M’n vriend klaagt ook al over zulke klachten ja, algehele malaise, onrustige buik, geen energie. Maar geen longklachten dus ik hoop geen corona hahaha
Dat inderdaad… bij mij zijn m’n keel en longen ook gespaard gelukkig 
I wish, ik ben juist al een paar dagen geconstipeerd. Nu durf ik ook amper eten uit schrik dat mijn darmen gaan ontploffen 
Doordat ik een week met maandverband heb rond gelopen heb ik dus nu een schimmel infectie, top!! Ik haat het zó erg, het jeukt en geeft zo’n vervelend gevoel. Zou het kwaad kunnen als ik het meer dan 2 x per dag aanbreng? Staat op 2 maal daags.
Je bedoeld de zalf denk ik?
Ja, en dan perce inwendig maar uitwendig want mijn sxhaamlippen jeuken en branden zo erg.
Als ik een schimmelinfectie heb dan smeer ik de hele dag door heel licht, ik heb me nooit aan de 2x daags gehouden (wist eigenlijk ook niet dat dat er op stond, ik heb echt al zoveel schimmelinfecties gehad). Wat ook helpt is een koud washandje er even tegenaan houden om een beetje af te koelen. Hopelijk lukt slapen zo een beetje want die jeuk is echt the worst.
Ojaa een washandje, thnx voor de tip. Ik lig nu al een half uur te draaien, word nu al helemaal gek.
In mijn ervaring werkt het niet bij mee-eters en ook niet bij nog niet rijpe of onderhuidse puisten. Er moet al iets ‘open’ zijn om de troep door nr buiten te trekken.
Ik had nu dus ook echt 3 puisten op een rijtjw 
Plz send help. Ik vond een pannetje beschimmelde quinoa achterin mijn koelkast (ik kan me niet eens herinneren van wanneer het is). Ik dacht het wel even door de wc te spoelen maar het blijft drijven en gaat niet weg 

Edit: ik heb het kopje onder geduwd met de wc-borstel en toen tig keer doorgespoeld en het was echt zoals dit:
Maar HET IS GELUKT
En nu hopen dat het niet omhoog komt uit het doucheputje, de wastafel en de putten in de straat😬
Wat ook helpt is luchten. Dus op de bank of bed zonder ondergoed en dan een handdoek eronder als je nog bloed.
Ik heb al paar dagen zo’n vervelende net niet doorkomende puist op de rand tussen m’n neus en wang, dus nu ook maar een blarenpleister op geplakt. Mijn verwachtingen zijn hoog.
Het heeft wel iets geholpen, maar ik voel dat de druk er nog lang niet af is 
Ik heb nog nooit zo lang mijn oksels niet geschoren als nu. Ik heb nu korte mouwen aan en zit de hele tijd met mijn okselhaar te spelen en te draaien.
Ik had net een discussie met een vriendinnetje maar een andere versie van het kun je met je tong je neus aanraken… Kun jij met je tong je tepel aanraken?
Ik heb redelijk grote borsten maar ik krijg dit niet voor elkaar
Yep maar met cup H kan je gewoon je tiet optillen dus het voelt wel een beetje alsof ik valsspeel.
Vraag me dit over 50 jaar nog eens. 
Mag je je borst omhoogduwen of niet?