Het TMI topic

Witte kleine dunne wormpjes van 1/1.5 cm groot en ze bewegen ja :grimacing:

Maar je hebt ze nu in principe toch de deur gewezen? Ze lagen in de pot! Wel knap dat ze die tequilla hebben overleefd

Hahaha volgens mij is het nog zo dat ze eitjes gelegd hebben en die nog uit kunnen komen. Wellicht volgende keer meer tequilla drinken

Shit ik ben echt vieze scheetjes aan het laten.

Weet de baby ook eens hoe het is om onder gekotst te worden :joy:
Grapje, maar wel vervelend!

8 likes

Ik heb al 3 weken no wipes :dancingbanana:

6 likes

Ik was laatst mijn kat uitgebreid aan het aaien en dan masseer ik d’r ook een beetje. Maar ik was afgeleid door de tv en keek niet wat ik deed en toen dacht ik huh dit voelt gek zit ik nou in d’r oor?? Zat ik in d’r anus te porren

66 likes

Een menstruatiecup is je antwoord… echt fascinerend wat er allemaal uitkomt joh.

1 like

Hahahahahahaha, heb echt buikpijn van het lachen hahaha

2 likes

Goedzo! Ik heb net mijn pil ingenomen om Piertje te bestrijden hahaha :joy:

2 likes

Jaloers. :frowning:

1 like

Oh nee wat stom zeg :(! We hadden dus een groot Pierenfeest kunnen organiseren :joy:

6 likes

Ik vind dit een heel goed plan!

2 likes

Ben je er inmiddels vanaf? Of hoelang duurt dat? Ik ben wel een beetje geschrokken door de worm verhalen, 1,5 cm is ook best groot. En ik kijk lang niet altijd naar mn drol. Maar vaker doen dan :poop:

Ja! Plausibel. En meer barbecuen met vlees en ongaar vlees enzo door elkaar. Volgens mij kun je het daar ook van krijgen.

2 likes

Blarenpleisters zijn zo je beste vriend

Ik heb het vroeger als kind wel vaker gehad maar je voelt het uiteindelijk ook wel echt kriebelen als het er meerdere zijn haha

1 like

Bijzonder haha. Vooral dat erin doen, dat is bij mij bestwel precisie werk. M’n ex heeft wel eens m’n tampon eruit getrokken en 1 keer hield hij hem boven m’n hoofd om te laten zien dat het bloed raar verdeeld was, dus zegmaar alleen onderin en aan 1 kant. Tsjah eh op m’n laatste dagen heb ik dat zovaak.

Ik had gisteren ineens een vet dikke bult bij m’n schaamlip en net kneep ik erin en al dat spul spoot met een rotgang tegen de muur aan :blue_heart: zo mooi om te zien

34 likes

Ik heb echt heel veel last van tietzweet in de zomer, vooral dus ertussen, maar het gaat ook eronder zitten. Als ik dit tussen m’n tieten wegveeg en eraan ruik, ja het is toch van mezelf, is het gewoon geurloos? Itt tot de lucht onder m’n oksels, daar komt echt zweetlucht vandaan. Ik doe nu vaak maar een bepaalde bh aan waarvan ik denk, oke lekker boeiend dat die nat van zweet wordt. En heb ook wel eens deo tussen m’n bh gespoten. Ik word er echt onderhand een beetje moe van. Ik heb ook het gevoel dat het niet meer normaal is en ik toch ff een bezoekje aan de huisarts moet overwegen. Herkent iemand dit? Ja ik heb iets dikkere borsten maarja dat hebben zoveel mensen lijkt me dusja? Vind het raar, alsof daar de kranen alleen maar openstaan. :sob: en daar zitten toch niet per se veel zweetklieren? Ik wilde niet googelen want ik maak mezelf dan gek en ik weet dat er ook mensen zijn die buitensporig bijvoorbeeld uit hun handen zweten etc.