Het TMI topic

Ik weet het niet 100 procent zeker want ik heb ze gewoon in de winkel gekocht maar volgens mij zijn het deze https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0803083002.html
De buitenlaag is trouwens niet van katoen maar wel dat stuk waar je vagina dus zit is katoen.

2 likes

Gatverdamme ik moet om het half uur kotsen (komt alleen nog maar gal uit) en ik poep slijm

Nee het zijn deze!

1 like

Oh nee dat is zeker weten niet die ik gepost heb want het zijn geen 100 procent katoenen strings. Het is gladde stof behalve het kruis. Ik wil juist geen 100 procent katoenen strings want dat krimpt snel en wordt faal enzo. En ze waren 12 euro in een verpakking van 3. Maarja het is handigst om zelf ff in de winkel te kijken als het om ondergoed gaat denk ik! De achterkant is namelijk breder dan die van jouw link, maar die strings zijn vast ook fijn.

Even een awkward vraag maar goed.
Ik heb veel afscheiding en mijn onderbroek is dus vrij snel vuil met een wit plekje.
Als ik een pyjama broek of jogging draag dan wordt m’n kruis in die broek/jogging ook wat vochtig en na 2 dagen dat te dragen, stinkt mijn broek dan op de plek vh kruis ook naar een mix van afscheiding + beetje urine (sorry heel gedetailleerd).
Hebben nog mensen dit of is dit uitzonderlijk? Want het is natuurlijk wel echt vervelend… Ik schaam me er een beetje voor.

1 like

Dat heb ik ook hoor! Zelfs in spijkerbroeken. Ik heb werk waarbij ik relatief veel loop, dan is het helemaal erg. Lekker TMI, ja.

2 likes

@fysicus wellicht een open deur, maar het scheelt best veel als je niet meer met je benen over elkaae gaat zitten!

1 like

Thanks voor jullie reacties! Is fijn om te weten dat ik niet alleen ben!

1 like

Oooh ja die zijn geen strings maar Brazilians!

@fysicus oh fijn dat ik het ook herken haha. Ik heb het soms ook, dan moet zo’n broek na 2 dagen in de was en voel ik me echt viezig als ik dat ruik. Hoe strakker de broek, hoe erger. Ook helemaal niet gek eigenlijk maar ik voel me er ook altijd heel onprettig bij.

1 like

Ik heb het altijd in spijkerbroeken en zo zit ik het liefst :sweat_smile: gelukkig maandag tm donderdag panty’s aan

Ja bij mij is het ook echt een automatisme hoor, om zo te gaan zitten. En meestal is het ook geen probleem, behalve wanneer ik dus rond mn eisprong zit en wat meer afscheiding heb. Dan denk ik er bewust om en heb dus gemerkt dat dat best wat invloed heeft

Ooh dit heb ik ook soms. Ik heb zelfs al eens gehad dat ik geen onderbroek aanhad (thuis want lekker vrij joh) en dat er plots een plasje waterige afscheiding tot op de grond drupte :joy:

Als ik wat gespannen ben dan zweet ik ook altijd heel snel in mijn liezen. Mijn onderbroek is dan aan de randjes heel snel vochtig. Het ruikt echt raar, soort angstzweet in mijn kruis :’) Maar ik heb dit dus best geregeld want maak me vaak druk blijkbaar :’) En ook na een stuk snel fietsen enzo. Maar daar gaan mijn broeken dus ook van stinken, dan is het niet eens per se afscheiding (kan ik ook erg hebben) maar vieze kruiszweetgeur. Herkennen dit anderen ook?

2 likes

(Voel mezelf een viezerik maar…) Jup, hier ook!

Heb ik ook! Daardoor krijg ik ook uitslag bij mijn liezen omdat ik dan weer ga lopen. Alles schuurt dan en dat doet echt pijn.

2 likes

Ja same, echt vervelend…

Ik zweet heel snel bij m’n borsten, het heeft geen sterke zweetlucht maar gewoon muffig bah. Ertussen, eronder, soms word ik gewoon wakker met compleet natte tieten alsof al m’n zweetklieren daar zijn neergepleurd en dan heb ik het niet eens warm. In m’n liezen juist weer totaal niet. En een vriendin van mij zweet echt enorm snel bij haar billen, ze is ook altijd bang om zo’n plek achter te laten.

2 likes

Ja echt enorm erg…

Ik gebruik daarom sinds kort in mijn liezen zelfs deo. De rexona maximum protection. Werkt als een trein. Nooit meer gezweet of vieze luchtjes.

Geeft zoveel meer zelfvertrouwen.

1 like

blech ja vooral als ik heel de dag op mijn stoffen bureaustoel zit. als ik dan ga verzitten ben ik echt bang dat m’n colegas het ruiken. doe ook gelijk m’n benen bij elkaar als er iemand de kamer binnenkomt

1 like

Ik heb vannacht met een blarenpleister op een onderhuidse puist geslapen, maar het heeft niet gewerkt. Kan het eraan liggen dat de pleister b-merk was?