Vaseline helpt dan niet eens meer hoor, roa is echt troep. Ik geloof dat @Karl_Lagerfeld dat heeft geslikt en er wel tevreden mee was?
Ja klopt! Heb niet veel van de hele vervelende bijwerkingen gehad (behalve droge lippen en neusslijmvliezen) en sindsdien eigenlijk nooit meer een puistje gehad. Maarja iedere maand naar het ziekenhuis om je bloedwaardes te checken en een verplichte zwangerschapstest + iets ondertekenen dat je op de hoogte bent van het feit dat je absoluut niet zwanger mag raken zegt genoeg over wat voor troep het is inderdaad.
Heb vannacht met een blarenpleister op mijn onderhuidse puist geslapen. Er kwam al een heel klein beetje prut uit maar kreeg er niks meer uitgeknepen. Blarenpleister to the rescue!!
Oh nu wil ik eigenlijk ook mijn roggel van laatst delen maar ik durf niet. Het is echt nasty maar here we go.
Ik hoestte zo hard dat ik bijna moest overgeven en toen ik deze flubber bekeek zat ik echt zo 
. Ik vind het trouwens maar vreemd dat mensen op je rug gaan slaan als je hoest, dat helpt toch helemaal niet?! Als je je verslikt hebt misschien maar niet voor hoesten, althans bij mij niet. Toen ik dus laatst zo keihard aan het hoesten en proesten was riep m’n date “cough it out!!” Ja daar was ik al mee bezig vrind '
en ondertussen mepte die echt te hard op m’n rug. Was uiteraard om te helpen maar gewoon niet doen ajb. 
Lijkt wel een kloddertje mayo!
Wowwww echt knap als je daar van af kan blijven
Je vriend natmaken, er zeezout op drukken en ff laten zitten! Dan droogt ie een uit en zie je m niet meer
Dit klinkt echt heel grappig als je de vorige post hebt gemist.
Dit gebeurd mij dus nooit euh. 
Ohh dit wil ik ook!!!
Omg hele boomstammen komen eruit laf it
Ik heb dat zelf ook nooit, maar bij mijn vriend wel! Al even niet gedaan bij hem, dus wordt binnenkort weer echt genieten 
Filmen en plaatsen he <3
Oh my GOD ik heb net zo’n goeie drol gedraaid weer. En elke keer dat ik mn voeten op het prullenbakje zet als improv poepkrukje denk ik aan het forum :’)
Haha ik heb nog een nasty verhaal. Maandag zat ik op de fiets en vloog er ineens een vlieg in m’n keel. Nou door geslikt voor ik het door had. Toen ik had ik ‘s avonds training en kreeg ik ineens last van een hoestje en kriebelige keel. Kwam die vlieg er weer uit
Gelukkig zag niemand het
Leefde hij nog? Dat zou echt geweldig zijn 
Hahaha nee dat niet hoor
Aaah jammer!
Echttt werkt dit?
Heb rond mijn 14e veel te vaak van die huis en tuin dingen geprobeerd die allemaal niet werkten 
Heb een blarenpleister vorige week gebruikt, maar ik moest de deur uit dus ze moesten er af (eentje na 20 uur en eentje na 10 uur) en nouja zat gewoon nog pus onder hoor. Dus kon ze alsnog uitdrukken.