Het TMI topic

Hier staat het

56 likes

“Zeg buuf kwam jij nou oorspronkelijk uit Hoogmade?”
“Nee Kees, ik kwam uit Aarsmade.”
“Lekker dan.”

27 likes

Ik loop al n week met blote voeten in Vans en Mn hele kamer meurt nu echt naar camanbert gadverdamme

9 likes

Kip pierie pierie zal nooit meer hetzelfde zijn. :cry:

32 likes

hahahaha

1 like

Oh gelukkig, bedankt! Haha wil echt geen holpieren :joy:

Pies je ook uit je billen?

5 likes

Rundervlees is idd niet vaak besmet met wormen maar wel altijd besmet met een andere parasiet: Sarcocystis. Maar die zijn macroscopisch niet te zien. Maar in principe eet je wel altijd rundervlees met parasieten in op.

Ook in vis zitten er vaak wormen maar die worden er vaak handmatig uitgehaald.
Ben blij dat ik vegetariër ben. Ookal is het niet schadelijk, gewoon de gedachte alleen al ieh.

Hahaha I know dat je als vegetariër ook wormpjes kan krijgen want er zijn zoveel andere besmettingswegen maar ben al blij dat ik geen vlees met parasiet eet.

1 like

Hahaha

Ik haat het, dat als ik een maand doorslik, de maand daarna de fysieke klachten voor mijn ingesteldheid twee keer zo erg zijn, en dan vooral de darm-gerelateerde klachten. Kan diarree niet gewoon verdwijnen?

Haha ja snap ik! Ik ben pescotariër, eet af en toe zalm, garnalen en sushi. Heb me er een beetje overheen gezet ondertussen, maar toen een vriend die in de branche werkt me vertelde dat vis altijd direct moet worden ingevroren in Nederland was ik toch wel blij :grin: Wel gek trouwens, je denkt dat vis echt ‘verser’ is als het op de koelafdeling ligt ipv de vriezers, maar dat is dus niet zo! Het is alleen makkelijker omdat het al ontdooit is. En de parasieten zijn al dood (ook fijn!)

1 like

Het gieren is gestopt!!! Mijn hemel, na al die waterdunne ontlasting zal “Ring of Fire” van Johnny Cash nooit meer hetzelfde klinken.

16 likes

Ik dacht vroeger altijd dat ik het kreeg van rauwe soepballetjes te eten voor ze in de soep gekookt werden! Maar blijkbaar niet dus, goed om te weten want ik durf al heel mijn leven niks rauws zoals filet americain ofzo te eten uit schrik voor wormpjes :sweat_smile:

Oh my god door al die wormpjesverhalen begin ik echt panisch te worden! Ik heb vannacht zelfs gedroomd over een kind dat in de kattenbak zat te spelen (zoals in een zandbak) en ik ging dat kind (gewoon een onbekend kind voor mij) eruit halen en samen met haar handen wassen en helemaal uitleggen dat je zo wormen krijgt!!!

3 likes

Jongens wat ik nu vond bij de supermarkt:

Lijkt me heerlijk, krijg sws een oorgasme als ik met wattestaafje in mn oor rag, dit is gewoon een soort vibrator voor je oortjes!

En wellicht als je de grote versie in je aars steekt hij ook alle holpieren los trilt? Of ze oprolt als een soort mie nestje? Mocht de pil niet werken is t een poging waard!!

30 likes

WELKE SUPERMARKT?

3 likes

Dirk :smiley:

1 like

Oh jammer die zit hier nergens in de buurt, ik wil ze ook!

1 like