Het TMI topic

Ugh ik ben ongesteld en de geuuuuuuur is niet te doen. Heb dit nog nooit gehad. Ben ook een beetje opgeblazen. Telkens als ik m’n maandverband wissel kan ik wel kokhalzen wat een riool lucht.
Hoop dat dit morgen weer afgelopen is want mijn hemel ik ben bang dat anderen me ruiken

Ik ben meerdere malen geopereerd aan abcessen en cystes in mijn borst. Vaak lieten ze dan de wond open omdat de abcessen en cystes zo groot waren en altijd gingen ontsteken. Dat waren dan wonden van drie cm breed en vijf cm lang. Ik heb toen zo veel foto’s gemaakt en af en toe kijk ik er even na.
Vind het zo ontzettend fascinerend en zo jammer dat niemand in mijn omgeving de foto’s samen wil bekijken.

Maar misschien moet dit in het biecht topic :joy:

3 likes
Samenvatting

Hahaha, nouja sommige zijn te intiem om te delen (tepel/tepelhof) maar hierbij een foto van een gevulde spuit vol met pus. Dit was toen ze een abces leeg hadden gezogen met een punctie.

24 likes

Bij mij is het na deze kuur nu al 3 maanden weg! Ik hoop dat het bij jou ook zo goed werkt en lang weg blijft. Het is zo verschrikkelijk om je daar onzeker over te voelen.

1 like

Heb chorizo gegeten ( lekker in de pan gebakken en dan door mn boeren kool heen)
Maar mijn lichaam kan niet zo goed tegen vettig eten haha. Dus mn darmen zijn nu mooi gereinigd als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes vanaf de wc

7 likes

Stoppen ze dan ook zo’n stuk gaas erin? Dat is altijd zo fascinerend :scream:

Een heel rolletje, zonder de overdrijven :see_no_evil:
Het was een hele diepe wond.

1 like

Hoeveel pijn deed dit??

Heeul veel! Was een prik in mijn tepelhof.

Maar gelukkig na mijn laatste operatie eind vorig jaar geen last meer van gehad. Blijf het alleen heel erg fascinerend vinden haha.

Menn ik laat de hele tijd al van die onstopbare knetterscheten die er onverwacht uitfloepen

Oh love chorizo gebakken in de pan. +1 voor gereinigde darmen

2 likes

Afgelopen zondag voor het eerst in tijden weer alcohol gedronken en ik heb nu al voor de tweede dag op rij dat m’n ontlasting bezaaid is met witte plekjes/stukjes. Weet nu ook gewoon niet of het aan m’n prikkelbare darm of het feit dat ik de afgelopen dagen veel cashewnootjes heb gegeten ligt. Of een combinatie van beide. Irritant is het wel want nu maak ik me zorgen :triumph:

1 like

Sinds ik de pil niet meer slik ben ik weer zo heftig ongesteld…niet normaal die hoeveelheid die eruit komt. En ik moest gisteren eerder naar huis van mn werk omdat ik zo intense krampen had. Kwam ik ook nog eens vast te zitten in een sneeuwstorm (gelukkig niet te lang) en ik dacht alleen maar: ik wil naar huis, naar de wc :pensive:

Ik vier vandaag m’n verjaardag voor vrienden en vind dat altijd maar een gedoe, krijg er stress van haha. Tot overmaat van ramp kom ik net thuis en heeft de kat op zolder gescheten, bang om beneden te komen denk ik met al dat lawaai. Dus ik ruim het op met toiletpapier en spoel het door de wc, maar het spoelde bijna niet weg. Toen zelf gaan poepen en opnieuw doorgespoeld, MAAR ER GEBEURDE NIKS. Nog een keer doorgespoeld, weer niks. Toen de douche kop er op gezet en weer doorgespoeld, dat werkte gelukkig wel :sob:. Wat een ellende.

12 likes

Gisteren naar bed gegaan met een bolle pijnlijke buik. Vanmorgen/vannacht enorme geluiden uit mijn buik en nu gekke poep en mijn buik is nog steeds van slag. Wil sporten en hoop niet dat het komt daar :weary:
Edit: wel platte buik nu weer. Zo’n verschil damn
Edit: ik doe nu nog een plas maar Jezus ik ga bijna over mijn nek van die geur van net :’) Ik ben echt rot van binnen.

2 likes

Ik ging als lunch havermout eten (sojamelk, noten, frambozen). En een kopje koffie. Nu is die laatste misschien niet handig geweest maar men; weer hele tijd borrelen en soort krampjes in mijn buik. Op het toilet kwam verder niks maar kan mijn buik niet ff rustig aan doen.

Kan ook de soja zijn, ik krijg ook altijd een opgeblazen gevoel van sojamelk, sojayoghurt, tofu etc

1 like

Heb er een schimmelinfectie voor teruggekregen dus morgen weer even bellen want na 4 dagen is het nog niet weg. Het stinkt in ieder geval niet, maar daar is alles ook wel mee gezegd😂 Hopelijk na de schimmelbehandeling echt overal vanaf.

Heb gisteren een hele dikke puist op mijn venusheuvel uitgeknepen. Echt knikkerdikte. Je hoorde hem heel hard knappen en de pus gutste eruit. Daarna heel veel bloed. Ik heb vellen vol bloed in het toilet gedouwd, papier er tegenaan gedrukt etc. maar het stopte maar niet? Het was ook helemaal niet satisfying om uit te knijpen want ik merkte dat de bult onderhuid niet echt kleiner werd, zelfs na die hoeveelheid pus. Zojuist gaan douchen en toen bloedde het nog steeds?! Moet het niet allaaaang gaan stollen?

3 likes

Ik heb van de week ook een kuurtje gekregen. Merkte daarna dat er een schimmelinfectie aan zat te komen. Maar bij mij werkt probiotica altijd goed. Dus 3 dagen yakult gedronken, en nu heb ik nergens last meer van.

Heb dit vanochtend geprobeerd. 2 flesjes gekocht bij ah to go, maar heb ik het idee dat de jeuk toeneemt?! Ik had deze ochtend geen jeuk :sob: De jeuk is niet normaal, om agressief van te worden. Kan helemaal niet krabben intern :sob::sob: Morgen toch huisarts bellen.

1 like