Ooh dit heb ik ook soms. Ik heb zelfs al eens gehad dat ik geen onderbroek aanhad (thuis want lekker vrij joh) en dat er plots een plasje waterige afscheiding tot op de grond drupte
Als ik wat gespannen ben dan zweet ik ook altijd heel snel in mijn liezen. Mijn onderbroek is dan aan de randjes heel snel vochtig. Het ruikt echt raar, soort angstzweet in mijn kruis :’) Maar ik heb dit dus best geregeld want maak me vaak druk blijkbaar :’) En ook na een stuk snel fietsen enzo. Maar daar gaan mijn broeken dus ook van stinken, dan is het niet eens per se afscheiding (kan ik ook erg hebben) maar vieze kruiszweetgeur. Herkennen dit anderen ook?
(Voel mezelf een viezerik maar…) Jup, hier ook!
Heb ik ook! Daardoor krijg ik ook uitslag bij mijn liezen omdat ik dan weer ga lopen. Alles schuurt dan en dat doet echt pijn.
Ja same, echt vervelend…
Jep heb ik ook! Ik zweet helemaal niet snel maar m’n liezen zweten altijd zodra ik sport haha. Fijn om te lezen wel dat veel meiden hier last van hebben
Ik zweet heel snel bij m’n borsten, het heeft geen sterke zweetlucht maar gewoon muffig bah. Ertussen, eronder, soms word ik gewoon wakker met compleet natte tieten alsof al m’n zweetklieren daar zijn neergepleurd en dan heb ik het niet eens warm. In m’n liezen juist weer totaal niet. En een vriendin van mij zweet echt enorm snel bij haar billen, ze is ook altijd bang om zo’n plek achter te laten.
Ja echt enorm erg…
Ik gebruik daarom sinds kort in mijn liezen zelfs deo. De rexona maximum protection. Werkt als een trein. Nooit meer gezweet of vieze luchtjes.
Geeft zoveel meer zelfvertrouwen.
blech ja vooral als ik heel de dag op mijn stoffen bureaustoel zit. als ik dan ga verzitten ben ik echt bang dat m’n colegas het ruiken. doe ook gelijk m’n benen bij elkaar als er iemand de kamer binnenkomt
Ik heb vannacht met een blarenpleister op een onderhuidse puist geslapen, maar het heeft niet gewerkt. Kan het eraan liggen dat de pleister b-merk was?
Eerder dat het een onderhuidse puist is, denk ik
@Vaiana Balen haha… hij doet zo’n pijn en zit wel in de doorbrekende fase om het raar te zeggen haha
Ik ging gister mijn menstruatiecup legen onder de douche, en het was zo’n intens bloedbad. Echt fascinerend. Er zat zelfs een menstruatieklodder op het douchegordijn.
Walgelijk interessant, afstotelijk en bevredigend tegelijk.
Ik waande me de moordenaar van mijn eigen interne babykamer.
Verwijs maar weer naar deze post van mezelf
Pffff ik kon al dagen niet echt lekker poepen, alleen kleine beetjes, en nu heb ik net eindelijk weer een goeie drol gedraaid wilde hem opmeten maar dat ging me iets te ver, maar ik gok op zo’n 20 tot 22 cm yessss
Omg ik las opeten en ik dacht nou dat is wel heel enthousiast
Ik dacht dat ik een grote blauwe plek op mijn scheenbeen had, deed zo’n zeer. Bleek een puist te zijn. Helaas nog niet rijp
Ik heb laatst zo’n kroketbroodje met mosterd op en mijn plas was groen/geel door de mosterd. Was ook erg fascinerend om naar te kijken. Mijn vriend heb ik ook gedwongen om zijn plas te controleren. Uiteraard was zijn plas dezelfde kleur
Eerst had ik een hele zere keel, nu nog steeds maar met heel veel kriebel en ook heel pijnlijk hoesten. M’n borstkas voelt helemaal rauw ofzo iel. Nu hoestte ik net echt een gore roggel op omg. Het leek wel een klodder MC Donalds mayo.
Btw ik dacht, is dit wel eens een woord, roggel, ja. En ook een plaats in midden Limburg.
Ik schraapte net m’n keel en er kwamen echt 4 van die steentjes los in m’n keel. Die lucht