Ah dat is vervelend! Ja die jeuk is echt killing! Ik heb verleden keer met wc papier er lekker hard overheen geragd, het was echt fantastisch, maar dat duurde maar 1 minuut
Ik heb weer na eten een opgeblazen pijnlijke bolle buik. Ik word er echt gek van. Moet ook direct naar de wc maar het wordt niet meteen minder.
Ik zie alleen geen overeenkomsten wanneer het gebeurt (van de week ook na friet en keer na havermout met sojamelk, nu heb ik curry met naan op).
Na friet is niet uitzonderlijk, niet bepaald een lichte maaltijd, dus hoeft ook niet in verband met de andere te staan.
Die havermout, was het echt enkel havermout en sojamelk? (ook niets van zoetstof oid?) Had je die dag al wat anders op? Mss zouden het gluten kunnen zijn waar je niet goed tegen kan. Sowieso zijn intoleranties/gevoeligheden heel lastig vast te stellen, heb je al eens overwogen naar een diƫtist hiervoor te gaan?
Rook je toevallig?
Oh gek dan, weet wel dat nicotine dit soort vlekje kunnen maken. Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat deze verkleuring dan veroorzaakt.
Kan ook gebeuren door huidvet en zuurgraad van je huid!
Mijn hoesjes worden verkleurd door mān broekzakken!
Bloedproppen (een soort kersachtige prop) zijn toch best normaal om te verliezen tijdens je menstruatie? Zijn er mensen die menstrueren zonder een paar proppen te verliezen tussendoor? Zoān vlezig rood iets.
Ik verlies geen proppen, hooguit een klontertje ter grootte van een erwt ongeveer.
Volgens mij wel. Ik menstrueer al 25 jaar en verlies vrijwel elke menstruatie stolsels van heel klein tot heel groot.
Heb ik ook altijd en rook ook niet!
Ik had zaterdagavond 2 biertjes op, maar toen merkte ik niet direct een effect ofzo. De buikpijn was namelijk vrijdagavond, zaterdagmiddag en maandagavond.
@Mimosa Er zaten ook frambozen in en noten. Ik had 5 uur daarvoor wel 2 boterhammen met pindakaas op. Ik ken deze buikpijn (en bolle buik) eigenlijk alleen van eerder als ik veel te lang had gewacht met eten, dan voelde die maaltijd echt als een knoop in mijn maag en was het opgelost als ik 5 uur daarna ofzo had gepoept. Dit is iets nieuws opeens. Ik ga nu zelf even bijhouden wanneer ik buikpijn heb, na maandag is het niet meer voorgekomen gelukkig. Ik eet vanavond wel weer iets met knoflook en uien en meer vet, ben benieuwd of ik dan iets merk.
Haha ja zo vies! Ik had vroeger tunnels in mān oren, nou daar wilde je ook liever niet aan ruiken. Denk dat het ook aan het materiaal lag, mān vriend heeft ook tunnels en die stinken niet. Ik heb ze eruit gehaald, was mij teveel werk steeds dat schoonmaken.
Ik heb zo een megadikke pijnlijke onderhuidse puist op mijn kin. Ik had getracht hem uit te knijpen (slechtste plan ooit ja ik weet het) en er kwam enkel vocht uit en geen pus.
En nu is ie echt dubbel zo groot geworden en ziet mijn hele kin rood.
Ik heb zoān joekel al 2 weken⦠het voelt ook gewoon als een harde knobbel onder de huid inmiddels
Ik heb dit de laatste tijd ook zo vaak. Zo pijnlijk.
De laatste keer heb ik er een blarenpleister op gedaan (tip van Beautygloss) en hij was de volgende dag bijna helemaal leeg gezogen. Kon het laatste stukje er uit drukken.
Ik heb vaak onderhuidse gevallen in mijn hals en tussen het stukje onder van mijn oor, bij het einde van mijn kaak. Zo vervelend!
Deze situatie is bij mij nu gaande op mijn wang
@June @Kryptonite @Applepie @Yzile
We kunnen een clubje oprichten! Dankje voor de tip van de blaren pleisters, ik ga die eerstvolgende keer dat ik er een voel opkomen ook eens testen.
Ik had geprobeerd om het geheel vandaag met make up te camoufleren en het was slechts 1 iemand opgevallen. Die vroeg gelijk ook of ik gevochten had en waarom mijn kin er zo gehavend uitzag
ā⦠is gewoon een puistā
Zit het in de lucht ofzo? Ik heb ook zulke dikke onderhuidse puisten de laatste tijd. Ik verlang bijna terug naar mijn puberhuidje, heb het idee dat het toen zelfs minder erg was