Het TMI topic

Ahh zo klote! :pensive: Maar je bent niet vies, al snap ik dat je je wel vies voelt. Zorg dat je goed je handen wast, maak de deur klink en wc doorspoel knop wat vaker schoon. En koop die pilletjes! Die werken echt. En wat betreft dat skitten… beter 10.000 in de pot dan in je kont :grin:

5 likes

Ja, dat is waar. Heb morgen de wekker gezet zodat ik op tijd naar de Etos kan haha

Sorry moest hardop lachen :frowning: Hoop dat de lava snel stopt met spuwen! Ben ook bang dat zo’n piertje worm mijn reet uit kruipt en mijn vagijn in gaat. Ben echt te panisch.

4 likes

Ik hoop dat mijn spiraal ook helpt tegen het tegengaan van een pierenfamilie :disappointed: Maar aan de andere kant, is er weer reden voor een feestje.

40 likes

Dit gesprek is veruit het grappigste van mijn dag vandaag. Thanks daarvoor :joy:

3 likes

Hahahaha ik lig waarschijnlijk wakker van de jeuk omdat Piertje mijn anus uit komt zetten :joy: Hahaha lach hardop. Wat een ellende

8 likes

Ik was m’n kat net allemaal kusjes aan het geven en ook op zijn pootjes en toen bedacht ik me ineens dat ie met die pootjes ook z’n stront begraaft. Durf morgen niet achterom in de pot te kijken hoor na al die vieze wormenverhalen :fearful:

13 likes

Hahaha pas je op dat je lava er niet uit spuit van het lachen :joy: mvg de lavaspuitcommissie

(Ja, wie weet ligt er morgen een drieling in de pot)

1 like

Witte kleine dunne wormpjes van 1/1.5 cm groot en ze bewegen ja :grimacing:

Maar je hebt ze nu in principe toch de deur gewezen? Ze lagen in de pot! Wel knap dat ze die tequilla hebben overleefd

Hahaha volgens mij is het nog zo dat ze eitjes gelegd hebben en die nog uit kunnen komen. Wellicht volgende keer meer tequilla drinken

Shit ik ben echt vieze scheetjes aan het laten.

Weet de baby ook eens hoe het is om onder gekotst te worden :joy:
Grapje, maar wel vervelend!

8 likes

Ik heb al 3 weken no wipes :dancingbanana:

6 likes

Ik was laatst mijn kat uitgebreid aan het aaien en dan masseer ik d’r ook een beetje. Maar ik was afgeleid door de tv en keek niet wat ik deed en toen dacht ik huh dit voelt gek zit ik nou in d’r oor?? Zat ik in d’r anus te porren

66 likes

Een menstruatiecup is je antwoord… echt fascinerend wat er allemaal uitkomt joh.

1 like

Hahahahahahaha, heb echt buikpijn van het lachen hahaha

2 likes

Goedzo! Ik heb net mijn pil ingenomen om Piertje te bestrijden hahaha :joy:

2 likes

Jaloers. :frowning:

1 like

Oh nee wat stom zeg :(! We hadden dus een groot Pierenfeest kunnen organiseren :joy:

6 likes

Ik vind dit een heel goed plan!

2 likes