Eerder dat het een onderhuidse puist is, denk ik
@Vaiana Balen haha… hij doet zo’n pijn en zit wel in de doorbrekende fase om het raar te zeggen haha
Ik ging gister mijn menstruatiecup legen onder de douche, en het was zo’n intens bloedbad. Echt fascinerend. Er zat zelfs een menstruatieklodder op het douchegordijn.
Walgelijk interessant, afstotelijk en bevredigend tegelijk.
Ik waande me de moordenaar van mijn eigen interne babykamer.
Verwijs maar weer naar deze post van mezelf
Pffff ik kon al dagen niet echt lekker poepen, alleen kleine beetjes, en nu heb ik net eindelijk weer een goeie drol gedraaid
wilde hem opmeten maar dat ging me iets te ver, maar ik gok op zo’n 20 tot 22 cm yessss
Omg ik las opeten en ik dacht nou dat is wel heel enthousiast 
Ik dacht dat ik een grote blauwe plek op mijn scheenbeen had, deed zo’n zeer. Bleek een puist te zijn. Helaas nog niet rijp
Ik heb laatst zo’n kroketbroodje met mosterd op en mijn plas was groen/geel door de mosterd. Was ook erg fascinerend om naar te kijken. Mijn vriend heb ik ook gedwongen om zijn plas te controleren. Uiteraard was zijn plas dezelfde kleur 
Eerst had ik een hele zere keel, nu nog steeds maar met heel veel kriebel en ook heel pijnlijk hoesten. M’n borstkas voelt helemaal rauw ofzo iel. Nu hoestte ik net echt een gore roggel op omg. Het leek wel een klodder MC Donalds mayo.
Btw ik dacht, is dit wel eens een woord, roggel, ja. En ook een plaats in midden Limburg.
Ik dacht altijd dat het rochel was, maar roggel klinkt ook wel ranzig
Waarom moet ik altijd pas poepen nét nadat ik me gedoucht heb?!?! Zo irritant
Omg dit is echt zó onverantwoord maar ik heb dus met het lusje van mn comedone ding in mn oor zitten peuren en er kwam een MEGA klont oorsmeer uit. Het leek wel een bruine boon, was ook helemaal mooi glad rondom. Ik ben echt 2x klaargekomen, eerst door de ASMR rilling van het krabben in mn oor en toen nog een keer door hoe mooi dat ding was 
Dus na emotioneel afscheid van de prachtige oorboon gelijk op expeditie in oor twee. En ja hoor, met weer zo’n rilling/kriebel trek ik gewoon een NOG MOOIERE boon uit mn oor
Echt super groot, glad en glimmend, om emotioneel van te worden 
Nu ben ik enthousiast meer oorsmeer aan het kweken, hoop over een paar maanden weer zoiets op te kunnen graven. 
En je deelt er hier niet even een foto van? Matig dit wel hoor 
I know 
Had ik moeten maken maar ik was zo gefascineerd dat ik daar niet eens aan gedacht heb
Wil je er een van mijn vriend zien? Ik ben eens met een comedonendrukker zijn oor in gegaan om te vissen.
Helaas niet zo mooi als @Topaas haar oorboon beschrijft maar het gevoel en zicht van zo’n unit eruit trekken veroorzaakt echt kippenvel en genot.
@Topaas hoe wist je dat er iets zat? En hoor je nu ook beter?
Ik heb nog nooit in mijn leven oorsmeer gehad zoals dat hier beschreven wordt. Wel eens als ik verkouden ben dat ik zo’n kraak hoor als ik slik of mijn oor dicht lijkt te zitten. Hoe weet je dat er iets in zit en hoe haal je dit eruit, ga je in de wilde weg erin graaien?
vind het fascinerend.
Als je echt niks meer hoort bij je oor 
Ja gek hè, leek wel zwart. Ik kijk af en toe in z’n oren of er wat zit. Er zit nog meer maar dat zit te diep. En ik wil niks beschadigen of dieper duwen dus ik ga ongeveer 1 cm diep denk ik. De grote donkere prop voelde hij gewoon los komen zei die 

Mijn navel is geirriteerd, en echt heel rood van binnen. Voel het de hele tijd maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet? Heb een diepe navel, en als ik zit of lig zorgt mn vetkwab wel dat het “dicht” zit. Kan dus niet ff luchten ofzo