Het TMI topic

Nou ik zit bij de huisarts hoor, m’n teen gaat er af :upside_down_face:

Edit: ze hebben de helft van de nagel eraf gehaald. M’n voet voelt nog alsof die er niet is. Ben benieuwd als de verdoving uitgewerkt is.

4 likes

Klinkt echt pijnlijk :confounded:, beterschap!

1 like

Ik zal het aan mijn moeder doorgeven :joy:

1 like

Dus…

Zijn er meer mensen waarbij het katoenen kruis van lingerie/ondergoed niet eens in de buurt komt van je foef?

Dat ding zit altijd veel te ver naar achteren. Of heb ik gewoon een gaar lichaam?

9 likes

Dit heb ik ook! Vaak een nat plekje nét boven dat lapje stof ook dat ik denk hoé dan??

2 likes

Heb ik ook wel bij bepaalde onderbroeken! Of dat gewoon de helft eruit hangt :roll_eyes:

Ik heb al de hele dag last van mijn buik. Nu doet de achterkant pijn van de vele bevallingen op de wc…

ja precies dit heb ik ook altijd! zo gek haha

Vooral bij die van de hunkemoller heb ik dat! Super vervelend ook als het dan met kant is, echt een mini klein stukje stof, en van die snijdende elastiek in je liezen die een poging moeten doen om de boel een beetje in de string te houden ofzo…?
Heb nu sinds kort ook naadloze strings, maar die eet mijn foef gewoon op als het ware.(zo’n lompe kamelenteen) Super irritant.
Iemand tips voor de perfecte strings die niet snijden en gewoon goed zitten?

1 like

Na een paar uur zitten onderbroeken bij mij ook veel losser. Doordat het elastiek warm wordt denk ik?? Dan kruipen ze in je bilnaad, heerlijk

Ik heb deze van H&M en vind ze super lekker zitten!

2 likes

Ik vraag mij nog steeds af of ik een paar dagen geleden extreme ovulatie pijn heb gehad of niet. Ik merk volgens mij mijn ovulatie niet echt of maar een beetje. Dit kwam vrij plotseling opzetten en deed echt super veel pijn. Ik dacht serieus dat ik acute blindedarmontsteking had. Ik kon amper rechtop staan. De pijn zat laag in m’n onderbuik en ook onderrug. Het was echt misselijkmakend en ik kon niet meer rechtop staan. Gelukkig was het 's avonds en was ik thuis. Ik was de was aan het opvouwen maar kreeg het niet meer voor elkaar af te maken. Ook m’n darmen waren van slag dus daarom denk ik dat het misschien toch iets anders is geweest. Na 2 paracetamol was het in een aantal uur compleet over. Toen ik natelde was het 17 dagen na m’n menstruatie. Dat lijkt mij heel lang voor een ovulatie? Ik hoop echt dat ik dit niet maandelijks krijg en het toch wat anders was maar die symptomen leken wel heel erg op ovulatiepijn toen ik het las. Denk er al een paar dagen aan terug, het leken wel weeën op een gegeven moment.

Heb je ook last van obstipatie oid? Ik heb dit een tijd echt wekelijks gehad en dat kwam voornamelijk doordat ik moeilijk naar de wc kon en daar reageerden de rest van mijn darmen dan op door flink te gaan steken. Vond het altijd lastig om aan te voelen of het m’n darmen of m’n baarmoeder was, maar leken toch echt m’n darmen te zijn.

1 like

Als ik een abces heb dan is het zo fijn als er net klapt. Het gevoel is echt een ontlading.
Het voelt een beetje alsof je een druif kapot bijt. Mijn huid voelt dan ook zo als een open gebeten druif.

2 likes

Heb na werk mijn metronidazol kuur opgehaald en ben zo excitedddddd! Ik kijk er zo naar uit dat mijn poes weer (bijna) geurloos en zonder gekke afscheiding functioneert :sob::joy:

Zei een tijdje terug dat ik last had van terugkerende schimmelinfectie maar na klachtomschrijving zeiden sommigen hier dat het hoogstwaarschijnlijk een bacteriële infectie was. Na mijn menstruatie begon het opeens super erg te stinken daar beneden, terwijl het eerst meeviel. Echt te erg, dus vandaag telefonisch gevraagd of ik receptje mocht hebben. Dat mocht! Scheelt weer. Zou echt niet zijn gegaan als ik met die verotte vislucht benen wijd moest gaan :sweat_smile: Nu hopen dat de bijwerkingen mij bespaard blijven.

4 likes

Ik heb dus jarenlang een navelpiercing gehad en nu heb ik voor altijd een gat bij mijn navel van waar die piercing zat… Ik heb er nooit bij stilgestaan dat daar troep in kan komen want ik voelde net ineens iets hards daar zitten en toen ging ik kijken en het omhoog duwen en toen heb ik gewoon troep eruit gehaald wat gewoon zwart was wtf. Dacht even dat het een eng beestje was toen ik het eruit drukte maar dat was het niet.

13 likes

Ja, bij sommige merken inderdaad. Vooral Hunkemöller.
Heb daar al een paar keer gehad dat dan het kant aan m’n schaamlip zat geplakt na het fietsen ofzo. En ik dat voorzichtig los moest trekken, omg zo pijnlijk is dat. Die doe ik dus nooit meer aan

2 likes

Was je van te voren wel al een keer langsgeweest of gewoon zelf gevraagd naar dat recept? Heb beetje zelfde klachten, maar durf ook niet zo goed daar te gaan liggen haha. Al zien ze dat vaak genoeg waarschijnlijk

Nee geen last van obstipatie, maar wel van stress dus misschien dat dat ook meespeelde. Poeh vreselijk als je dat wekelijks had.

Herhaaldelijk recept opgehaald voor schimmelinfectie, zonder resultaat. Toen wel langs geweest maar beschrijving van de substantie dat mijn lichaam verliet, was toen genoeg :joy: Gewoon bellen en vragen. Ik merkte paar uur na inname al dat de geur behoorlijk minder was en 's nachts rook ik na afvegen niks meer. Heb alleen een metaalsmaakje maar het werkt zo goed! FF heeft mij gered :grin::yellow_heart:

4 likes