Het TMI topic

Ik ga vanavond ook proberen met zo’n pleister te slapen. Voor het eerst van mijn leven excited over mijn puisten :grimacing:

1 like

He kak das inderdaad ook zo.
Maar ben eigenwijs dus ga het alsnog van de week eens proberen :joy:

Een half jaar geleden kreeg ik een zwarte teennagel nadat iemand op mijn voet was gaan staan op een festival. Die nagel is er nooit afgevallen oid maar groeit nu langzaam uit.

Nu lijkt het net alsof een nieuwe nagel die oude eruit duwt dus ik heb last van ‘hoogteverschil’. Nu knipte ik laatst die teennagel en kwam er allemaal pus ‘tussen’ die twee nagels vandaan. Zeer fascinerend want ik heb nergens last van.

4 likes

Ik heb ook blarenpleisters gekocht. Hopelijk mooi resultaat morgen :grimacing:

Niet super TMI, maar ik heb net mijn benen geharst na 7 weken niet te hebben geschoren. Was behoorlijk satisfying om die lange, zwarte haren van ruim 1,5 cm eruit te trekken.

2 likes

Doe ik ook hoor. Zo klein mogelijk. Ik had vorige week 2 dagen achter elkaar op dezelfde geplakt en had daarna het idee dat mn huid er omheen wat droger was. Dus vind dat voor mezelf ook goede motivatie om kleine stukjes te knippen

1 like

Heerst er ook een soort buikgriep dat jullie weten? Ik heb al twee keer de hele wc volgeproduceerd :joy: als ik niet beter wist zou ik denken dat ik nu -10 kg was

1 like

M’n vriend klaagt ook al over zulke klachten ja, algehele malaise, onrustige buik, geen energie. Maar geen longklachten dus ik hoop geen corona hahaha

1 like

Dat inderdaad… bij mij zijn m’n keel en longen ook gespaard gelukkig :joy:

I wish, ik ben juist al een paar dagen geconstipeerd. Nu durf ik ook amper eten uit schrik dat mijn darmen gaan ontploffen :joy:

Doordat ik een week met maandverband heb rond gelopen heb ik dus nu een schimmel infectie, top!! Ik haat het zó erg, het jeukt en geeft zo’n vervelend gevoel. Zou het kwaad kunnen als ik het meer dan 2 x per dag aanbreng? Staat op 2 maal daags.

Je bedoeld de zalf denk ik?

Ja, en dan perce inwendig maar uitwendig want mijn sxhaamlippen jeuken en branden zo erg.

Als ik een schimmelinfectie heb dan smeer ik de hele dag door heel licht, ik heb me nooit aan de 2x daags gehouden (wist eigenlijk ook niet dat dat er op stond, ik heb echt al zoveel schimmelinfecties gehad). Wat ook helpt is een koud washandje er even tegenaan houden om een beetje af te koelen. Hopelijk lukt slapen zo een beetje want die jeuk is echt the worst.

1 like

Ojaa een washandje, thnx voor de tip. Ik lig nu al een half uur te draaien, word nu al helemaal gek.

In mijn ervaring werkt het niet bij mee-eters en ook niet bij nog niet rijpe of onderhuidse puisten. Er moet al iets ‘open’ zijn om de troep door nr buiten te trekken.

Ik had nu dus ook echt 3 puisten op een rijtjw :sob:

Plz send help. Ik vond een pannetje beschimmelde quinoa achterin mijn koelkast (ik kan me niet eens herinneren van wanneer het is). Ik dacht het wel even door de wc te spoelen maar het blijft drijven en gaat niet weg :joy::joy::joy:

Edit: ik heb het kopje onder geduwd met de wc-borstel en toen tig keer doorgespoeld en het was echt zoals dit:

Maar HET IS GELUKT :tada:
14 likes

En nu hopen dat het niet omhoog komt uit het doucheputje, de wastafel en de putten in de straat😬

6 likes

Wat ook helpt is luchten. Dus op de bank of bed zonder ondergoed en dan een handdoek eronder als je nog bloed.

1 like

Ik heb al paar dagen zo’n vervelende net niet doorkomende puist op de rand tussen m’n neus en wang, dus nu ook maar een blarenpleister op geplakt. Mijn verwachtingen zijn hoog.