Het TMI topic

Oh men ik zat van de week te chillen in bad met wat hapjes en 1 wijn en ondertussen 4 blikjes ice tea… kreeg ik drang om te poepen… zeg maar directe diarree aanval. Ik kreeg meteen kramp in mijn linker knieholte. Dus ik wilde uit bad stappen, dat lukte ook maar ik kreeg daarbij extra kramp in mijn (andere) bovenbeen.
Wow, heb je weleens kramp gehad in je bovenbeen? Dat is echt next level hoor. Geen spier die je dan kan strekken of ontspannen. Was ook dag ervoor pot gel gevallen en ondanks schoonmaken nog spiegelglad.

Was op een gegeven moment bijna zeker dat ik dan maar op de badmat moest poepen.
Anyway, zo strompelend naar de wc. Probeer dan maar eens je anus tegen te houden. Ik heb het serieus nét gered naar het toilet (in de gang, 10 meter verderrop, dit was tevens de eerste keer in 8 jaar dat ik spijt had dat ik het toilet er uit had laten halen in mijn badkamer)

19 likes

Het zijn altijd onderhuidse monstertjes en de huid gaat soms ook wel kapot ervan! Lijkt me dat dat van klieren niet kan toch?

1 woord, 9 letters; katerpoep :joy: ohgod wat een geur

4 likes

Ik lees hier wel eens dat veel vinden dat dat stukje waar je vajay zit bij hipsters/strings zo klein/smal is. Nou vind ik bij deze onderste het wel breed. Is van de H&M. Dacht misschien een tip🤷‍♀️

6 likes

Deze zijn mijn fave

1 like

Ik had ook ooit op AliExpress strings besteld, ik draag ze wel maar echt denken die lui dat de gemiddelde vagina 2 cm breed is? Echt dat stuk is zooo smal. Ik denk zelfs misschien maar 1 cm breed op dat eindstuk.

Linkje ook? :sweat_smile:

Nee hier mag je trots op zijn

5 likes

Jaa dit zijn m’n favo strings. Een van de weinige van m’n kut niet uitvalt

1 like

Ik weet het niet 100 procent zeker want ik heb ze gewoon in de winkel gekocht maar volgens mij zijn het deze https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0803083002.html
De buitenlaag is trouwens niet van katoen maar wel dat stuk waar je vagina dus zit is katoen.

2 likes

Gatverdamme ik moet om het half uur kotsen (komt alleen nog maar gal uit) en ik poep slijm

Nee het zijn deze!

1 like

Oh nee dat is zeker weten niet die ik gepost heb want het zijn geen 100 procent katoenen strings. Het is gladde stof behalve het kruis. Ik wil juist geen 100 procent katoenen strings want dat krimpt snel en wordt faal enzo. En ze waren 12 euro in een verpakking van 3. Maarja het is handigst om zelf ff in de winkel te kijken als het om ondergoed gaat denk ik! De achterkant is namelijk breder dan die van jouw link, maar die strings zijn vast ook fijn.

Even een awkward vraag maar goed.
Ik heb veel afscheiding en mijn onderbroek is dus vrij snel vuil met een wit plekje.
Als ik een pyjama broek of jogging draag dan wordt m’n kruis in die broek/jogging ook wat vochtig en na 2 dagen dat te dragen, stinkt mijn broek dan op de plek vh kruis ook naar een mix van afscheiding + beetje urine (sorry heel gedetailleerd).
Hebben nog mensen dit of is dit uitzonderlijk? Want het is natuurlijk wel echt vervelend… Ik schaam me er een beetje voor.

1 like

Dat heb ik ook hoor! Zelfs in spijkerbroeken. Ik heb werk waarbij ik relatief veel loop, dan is het helemaal erg. Lekker TMI, ja.

2 likes

@fysicus wellicht een open deur, maar het scheelt best veel als je niet meer met je benen over elkaae gaat zitten!

1 like

Thanks voor jullie reacties! Is fijn om te weten dat ik niet alleen ben!

1 like

Oooh ja die zijn geen strings maar Brazilians!

@fysicus oh fijn dat ik het ook herken haha. Ik heb het soms ook, dan moet zo’n broek na 2 dagen in de was en voel ik me echt viezig als ik dat ruik. Hoe strakker de broek, hoe erger. Ook helemaal niet gek eigenlijk maar ik voel me er ook altijd heel onprettig bij.

1 like

Ik heb het altijd in spijkerbroeken en zo zit ik het liefst :sweat_smile: gelukkig maandag tm donderdag panty’s aan

Ja bij mij is het ook echt een automatisme hoor, om zo te gaan zitten. En meestal is het ook geen probleem, behalve wanneer ik dus rond mn eisprong zit en wat meer afscheiding heb. Dan denk ik er bewust om en heb dus gemerkt dat dat best wat invloed heeft