Het TMI topic

Maar in welke mate is het normaal? Ik kan mezelf echt haten als ik in de zomer uit de douche kom en dan direct na het douchen al weer druppels zie zitten, en dat is dan geen water. Echt een smerig gevoel gatver. Gelukkig meurt het niet. Ik weet het niet. Mijn bh was ook echt nat laatst.

Ik heb het giertank-stokje overgenomen van @Krabsalade :sob:

2 likes

Haha dat heb ik al in huis gehaald voor de baby die een dezer dagen verwacht wordt. :slight_smile:

Geen idee waarom ik dit nu ineens heb, ik ben weliswaar darmpatiënt (PDS) en ben gewend aan diarree, maar dit was gewoon plassen van achteren. :scream:
Het duurt nu een uur en na meerdere sessies kan ik niet meer vegen, alleen nog maar deppen. Ouch.

2 likes

Bijna 37 maar ze wordt tussen 38 en 39 weken gehaald ivm zwangerschapsdiabetes.

Oh hemel, wat nu als ik dit krijg in de verloskamer? Dan kunnen ze dweilen. :see_no_evil:

2 likes

Wat een lief antwoord! Dat talkpoeder ga ik sowieso dan maar proberen. :+1:t4:

En ja aangezien we toch in het TMI topic zitten, m’n moeder gaf me vroeger wel eens een opgerold washandje wat ik dan tussen m’n borsten kon leggen als ik op m’n zij wilde slapen. Anders geeft het soms een naar/benauwende druk op de borst/schouders. Echt frustrerend trekkend.
Heeft iemand heeft al een betere oplossing voor? Maar ik slaap bijna altijd op m’n buik dus het heeft geen haast.:ghost:

Zag vandaag geen Piertje in mijn ontlasting maar heb heb de pil ertegen ook pas vandaag genomen. Was echt bang om vandaag te skitten man :joy: Over 2 weken moet ik nog een pilletje nemen!

3 likes

Omg ik heb de afgelopen week twee keer een medium biefstuk gegeten en rauwe zalm en ik ben nu geconstipeerd… ben echt bang nu voor wormen door al die verhalen :scream:

4 likes

Ik denk niet dat dat hoeft hoor! De meeste wormen krijg je door mens-op-mens besmetting, vaak op crèches en kleuterscholen; vlees van koeien is geloof ik amper besmet in Nederland en vis wordt vrijwel altijd ingevroren; ook de ‘verse’ zalm uit de koelkasten bij de supermarkt is ingevroren geweest ivm parasieten. Dus ik denk dat het meevalt :grin:

1 like

Omg buikgriep op werk. Nog nooit zoveel poep gezien en die geur zit nog steeds in mijn neus. Hele droge handen omdat ik zo vaak mijn handen gewassen heb maar vrees alsnog dat ik over 2 dagen ook aan de schijt zit :frowning:

2 likes

voel me altijd wel lekker dun na zon weekje

5 likes

Ik dacht dat ik een likdoorn had. had onder mijn grote teen een pijnlijke bult, en als ik het alleen maar met mijn vinger aanraakte deed het megapijn. Ging ik net nog een keer goed kijken en beetje aan zitten knijen, komt er echt pus uit :joy: doet gelijk geen pijn meer. Wtf is dit nou weer. Goed weekje voor TMI

13 likes

Haha ja dat wel… maar ik vind het zo vreselijk dat zelfs wanneer je water drinkt het gewoon direct er weer uit komt aan de achterkant :persevere:.

Hier ook ervaring met wormpjes. Overdag had ik nergens last van, maar als ik 's avonds op bed lag kwamen ze met zn allen naar buiten. Jeukte ook als een malle. Heb pilletjes besteld en na 1 pilletje was ik er eigenlijk al vanaf, na twee weken nog een genomen en die krengetjes zijn nooit meer terug gekomen.

1 like

Sorry maar ook echt uit je bil gekropen zeg maar? Had wel 's avonds vaak jeuk man haha. Hoop vanavond een keer niet :joy:

1 like

Jup! Ze komen echt je anus uitwandelen. Volgens mij had ik toen ergens gelezen dat ze dat doen om eitjes te leggen.

2 likes

:neutral_face:

3 likes

Is dit echt waar??? Hahahaahaha ik zie ze al voor me, in optocht, marcherend :sob:

29 likes

Helaas wel :sob: ik had geen idee waarom ik zo’n jeuk had en ik moest gewoon krabben zo erg was het. Ik had ze toen dus op mn vinger zitten, levend en bewegend! Toen raakte ik lichtelijk in paniek.

15 likes

Een tip voor mensen die opmerken dat ze een reactie op een bepaald wasmiddel krijgen; Was vooral je ondergoed er niet mee. Ik ben stom geweest en ik heb dat dus wel gedaan. Nou, het was een drama… Toen ik eenmaal 10 minuten in bed lag kreeg ik ineens een branderig gevoel down under. Een uur later liep ik in paniek scheldend en huilend door de woonkamer (en ik scheld normaal nooit). :stuck_out_tongue_winking_eye: Het voelde echt letterlijk alsof het in de fik stond/gevild werd… Na 6 uur nam de pijn wat af en na 12 uur brandde het nagenoeg niet meer. De dag erop was het echt bloedrood en liet al mijn huid los. Nu begint het eindelijk te herstellen… Dus vooral niet doen.

1 like