Je vriend natmaken, er zeezout op drukken en ff laten zitten! Dan droogt ie een uit en zie je m niet meer
Dit klinkt echt heel grappig als je de vorige post hebt gemist.
Dit gebeurd mij dus nooit euh.
Ohh dit wil ik ook!!!
Omg hele boomstammen komen eruit laf it
Ik heb dat zelf ook nooit, maar bij mijn vriend wel! Al even niet gedaan bij hem, dus wordt binnenkort weer echt genieten
Filmen en plaatsen he <3
Oh my GOD ik heb net zo’n goeie drol gedraaid weer. En elke keer dat ik mn voeten op het prullenbakje zet als improv poepkrukje denk ik aan het forum :’)
Haha ik heb nog een nasty verhaal. Maandag zat ik op de fiets en vloog er ineens een vlieg in m’n keel. Nou door geslikt voor ik het door had. Toen ik had ik ‘s avonds training en kreeg ik ineens last van een hoestje en kriebelige keel. Kwam die vlieg er weer uit Gelukkig zag niemand het
Leefde hij nog? Dat zou echt geweldig zijn
Hahaha nee dat niet hoor
Aaah jammer!
Echttt werkt dit?
Heb rond mijn 14e veel te vaak van die huis en tuin dingen geprobeerd die allemaal niet werkten
Heb een blarenpleister vorige week gebruikt, maar ik moest de deur uit dus ze moesten er af (eentje na 20 uur en eentje na 10 uur) en nouja zat gewoon nog pus onder hoor. Dus kon ze alsnog uitdrukken.
Heb deze video al zo vaak gedeeld haha, maar het werkt echt! Als je op vakantie veel in de zee zwemt is je huid vaak ook rustiger, dat is hiermee eigenlijk ook. Het is geen permanente lange termijn oplossing denk ik, maar als ik een joekel op voel komen dan doe ik er ff wat zout op, laat dat zo lang mogelijk zitten en dan is het ergste echt verdwenen.
Ik had een korstje midden op m’n voorhoofd. Was een een overblijfsel van een puistje. Maar het korstje ging maar niet weg. Gister dacht ik: ik ga toch maar even knijpen, en toen kwam er een vulkaanuitbarsting aan pus uit. Hij popte echt 3 keer. Het was wel raar want er zat geen verdikking, dus ik had het niet verwacht. Ik heb er vandaag nog een paar keer aan gedacht hoe statisfying het was.
Ja best wel eigenlijk. Want heb tussen de vlieg en trainen ook nog avond gegeten. Dus toen is die vlieg echt ergens in m’n keel blijven steken haha
Ik had er echt drie op een rij!! Die onderste was echt wel een puist, maar daarboven maar een klein puntje en daar kwam net zoveel uit

Het werkt bij alleen als ze echt rijp zijn en ook al een beetje open, anders kan de pleister het we niet uit zuigen oid? Ik knijp ze vaak eerst uit, maar ipv doorgaan tot se huid kapot (en dan toch niet alles hebben en wéér zo’n wittw kop krijgen) daarna de pleister erop.
Ik had laatst ook een vervelende puist en er snachts een pleister op geplakt en het was zó satisfying om die er af te halen en gewoon te voelen dat de druk uit die puist weg is!
Oh werkt dit ook bij mee eters?
Heb echt vet veel mee eters tussen mn onderlip en kin. Plak er anders even zo’n blarenpleister op morgen
Ik zou denken van niet, omdat puisten vocht in zich hebben en mee-eters niet. Die pleister zuigt het vocht eruit.
Ik voel me echt gierig nu ik die pleisters van jullie voorbij zie komen. Ik knip ze in zoveel mogelijk stukjes, zodat ik niet vaak nieuwe hoef te kopen😅