Hier ook ervaring met wormpjes. Overdag had ik nergens last van, maar als ik 's avonds op bed lag kwamen ze met zn allen naar buiten. Jeukte ook als een malle. Heb pilletjes besteld en na 1 pilletje was ik er eigenlijk al vanaf, na twee weken nog een genomen en die krengetjes zijn nooit meer terug gekomen.
Sorry maar ook echt uit je bil gekropen zeg maar? Had wel 's avonds vaak jeuk man haha. Hoop vanavond een keer niet 
Jup! Ze komen echt je anus uitwandelen. Volgens mij had ik toen ergens gelezen dat ze dat doen om eitjes te leggen.

Is dit echt waar??? Hahahaahaha ik zie ze al voor me, in optocht, marcherend 
Helaas wel
ik had geen idee waarom ik zo’n jeuk had en ik moest gewoon krabben zo erg was het. Ik had ze toen dus op mn vinger zitten, levend en bewegend! Toen raakte ik lichtelijk in paniek.
Een tip voor mensen die opmerken dat ze een reactie op een bepaald wasmiddel krijgen; Was vooral je ondergoed er niet mee. Ik ben stom geweest en ik heb dat dus wel gedaan. Nou, het was een drama… Toen ik eenmaal 10 minuten in bed lag kreeg ik ineens een branderig gevoel down under. Een uur later liep ik in paniek scheldend en huilend door de woonkamer (en ik scheld normaal nooit).
Het voelde echt letterlijk alsof het in de fik stond/gevild werd… Na 6 uur nam de pijn wat af en na 12 uur brandde het nagenoeg niet meer. De dag erop was het echt bloedrood en liet al mijn huid los. Nu begint het eindelijk te herstellen… Dus vooral niet doen.
Hier staat het
“Zeg buuf kwam jij nou oorspronkelijk uit Hoogmade?”
“Nee Kees, ik kwam uit Aarsmade.”
“Lekker dan.”
Ik loop al n week met blote voeten in Vans en Mn hele kamer meurt nu echt naar camanbert gadverdamme
Kip pierie pierie zal nooit meer hetzelfde zijn. 
hahahaha
Oh gelukkig, bedankt! Haha wil echt geen holpieren 
Pies je ook uit je billen?
Rundervlees is idd niet vaak besmet met wormen maar wel altijd besmet met een andere parasiet: Sarcocystis. Maar die zijn macroscopisch niet te zien. Maar in principe eet je wel altijd rundervlees met parasieten in op.
Ook in vis zitten er vaak wormen maar die worden er vaak handmatig uitgehaald.
Ben blij dat ik vegetariër ben. Ookal is het niet schadelijk, gewoon de gedachte alleen al ieh.
Hahaha I know dat je als vegetariër ook wormpjes kan krijgen want er zijn zoveel andere besmettingswegen maar ben al blij dat ik geen vlees met parasiet eet.
Hahaha
Ik haat het, dat als ik een maand doorslik, de maand daarna de fysieke klachten voor mijn ingesteldheid twee keer zo erg zijn, en dan vooral de darm-gerelateerde klachten. Kan diarree niet gewoon verdwijnen?
Haha ja snap ik! Ik ben pescotariër, eet af en toe zalm, garnalen en sushi. Heb me er een beetje overheen gezet ondertussen, maar toen een vriend die in de branche werkt me vertelde dat vis altijd direct moet worden ingevroren in Nederland was ik toch wel blij
Wel gek trouwens, je denkt dat vis echt ‘verser’ is als het op de koelafdeling ligt ipv de vriezers, maar dat is dus niet zo! Het is alleen makkelijker omdat het al ontdooit is. En de parasieten zijn al dood (ook fijn!)