Hmm ik heb sowieso vrij zware borsten voor m’n postuur maar dat verschilt eigenlijk ook altijd qua menstruatie of ze echt zwaar/vol aanvoelen of niet. Wel zeer pijnlijke tepels nu. Ik weet nou ook wel dat het niks ernstigs is maar in sommige momenten kan ik dan ineens in paniek raken. Aan de andere kant, een menstruatie die je niet voelt is niet bepaald iets om over te klagen.
Door de droogte de afgelopen tijd (airco, ventilatoren) is m’n neus zo droog van binnen = elke dag korstjes. Vind het altijd lekker om ze er uit te krabben maar deze zitten toch wel erg vast en zijn een beetje pijnlijk 
Mijn linkertiet doet al een paar dagen pijn. Echt een heel naar gevoel. En de tepel is continu hard. Hopelijk gaat het snel weg
Blegh ben ongesteld en ben doorgelekt, hoop dat het nog schoon wordt want is zonde van het mooie slipje. En nu zit ik op de wc en het drupt er gewoon uit
normaal is het heel dik en slijmerig met stolsels waardoor ik een hele sliert heb hangen. Maar zijn het druppels voor de afwisseling 
Als je het gaat wassen eerst met koud water spoelen en het meeste eruit proberen te krijgen. Anders dan stolt het en krijg je het er echt niet meer uit.
Vorige week had ik na het douchen een beetje bloed aan mn hand maar ik dacht ja zal wel, kon ook niks vinden. De volgende dag zat er ook een beetje bloed op mn dekbedovertrek, maar ik heb het er gewoon op laten liggen en het ligt er nu nog steeds. Ik vind dat wassen zoo een kutklus!!!
Dit heb ik ook!! Ik heb nu een spray van A. Vogel gekocht die goed helpt tegen dat droge, trekkerige gevoel. Misschien ook wat voor jou?
Die heb ik ook, wat een uitvinding 
Ik werd de 7e ongesteld en ben het gewoon nog steeds. Ben er klaar mee.
Omg ik heb zo een diarree. Zo kut. Het spuwt er echt uit 
Wat voelt het chill als je tijdens het spoelen van je mond allemaal stukjes eten uit de wondgat van je kies voelt komen.
Omg dit heb ik ook! Zo gek , soms denk ik dan ‘nouu ik zal wel op mn laatste dag zitten , zo weinig bloed’ maar dan ben ik gaan plassen ligt er een bloedbad in het toilet.
Hier ook ongesteld en een en al ellende. De laatste tijd ging het best goed, maar vannacht had ik zulke bizarre krampen dat ik er diarree van kreeg en moest overgeven. Charmanter dan dit wordt het niet, op de wc zittend bloedend kotsend en poepend 

Ik zeg dan ook altijd tegen mijn vriend van mij hoef je geen kind te verwachten, kan me niet voorstellen dat een bevalling nog meer pijn doet, dat kan ik echt niet aan.
Mijn vriend doet weleens mijn tampon uit en een nieuwe erin hahah
Waarom? Kan hij het goed?
Niet perse, hij is gewoon erg nieuwsgierig haha. En hij is niet vies van mijn menstruatie
Ik vind dit live-verslag van je trip naar de supermarkt echt heel vermakelijk haha, doe je zo nog wel even een korte shoplog?
Omg ik lig hier te schuddenbuiken van het lachen om mn eigen domme associatie met een wattenbolletje
Ik zie dan zo’n pompommetje voor me. Maar nu dus zo’n pompommetje tussen de billen van @Krabsalade die parmantig op de fietst stapt!

Drie keer raden wat ik net in mijn ontlasting vond, 2 fucking wormpjes. Nog nooit gehad in mijn leven en wil nu echt een hogedrukspuit tegen mijn anus aanzetten. Ik voel me echt heel naar
Durf morgen niet eens te skitten, bang dat er 10.000 wormpjes krioelen in de pot.
Door jullie heb ik er een nieuwe angst bij! Hopelijk ben je er snel van af.