vind ik bij deze onderste het wel breed. Is van de H&M. Dacht misschien een tip🤷‍♀️

6 likes

Deze zijn mijn fave

1 like

Ik had ook ooit op AliExpress strings besteld, ik draag ze wel maar echt denken die lui dat de gemiddelde vagina 2 cm breed is? Echt dat stuk is zooo smal. Ik denk zelfs misschien maar 1 cm breed op dat eindstuk.

Linkje ook? :sweat_smile:

Nee hier mag je trots op zijn

5 likes

Jaa dit zijn m’n favo strings. Een van de weinige van m’n kut niet uitvalt

1 like